|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raf
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 3:11, 15 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Pisanie z pasja - potrafi porwac.
Maciek, zwracasz moja uwage na temat,
ktory mnie wczesniej w ogole nie interesowal.
Szacun!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dicori
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 14:02, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Cieszę się, że ci się spodobało Przedwojenne wyścigi to naprawdę kawał fascynującej historii, przy czym srebrne strzały to tylko jej fragment, znaczący ale, nie mniej tylko fragment. To historia potężnych mocy, wielkich herosów i czasów, kiedy w słownikach nie występowało jeszcze słowo bezpieczeństwo, które dziś jest używane do przesady.\
PS. Widzę, że zapuściłem ten wątek, jak czas pozwoli będę musiał go odkurzyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jajacek
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:48, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Piękny temat. Srebrne strzały. To właściwie od nich zaczęła się moja przygoda z historia motoryzacji. przedtem były marzenia i kolorowe obrazki z prospektów. Potem była książka pod dziwnym tytułem "Samochody na torach wyścigowych świata" i fascynacja światem wyścigów. I ten 16 cylindrowy Auto Union. Kiedyś pewna wiekowa rdzenna sopocianka postanowiła pozbyć się części swojego księgozbioru, który budowała ze swoim mężem jeszcze w latach 30. Szkoda, że tak postanowiła. Wiadomo. Ale dzięki temu zostałem szczęśliwym właścicielem pewnej książki. Wydana w 1938 roku w Berlinie. Z 77 ilustracjami. Tytuł: "Mein Mann der Rennfahrer". Autorka: Elly Rosemeyer-Beinhorn. Fascynacja została podtrzymana
Moje srebrne strzały są z dużo niższej półki niż Dicoriego, ale może dla wznowienia tematu pochwalę się nimi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Sob 1:08, 26 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Hmmm, a teraz widzę, że część zbiorów Dicoriego będzie miała nowych wlascicieli... może Jacek się skusisz?
A swoją drogą zaprezentuj swoje zbiory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jajacek
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 1:49, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Moje Auto Uniony nie są rewelacyjne. Jedno gazetowe IXO (chyba IXO) i kilka Brummów. Nie zachwycają. To fakt. Ale jak najbardziej mieszczą się w temacie. No i ja je lubię
Pierwszy to typ C w najzwyklejszej wersji jaką widywano na wyścigach Gran Prix. Taką ujeżdżał Berndt Rosemeyer
[img][link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych][/img]
Bez większych nakładów finansowych Brumm stworzył "Górala". Dodano na tylnej osi dodatkowe koła i oto miniatura bolidu w jakim widywano Hansa Stucka na górskich trasach.
[img][link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych][/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jajacek
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 1:57, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Dla urozmaicenia może to IXO. Bardzo podobne do Brumma, ale z fajniejszym ogumieniem. Brumm zastosował wyraźnie zbyt cienkie koła. Takie miał w standardzie to i zastosował
Wracając do IXO. Znowu typ C w podstawowej wersji.
[img][link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych][/img]
I kolejny Brumm. Baaaardzo pokraczny typ D. Ten prawdziwy był dużo ładniejszy. Nie będę opisywał co tu jest schrzanione bo chyba dokładnie to widać. A niech sobie stoi
[img][link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych][/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jajacek
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 2:06, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
No i czas na rekordy. Tego nie pamiętam, czy był to typ B czy C. Raczej B. W kazdym razie znany jest jako Firenze-Lucca od odcinka drogi na którym dane mu było bić rekord prędkości. Z Hansem Stuckiem za kierownicą.
[img][link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych][/img]
Typ C Frankfurt-Heidelberg Brumm stworzył na bazie poprzedniego modelu. Tanio i szybko. I proszę bardzo. Kolejny samochód Stucka można sobie dostawić do reszty Srebrnych Strzał.
[img][link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych][/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jajacek
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 2:21, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
I ostatnia strzała z czterema kółkami na masce. Bazujący na typie C Rekordwagen. To w takim wehikule zginął Berndt Rosemeyer. Różnica polegała na dodatkowych elementach aerodynamicznych.
[img][link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych][/img]
To jak na razie wszystko z Auto Unionów. Mimo tego, że Sparki są super i nie ma nawet porównania z Brummami to jednak przy nich pozostanę. Mam sentyment do firmy. Nic na to nie poradzę. No i cenowo jest zupełnie przyzwoicie. Teraz czekam na tego ostatniego, ze "spojlerami". Oczywiście Brumm.
W zbiorach brakuje mi za to Mercedesów. Brumm zrobił jedynie dwa. W125 i W165. Też słabiutkie. Wrzucę je jutro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Nie 2:48, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Mimo, że rzeczywiście niedoskonałości jak na dzisiejsze wymagania co do modeli (nazwijmy je redukcyjnymi, wysokowaloryzowanymi ) widać, Twoje pojazdy prezentują się bardzo sympatycznie, szczególnie dzięki naprawdę miłym, klimatycznym fotkom.
Co do Audi, to przyszedł mi dzięki temu tematowi pomysł na ściągnięcie tutaj jeszcze jednego mastera, maniaka Audi, posiadającego naprawdę imponującą kolekcję tylko tej marki. Spróbujemy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Nie 2:48, 27 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|