|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Czw 22:10, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
zagato napisał: | A'propos,nie wiesz przypadkiem co się dzieje z Adderem? Ostatnio nigdzie się nie udziela.Zawsze z wielką ciekawością czytałem wasze wpisy na MAF dotyczące wyścigów i rajdów. |
Też ubolewam nad nieobecnością Addera. Oczywiście powiadomiłem go o forum 1-43.pl i naszej obecności tutaj ale On ze względu na zwiększone obciążenie pracą zawodową nie jest w stanie aktywnie się udzielać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 8:36, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
zagato napisał: | Twoja wiedza Przemku na temat aut wyścigowych jest naprawdę imponująca.Trochę szkoda,że nie masz bratniej duszy do dyskusji.
A'propos,nie wiesz przypadkiem co się dzieje z Adderem? Ostatnio nigdzie się nie udziela.Zawsze z wielką ciekawością czytałem wasze wpisy na MAF
dotyczące wyścigów i rajdów.
Kraeuter napisał: | PS. Kupiłeś tę "Gammę" alluminio? |
Nie,niestety...
Ale za to upolowałem 250 GTO '62 street z AMR na gotowo z kitu
Stan sądząc po fotkach taki sobie,jednakże cena była rozsądna
Jak doleci z Kanady to dam fotki. |
1. Tak, Adder jest tu potrzebny Może jeszcze się zdecyduje ?
2. Sądzę, że dobrze zrobiłeś nie kupując tej "Gammy". Dziwny był ten model
2. A co do 250GTO z AMR - były dobre zdjęcia do obejrzenia? Bo rozrzut jakości może być tu potężny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Czw 13:11, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Większość swoich modeli wyścigowych gdzieś wcześniej pokazywałem ale dla przypomnienia i "ruchu w interesie" dziś pokażę kolejne egzemplarze mojego ulubionego Porsche 962, związane z serią IMSA i wyścigiem 24h Daytona.
Porsche 962 nr podwozia 103 to jeden z najbardziej utytułowanych egzemplarzy Porsche 962. Został wyprodukowany w 1984 na zamówienie stajni Ala Holberta w specyfikacji GTP. W latach 1984-87 wygrał 11 eliminacji IMSA w tym dwukrotnie 24h Daytona a podczas swojej kariery nigdy nie zmienił barw. Można było go również zobaczyć w kultowym serialu Miami Vice gdzie brał udział w odcinku "Florence Italy".
59. Porsche 962- Ch.Robisnon/D.Bell/A.Unser.Jr/A.Holbert - Winner 24hDaytona 87' (Spark 1:43).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Porsche 962 nr podwozia 108 (c02) został zbudowany w 1984roku w specyfikacji GTP i należał do Jima Busby'ego. Pierwotnie posiadał kształt typowy dla większości swoich braci, z czasem jednak w jego sylwetce nastąpiły znaczne zmiany. Było to widoczne zwłaszcza w obrębie części ogonowej która nabrała kształtu podpatrzonego u Nissana GTP ZX T. Historia jego startów była średnio udana. Kilkakrotnie zajmował 3-5 miejsce w różnych zawodach serii IMSA, a jego największymi sukcesami były 2miejsce w 24H Daytona 1988 i zwycięstwo w tym samym wyścigu w roku 1989.
42. Porsche 962C-B.Wollek/D.Bell/J.Andretti Winner 24H Daytona 89' (Spark 1:43)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Porsche 962c nr podwozia 129 przyszedł na świat w 1986roku jako kliencki samochód zbudowany dla stajni Reinholda Joesta. Odpowiadał z regulaminowi Grupy C po czym brał udział w wielu wyścigach do Mistrzostw Świata. IMSA a także Interserii i ADAC SuperCup. Samochód ten miałem przyjemność widzieć na żywo w akcji w roku 1988 kiedy podczas wyścigu 360Km Brna. Wtedy to auto kierowane przez Boba Wolleka i Johna Wintera zajęło 5 miejsce. Największym jednak sukcesem tego egzemeplarza 962 było zwycięstwo w 24h Daytona 1991.
