|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Wto 20:11, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | Przyklad Pagody czy T1 nie jest najlepszym bo de facto modele te maja juz swoje lata -cos kolo 14 mysle -biorac pod uwage ówczesna produkcje innych producentow to" kamienie milowe " |
Ale T2 wyglądające jak po zderzeniu czołowym ze ścianą to już nowa pozycja i takich kilka jeszcze kwiatków by się znalazło z nowej oferty niestety...
Całkiem ładnie wykonane, zdetalowane, ale z jakimś dyskwalifikującym błędem merytorycznym np tak na szybko przyszedł mi do głowy Escort II, no nikt mi nie powie, że brakło dokumentacji, szczególnie w Niemczech.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pon 10:59, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Witam Kolegów. Dziś jeden z moich najulubieńszych typów BMW -E24 przedstawicielem którego był model 635CSi. Ten homologowany w Grupie A samochód doskonale się sprawdzał w wyścigach samochodów turystycznych ETCC jak i narodowych mistrzostw typu DPM (Deutschen Produktionswagen Meisterschaft) -dwu sezonowego poprzednika kultowego DTM-u. Pokazany poniżej egzemplarz startował w tej właśnie serii w sezonie 1984 a jego kierowcą był Hans Joachim Stuck. Mimo tego auto to nie odniosło żadnych większych sukcesów, najlepszym wynikiem było 3 miejsce w Wunstorf. Nie mniej jednak inne egzemplarze 635CSi rozdawały karty czego dowodzi fakt że w sezonie 1984 mistrzem DPM został Volker Strycek startujący takim właśnie samochodem. Jeśli chodzi o sam model, powstrzymam się od komentarza. W skrócie, dla mnie się podoba, a jakie są wasze opinie?
173. BWM 635 CSi H-J Stuck DPM 1984 (Autoart 1:43)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Humppa
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 3329
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stolica
|
Wysłany: Pon 15:07, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
i znow cos dla mnie...
bardzo mi sie podobaja te beemki. model tez niczego sobie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Śro 0:02, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Dla mnie tez OK Jaegermeister tez zawsze dobrze sie kojarzy no i felgi BBS bardzo im wyszly -ogladalem sobie cywilnego Autoarta i Minichampsa-Auto art jednak zdecydownie klase wyzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jajacek
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:52, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Naprawdę fajny model. Wszystko równiutko złożone. Czysta robota. Nawet klatkę chciało im się zrobić jak należy. I fajnie podane. Te katafalkowe podstawki zawsze dodawały elegancji modelom. A tu w końcu mamy do czynienia z samochodem-pomnikiem W końcu też nie byle kto go dosiadał. Auto zdecydowanie zbyt nowe jak na moje garaże. Ale to wcale nie oznacza, że nie robi na mnie wrażenia. Wręcz przeciwnie. W Trójmieście są dwie takie beemki. To znaczy dwie znam. Czasem na nie wpadam i jak mam aparat przy sobie to robię im fotki. Zawsze nieskazitelnie czyste. Chyba nawet Mercedes SEC nie jest tak fajny. A przy okazji, jak patrzę na reklamę Jagermaister`a to mam tylko jedno skojarzenie. NSU 1000 TT. Pamiętacie tego pierdopęda? Zawsze z uchyloną klapą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Humppa
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 3329
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stolica
|
Wysłany: Śro 21:40, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
a ja mam skojarzenie z butelkami ktore stoja u mnie w barku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 23:09, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jajacek napisał: | Naprawdę fajny model. Wszystko równiutko złożone. Czysta robota. Nawet klatkę chciało im się zrobić jak należy. I fajnie podane. Te katafalkowe podstawki zawsze dodawały elegancji modelom. A tu w końcu mamy do czynienia z samochodem-pomnikiem W końcu też nie byle kto go dosiadał. Auto zdecydowanie zbyt nowe jak na moje garaże. Ale to wcale nie oznacza, że nie robi na mnie wrażenia. Wręcz przeciwnie. W Trójmieście są dwie takie beemki. To znaczy dwie znam. Czasem na nie wpadam i jak mam aparat przy sobie to robię im fotki. Zawsze nieskazitelnie czyste. Chyba nawet Mercedes SEC nie jest tak fajny. A przy okazji, jak patrzę na reklamę Jagermaister`a to mam tylko jedno skojarzenie. NSU 1000 TT. Pamiętacie tego pierdopęda? Zawsze z uchyloną klapą |
NSU - ukochany samochodzik, jeździ taki jeden sobie po Posen, w pomarańczku. Zawsze miałem słabość do tych małych książąt, no i w ogóle do autek z silniczkiem w bagażniku
A to jego koleżanka, ślicznotka z Francyi, też z ciężką (ale uroczą) dupką i piękną mordką...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Śro 23:10, 04 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Nie 13:32, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Witam Kolegów po dłuższej przerwie, a bohaterem mojej dzisiejszej prezentacji będzie model współczesnego samochodu wyścigowego w postaci BMW M3 DTM. Dla przypomnienia: Niemieckie Mistrzostwa Samochodów Turystycznych to najbardziej prestiżowa seria wyścigowa dla samochodów osobowych choć w ostatnich latach raczej osobowo-podobnych. Dlaczego? Bo auta te choć wizualnie przypominają pojazdy znane z ulic nie mają z nimi wiele wspólnego a to co jest ukryte pod „nadwoziem” przypomina bardziej prototyp LMP1 niż osobówkę którą można kupić w salonie. Kiedyś, w początkowych latach funkcjonowania DTM tak nie było a samochody w nim startujące były normalnymi drogowymi autami zmodyfikowanymi do sportu w ramach przepisów Grupy A. Z drugiej zaś strony warto pamiętać że poprzednikiem DTM-u była seria DRM w której startowały bardzo zaawansowane samochody grupy V jak Lancia Beta Monte Carlo czy BMW 320 turbo którym także bliżej było do prototypów niż aut drogowych tak więc można pokusić się o stwierdzenie że historia niemieckich wyścigów zatoczyła koło. Tyle o serii a teraz parę słów o samym samochodzie: w sezonie 2012 do serii DTM po blisko 20latach do DTM powróciło BMW z modelem M3 DTM. Pomimo tak długiej przerwy Bawarczycy nie zapomnieli jak się buduje auta wyścigowe, Augusto Farfus wygrał 1 wyścig Bruno Spengler wygrał 4 wyścigi, stajnia BMW Schnitzer zdobyła tytuł w kategorii stajni a samo BMW w kategorii marek. Stało się tak ku mojej radości bo choć w naszym kraju marka BMW kojarzy się z łysym ubranym w dres bezmózgim idiotą ujeżdżającym swoje zagazowane E36 w sposób stanowiący ewidentne zagrożenie dla społeczeństwa to jednak zdaję sobie sprawę że owo patologiczne i ze wszech miar odrażające zjawisko to nasz typowo polski folklor a tak naprawdę bawarska marka jest jedną z najbardziej zasłużonych dla historii sportów motorowych. Ba, bez jej udziału szeroko pojęte wyścigi samochodów turystycznych nigdy nie były by tym czym są obecnie. Tak więc odrzucając lokalne fobie na pamiątkę tych historycznych i przełomowych dla BMW jak i całego DTM wydarzeń do mojej kolekcji dołączył model który można zobaczyć poniżej:
174. BMW M3 DTM Bruno Spengler DTM Champion 2012 (Minichamps 1:43)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Wto 13:29, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
W temacie aut wyścigowych dziś chciałbym zaprezentować kolejny współczesny pojazd w postaci Loli B12/80 czyli prototypu wyścigowego przeznaczonego do startu w wyścigach długodystansowych z 24h na czele. Auto te jest nieco prostszą i przez to tańsza wersją prezentowanej już tutaj Loli B12/60 przystosowaną do montaży nieco mniejszych silników zgodnych z regulaminem LMP2 czyli jakby drugiej ligi prototypów.
Prezentowany poniżej model przedstawia pojazd numer HU04 który miał zamontowany silnik Lotus Judd V8 o pojemności 3,6l i startował w ramach niemieckiego zespołu Lotusa. Pomimo tego że zastosowano w nim sprawdzoną technikę nie osiągnął on żadnych sukcesów nie kończąc żadnego z wyścigów w którym uczestniczył z wyjątkiem 6h Silverstone w którym zajął 19miejsce. W tym momencie może zrodzić się pytanie, dlaczego wybrałem jako przedstawiciela Loli B12/80 ten niezbyt utytułowany egzemplarz? Odpowiedź jest prosta-podoba mi się jego malowanie które w dodatku pasuje do już posiadanej przeze mnie mocniejszej siostry Loli B12/60. Widok dwóch podobnych a jednak innych pojazdów w zbliżonym malowaniu bardzo cieszy moje oczy...
175. Lola B12/60-Lotus T.HOLZER - M.SCHULTIS - L.MORO 24h Le Mans 2012
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 17:42, 29 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | W temacie aut wyścigowych dziś chciałbym zaprezentować kolejny współczesny pojazd |
Fajnie Przemek, że nie odpuściłeś i serwujesz nam kolejne prezentacje "potworów"
Wybacz, że nie napiszę kompetentnego komentarza, ale zawsze chętnie zobaczę i przeczytam, to jest bardzo istotne. Dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:28, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Przypomina mi nieco John Player Special. Fakt - ładne
PS. A może właśnie o to chodziło ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pią 23:29, 31 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zagato
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Bydgoszczy
|
Wysłany: Sob 0:40, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Wracając do BMW M3 DTM.
Przypomniało mi się gdzie jeszcze widziałem logo z jego rejestracji:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak można kochać DP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Sob 15:38, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
zagato napisał: | Wracając do BMW M3 DTM.
Przypomniało mi się gdzie jeszcze widziałem logo z jego rejestracji:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak można kochać DP |
A co one robią?
Wybieram pierwszą z prawej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Sob 15:39, 01 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cysior
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:11, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
ja drugą z lewej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|