Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Moje samochody wyścigowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 29, 30, 31  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Wyścigi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pon 10:54, 10 Lut 2014    Temat postu:

To ja się od szanownych kolegów nieco różnię bo te szalone kształty aut dawnej Grupy 5 bardzo mi odpowiadają. Oczywiście wśród nich można znaleźć te mniej lub bardziej estetyczne, choć w niektórych przypadkach trudno jest mówić o gustach. Jednym z moich kandydatów na model Sparka z serii SG (niemieckiej) jest np. takie oto BMW. Jeśli je zrobią to dla mnie obowiązkowo. A czy jest ładne czy brzydkie? Ja się nie pokuszę o odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Pon 17:33, 10 Lut 2014    Temat postu:

petrzask napisał:
A czy jest ładne czy brzydkie? Ja się nie pokuszę o odpowiedź.

Napewno praktyczne, jak to niemieckie auta... zimą do odgarniania śniegu Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:22, 10 Lut 2014    Temat postu:

Pablo13 napisał:
petrzask napisał:
A czy jest ładne czy brzydkie? Ja się nie pokuszę o odpowiedź.

Napewno praktyczne, jak to niemieckie auta... zimą do odgarniania śniegu Laughing


Wiesz co... jesteś okrutny Cool
Jak często ludzie Ci mówią, że Cię nie lubią ? Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Pon 23:32, 10 Lut 2014    Temat postu:

Pablo normalnie mam tak samo -zimowki zamiast slickow no i łancuchy jeszcze do tego na gwintach tył do góry i problem zaskoczenia zima rozwiazany Laughing Ach ta Deutsche Technologie
Ja wiem -Historyczne ,wyscigowe ,często utytułowane ale ladne to one nigdy nie będa Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Wto 13:17, 11 Lut 2014    Temat postu:

Wiecie Panowie, odnajdywanie urody jest zależne od stopnia emocjonalnego zaangażowania w daną tematykę. Wszak dla znawców tematu mamy ładne i brzydkie traktory, czołgi czy lokomotywy, podczas gdy dla laików to są poprostu zwykłe przedmioty, maszyny zrobione dla wypełniania określonej funkcji i nic poza tym. Nie to żebym bronił na siłę wyścigówek Gr. 5 bo dla mnie wśród nich także są te ładniejsze i te brzydsze a poza tym zdaję sobie sprawę że obiektywnie rzecz biorąc dla estetów poszukujących w motoryzacji klasycznego piękna kształty każdej z nich są trudno akceptowalne. Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Wto 14:46, 11 Lut 2014    Temat postu:

petrzask napisał:
Wiecie Panowie, odnajdywanie urody jest zależne od stopnia emocjonalnego zaangażowania w daną tematykę.

Dokladnie tak, ale pośmiać się zawsze można, zarówno z cipki Edsela jak i z pługu śnieżnego Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pon 13:04, 17 Lut 2014    Temat postu:

Dziękuję Koleżeństwu za opinie. Dziś kolejny model samochodu wyścigowego z mojego zbioru w postaci Gebhardta JC843.
Ten zbudowany w 1984 pojazd napędzany sprawdzoną jednostką napędową Ford Cosworth DFL zaliczał się do prototypów Grupy C2 czyli tych nieco prostszych i tańszych konstrukcji adresowanych do mniej zasobnych zespołów w których bardzo często właściciele byli także kierowcami. W latach 1984-1990 w ramach zespołów Gebhardt, Pepsi Challenger i ostatecznie ADA Motorsport brał udział w wielu wyścigach WSC, IMSA, ADAC Supercup i oczywiście kultowym 24h Le Mans. Jego największym sukcesem (wtedy należał już do ADA) było 8 miejsce w edycji tego ostatniego wyścigu w roku 1986 w którym zajął zarazem pierwsze miejsce w klasie C2. W roku 1985-z którego pochodzi pokazany poniżej model zajął 16miejsce w klasyfikacji generalnej i drugie w klasie C2.
179. Gebhardt JC843-Ford Cosworth J.Harrower/S.Earle/J.Sheldon 24h Le Mans 1985 (Bizarre 1:43)







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 15:18, 17 Lut 2014    Temat postu:

Hm, kawał ciekawego auta.

PS> Mimo pewnych ułomności - zdecydowanie wolę Sparka Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Pon 16:12, 17 Lut 2014    Temat postu:

Kraeuter napisał:
Hm, kawał ciekawego auta.

PS> Mimo pewnych ułomności - zdecydowanie wolę Sparka Wink

Wolisz Sparka od czego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:12, 17 Lut 2014    Temat postu:

Pablo13 napisał:
Kraeuter napisał:
Hm, kawał ciekawego auta.

PS> Mimo pewnych ułomności - zdecydowanie wolę Sparka Wink

Wolisz Sparka od czego?