69. Porsche 962c F.Jelinski/H.Pescarolo/H.Haywood/B.Wollek/J.Winter- Winner 24H Daytona 91’ (Spark 1:43)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez petrzask dnia Czw 13:41, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:43, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Piękne.
PS. Biorąc pod uwagę ilość permutacji sposorów/stajni etc. masz jeszcze setki modeli do zebrania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Czw 16:44, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | Piękne.
PS. Biorąc pod uwagę ilość permutacji sposorów/stajni etc. masz jeszcze setki modeli do zebrania... |
Nie będzie tak źle. W sumie jedne zawody lubie bardziej, inne mniej. Nie każdą załogę darzę też taką samą sympatią tak jak i nie każde malowanie pojazdu. Zresztą trzeba coś robić w tym życiu...
Pozostajemy więc dalej w słonecznej Daytonie którą w piosence sławił onegdaj Chris Rea. Na początek Coś z "Twoich" czasów Profesorze Kraeuter. Szalone lata 60-e zbliżają sie ku końcowi, a 24 godzinny maraton w Daytonie będący wtedy eliminacją Mistrzostw Świata wygrywa hybryda brytyjskiej myśli technicznej w postaci podwozia Loli i niezbyt wyrafinowanego ale mocarnego amerykańskiego silnika Chevrolet. Nie bez znaczenia w tym sukcesie był udział Marka Donohue-jednego największych bohaterów kierownicy lat 70-ych oraz Rogera Penske jako szefa teamu. A wśród pokonanych sami Wielcy: Ferrari, Porsche, Ford Gt40...
2. Lola T70 Mk3B-Chevrolet M.Donohue/D.Parsons Winner 24h Daytona 1969 (Spark 1:43)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czas płynie naprzód. Od sukcesu Loli mija 40lat a w Daytonie startuje syn tragicznie zmarłego Marka-David. Jest zawodnikiem jednej z najbardziej znanych amerykańskich stajni-Brumos Racing. Jego Porsche Riley Mk XI to samochód zaliczany do klasy DP czyli Daytona Prototypes. Klasa ta została utworzona parę lat temu kiedy wyścigi IMSA zmieniły nazwę na American Le Mans Series a właściciele toru w Daytonie ze względów prestiżowych nie chcieli się zgodzić żeby ich 24 godzinny wyścig był eliminacją serii biorącej nazwę od swojego francuskiego konkurenta. Receptą na to była własna rozłamowa seria nazwana Grand-AM i specyficzne startujące w niej samochody inne od tego co znamy z ALMS. Ustalając regulaminy nowej serii organizatorzy postawili na ekonomie. DP są bardzo mocnej budowy i z założenia mają być używane przez 4-5 sezonów. Silniki je napędzające są wyłącznie pochodzenia seryjnego a nadwozia mają wymiary kabiny faktycznie umożliwiające teoretycznie wygodną podróż dwóch osób.To się oczywiście w wyścigu nie zdarza, ale w ten sposób DP-y są bliższe normalnym samochodom w przeciwieństwie do prototypów LMP1/2 których "dwumiejscowość" jest iście teoretyczna. Na początku wyścigu nic nie wskazywało na sukces załogi Brumosa, ale po 23 godzinach to właśnie David Donohue był na czele stawki. Godzinę przed końcem dwa pierwsze pojazdy były na tym samym okrążeniu co świadczy jak zacięta i wyrównana była walka w tej edycji Daytony.
92. Porsche Riley Mk XI- D.Donohue/B.Rice/D.Law/A.Garcia Winner 24h Daytona 2009 (Spark 1:43)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:20, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | przed końcem dwa pierwsze pojazdy były na tym samym okrążeniu co świadczy jak zacięta i wyrównana była walka w tej edycji Daytony. |
No faktycznie - JAZDA. Taki wyścig ma naprawdę HISTORIĘ...
Swoją drogą, w 1967 pierwsze 2 Ferrari przyjechały też dość blisko siebie (3 okrążenia), trzeci stracił aż 29 okrążeń....
Mój intelektualny faworyt red. Borowczyk powiedziałby: 3 kółka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Czw 20:50, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: |
Mój intelektualny faworyt red. Borowczyk powiedziałby: 3 kółka |
Daytonę 2009 komentował o ile mnie pamięć nie myli red.Gac. Ale on też chyba używał określenia: "te same kółko"
Ale skoro już jesteśmy przy Brumosie to warto przypomnieć 911 z roku 93 z absolutnie dla mnie kultową załogą na pokładzie:
80.Porsche 911Turbo S LM-H.Stuck/W.Roehrl/H.Haywood 12h Sebring 93' Class Winner (Spark)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kraeuter, jak Ty to znosisz Porsche, Porsche i Porsche...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:09, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Porządny model
Bardzo ładnie zrobione światła (mój fetysz )
Porsche znoszę dość dobrze. Szanuję tę firmę.
Tylko ta estetyka nadwozi jest... mocno germańska, ale Porsche ma SWÓJ styl i jest OK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pią 10:49, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | Porsche znoszę dość dobrze. Szanuję tę firmę.
Tylko ta estetyka nadwozi jest... mocno germańska, ale Porsche ma SWÓJ styl i jest OK |
Cieszę się że bycie zwolennikiem jednej marki nie przeszkadza ci szanować innej, konkurencyjnej. Ze mną jest trochę inaczej, bowiem jestem przede wszystkim fanem wyścigów samochodowych i na swój sposób lubię różne związane z nimi pojazdy wszelkich marek.
A wracając do modeli to wracamy znów do Daytony. Cofamy się w czasie, do roku 1980-zresztą ostatniego roku życia Steva McQueena. Porsche 935 w wersji J (jak Joest) wygrało wtedy 24 klasyk na Florydzie. Samochód nr. 9308900014 był używany w sporcie w latach 1978-84 ale najlepszy dla niego był rok 80 bowiem oprócz Daytony 24h zwyciężył także w 250milowym finale IMSA rozgrywanym także na tym samym torze. Niewątpliwie uroku dodaje mu zamontowana "elektrownia" czyli dodatkowe oświetlenie niczym w rajdówce.
87.Porsche 935J R.Joest/R.Stomellen/V.Merl Winner 24hDaytona 80' (Spark)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Rok 1981 to zwycięstwo Porsche 935 w wersji Kremer K3. Podwozie 00900030 to samochód o bardzo bogatej historii na które składało się 8 lat startów. Oprócz sukcesu w Daytonie warto wymienić 2 miejsce Paula Newmana, Dicka Barboura i Rolfa Stommellena w 24h Le Mans czy zwycięstwo w 12h Sebring 83. Co ciekawe w każdym z tych wyścigów ten samochód wyglądał zupełnie inaczej. Co do samego wyścigu to warto dodać że w roku 81' Daytona była nie tylko eliminacją IMSA ale także rozgrywanych po raz pierwszy Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA zarówno marek jak i kierowców. Bob Garretson o czym mało kto pamięta został pierwszym Mistrzem Świata w tej kategorii.
72.Porsche 935 K3 (Kremer) B.Garretson/B.Rahal/B.Redman Winner 24h Daytona 81’ (Spark 1:43)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Małe porównanie aerodynamiki, Porsche 935 od Josta vs. Porsche 935 od Kremera:
[link widoczny dla zalogowanych][/quote]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 12:05, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ładne rzeczy...
Elektrownia? To jest elektrownia :
308 GTB Group B Michelotto
[link widoczny dla zalogowanych]
308 GTB Michelotto Group IV ver. A
[link widoczny dla zalogowanych]
308 GTB Michelotto Group IV ver. B
[link widoczny dla zalogowanych]
No i jeszcze to:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pią 12:23, 15 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pią 13:23, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | Ładne rzeczy...
Elektrownia? To jest elektrownia :
|
To co pokazałeś to jakiś Turoszów jest. A u mnie to tylko Mała Elektrownia Wodna...
Skąd wogóle się ten Stratos wziął-przecież nie zbierasz takich z numerami i reklamami...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 14:16, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | Kraeuter napisał: | Ładne rzeczy...
Elektrownia? To jest elektrownia :
|
To co pokazałeś to jakiś Turoszów jest. A u mnie to tylko Mała Elektrownia Wodna...
Skąd wogóle się ten Stratos wziął-przecież nie zbierasz takich z numerami i reklamami... |
Stratos - to wspomnienia - z czasów studenckich. A Mt.Carlo 1976 to był dobry rocznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pią 14:28, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | Stratos - to wspomnienia - z czasów studenckich. A Mt.Carlo 1976 to był dobry rocznik |
Hmm, a więc nie tylko ja oceniam imprezy sportowe i biorące w nich udział pojazdy z lekką tendencyjnością spowodowaną sentymentem do młodości czy dzieciństwa...
Wracamy do serii IMSA i początku lat 80-ych. Byłem zbyt mały a i czasy były wtedy ciężkie do śledzenia imprez sportowych więc przyznaję że nie pamiętam z "akcji" tych samochodów które pokażę poniżej. Ale pochodzą ogólnie z tych czasów jakie darzę sentymentem. Dzieciństwo to dzieciństwo, było naprawdę fajne
73.Porsche 935 JLP3 (Gaaco) J.Paul Sr./J.Paul Jr./ R.Stommelen Winner 24h Daytona 82’ (Spark 1:43)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Rodzinka Flat Nose 935:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zwycięzca Daytony 1983 jest dopiero przygotowywany jako jedna z nowości Sparka na ten rok, więc pozostaje pokazać coś z 12h Sebring który wygrał wtedy nasz znajomy Porsche # 00900030. Tyle że po operacji plastycznej i zmianie tożsamości z 935 na 934:
79. Porsche 934 K.Nierop/J.Baker/J.Mullen Winner 12h Sebring 1983 (Spark)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chassis 00900030 przed i po operacji:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez petrzask dnia Pią 14:32, 15 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 14:54, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
School BUS
Dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pią 9:28, 22 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Porsche 962 chassis 106b zbudowano w 1983roku dla brytyjskiej stajni Richard Lloyd Racing jako model 956 ale w roku 1986 został przebudowany do standardu 962. Auto to nie zostało jednak przy fabrycznym wyglądzie bowiem zmieniono w nim pakiet aerodynamiczny przodu i tyłu auta i zyskało dodatkowe miano "Gti". W roku 1987 106-ka zaliczyła bardzo udany jak na "prywaciarza" sezon wygrywając wyścig 200mil Norisring oraz zajmując 2 miejsce w 1000KM Brands Hatch i 3 miejsce w 1000KM Fuji. Osiągnięciem godnym odnotowania było także PP w 1000KM Nuerburgring. W sezonie 1988 samochód ten przeszedł w ręce teamu Trust Racing i ścigał się w Japonii ale to już zupełnie inna historia.
Model 106-ki wydał Spark dla japońskiego dystrybutora KB i przedstawia wersję przejściową w czerwonym malowaniu Takefuji z klasycznym przodem ale zmienionym tyłem. Mam jednak nadzieję że Spark zrobi też kiedyś model tego egzemplarza w malowaniu Liqui Moly i z przodem wyposażonym w kroplowe osłony świateł i odkrytymi tylnymi kołami czyli w takiej formie w jakiej m.in zwyciężył na Norisringu:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
66.Porsche 962c J.Palmer/J.Weaver/P.Cobb 24h LeMans 87' (Spark KB 1:43)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|