Od Bizarre Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Nie 15:13, 30 Mar 2014    Temat postu:

Po dłuższej przerwie czas na coś nowego z mojego zbiorku. Na dziś będzie to współczesny prototyp kategorii LMP2 (czyli tej słabszej) w postaci pojazdu Zytek Z11 SN-Nissan. Chassis #8 startowało w sezonach 2012-2013 w wyścigach Europejskiej Serii Le Mans, WEC oraz 24h Le Mans a jego najlepszym wynikiem było 4 miejsce w 6h Le Castellet 2012. Najciekawszą załogę w swej historii prezentowany Zytek miał w 24H Le Mans 2012 kiedy to jechał nim jeden z moich ulubionych kierowców wyścigowych-były zwycięzca LM, Daytony i wielu innych wyścigów ETCC, WEC i IMSA Martin Brundle wraz synem Alexem (gwiazdą GP2 i GP3) oraz Lucasem Ordoniezem który został wyłoniony w drodze konkursu Droga do Le Mans wśród mistrzów wyścigowych gier komputerowych Play Station(!). Mimo dziwacznej jak dla mnie drogi za kierownice wyścigówki Lucas radził sobie zadziwiająco dobrze na torze, podobnie jak stary wyga Martin który mimo ponad 5 krzyżyków na kalendarzu nie zapomniał jak się jeździ. Niestety Zyteka prześladowały drobne acz czasochłonne problemy techniczne i sympatyczna załoga ukończyła 24h dopiero na 15 miejscu co jednak nie przeszkodziło mi w zakupie modelu na pamiątkę nocnego im kibicowania przed ekranem TV.
182. Zytek Z11SN-Nissan M.Brundle/A.Brundle/L.Ordonez 24h Le Mans 2012 (Spark 1:43)







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:15, 30 Mar 2014    Temat postu:

Od kiedy jestem szczęśliwym posiadaczem dwóch Sparków (2x333SP Long Tail w dwóch wersjach) patrzę na nie bardziej przychylnie, bo takie modele są dość trudne w wykonaniu, a wychodzą im z łapek w formie, moim zdaniem - całkiem akceptowalnej. Ten model też ma różne usterki, ale po postawieniu na półce może i będzie cieszyć oko jego właściciela Wink

A z tym człowiekiem zza konsoli - rzeczywiście sprawdzał się w takim smoku?
Przecież poza treningiem nigdy czymś takim nie jeździł. Czyżby symulacja mogła dać aż takie umiejętności ??? Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Nie 21:43, 30 Mar 2014    Temat postu:

Wiesz, nie był z niego Jo Siffert czy Pedro Rodriguez ale linie jazdy miał całkiem dobrą i nie robił jakiś kompletnych głupot. Od tamtej pory jeździ cały czas prototypami i autami GT (Skyline) i jakoś mu to wychodzi.
Myślę że symulacja symulacją a gość ma też szczyptę talentu którą na symulatorze wykorzystał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Pon 0:35, 31 Mar 2014    Temat postu:

Wlasnie takie auta lubie najbardziej -nie z podium, czołowek gazet czy portali informacyjnych tyllko gdzies ze srodka stawki lub nawet z konca -wynki sa jakie sa ale jest czesto fajna walka grupy ludzi z materia (awarie) brakiem kasy i czasu .Fajnie miec o nich wiedze Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Nie 20:07, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Witam Kolegów. Na dziś przygotowałem kolejny współczesny prototyp LMP2, tym razem z 24H Le Mans 2013. Morgan LM P2 -Nissan ma dość ciekawą historię.Otóż auto to pierwotnie zostało skonstruowane w firmie Henriego Pescarolo a opierało się w pewnym zakresie na rozwiązaniach technicznych z prototypu Courage C60. Pod nazwą Pescarolo 01 Evo auta tego typu startowały w latach 2007-2009 w ramach teamu fabrycznego i prywatnego zaprzyjaźnionego OAK Racing w serii Le Mans jak i samym wyścigu 24h. Niestety stajnia Pescarolo popadała w tarapaty finansowe i została zmuszona do sprzedaży praw do prototypów serii 01 dla OAK Racing który to dalej buduje i użytkuje te pojazdy, tyle że ze względów marketingowych startują one pod nazwą Morgan. Pokazany model to chassis #01-18 a więc jest to już osiemnasty zbudowany pojazd tego typu (sumując Pescarolo i Morgany). W sezonie 2013 startował w kilku eliminacjach WEC a jego największym sukcesem było 8 miejsce w klasyfikacji generalnej zeszłorocznych 24h Le Mans i zarazem drugie miejsce w klasie LMP2 za swoim bliźniakiem (chassis #01-14) który zajął 1 miejsce w klasie i 7 generalce 24h. Dodam że walka o pozycje między obydwoma Moraganami była ostra, ścigano się koło w koło co jak na wyścig 24h i dwa auta z jednego teamu nie była wcale takie oczywiste i dlatego też zdecydowałem się na zakup tego modelu jako pamiątki zeszłorocznego LM. Aha, jeszcze jedna ciekawostka: oprócz zawodowców Brundle i Pla trzecim kierowcą Morgana był David Heinemeier Hansson który jest bardziej znany jako programista komputerowy (twórca paru znanych aplikacji) uhonorowany tytułem Hakera Roku 2005. Po raz kolejny przekonujemy się że sprzed ekranu kompa jest znacznie bliżej do Le Mans niż może się wydawać... Laughing
183. Morgan LM P2-Nissan O.Pla/D.Heinemeier Hanson/A.Brundle 24h Le Mans 2013 (Spark 1:43)







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Wyścigi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 29, 30, 31  Następny
Strona 15 z 31

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin