|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Czw 20:46, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Zdetalownie tego modelu jest super .Koła dla mnie bomba.No i te 1000 koni w 1:1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Czw 20:49, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | Zdetalownie tego modelu jest super .Koła dla mnie bomba.No i te 1000 koni w 1:1 |
Wiadomo... EBBRO! Robi wrażenie lepsze od wielu żywic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Sob 20:55, 26 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Dziękuję Szanownym Kolegom za zainteresowanie. Dziś proponuję kontynuować wątek prototypów spod znaku Nissana. Po opisanym powyżej udanym występie w Fuji 85' japoński team zaczął przygotowania do najważniejszego starcia w Le Mans. Na edycje roku 1986 przygotowano nowe podwozie March 86Gs (chassis #86g-5)które od poprzednika było 100kg lżejsze dzięki zastosowaniu włókien węglowych,chłodnice zostały przeniesione do centralnej części auta a silnik V6 został zbudowany przez amerykańskich speców z firmy Electramotive. Podobnie jak w 1985 w kwalifikacjach był on w stenie przekroczyć 1000KM mocy ale do 24h wyścigu w którym liczy się wytrzymałość poprzestano na 700KM. Nie pomogło to jednak i po 9h zmagań Nissan R86V (bo taką nazwę oficjalnie nosił ten pojazd) musiał się wycofać z powodu defektu silnika. Lepiej poszczęściło się poprzednikowi R85V (bliźniak pokazanego w poprzedniej prezentacji) który Le Mans 85' dojechał na 16pozycji stając się pierwszym Nissanem który ukończył legendarny 24h maraton.
169.Nissan R86V K.Hoshino/K.Matsumoto/A.Suzuki-24H Le Mans 1986. (Spark 1:43)
Fotka grupowa owoców wyspiarskiej przyjaźni brytyjsko-japońskiej:March vel Nissan R85V i R86V:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez petrzask dnia Sob 20:56, 26 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Wto 11:50, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jak widać drugi prototypowy Nissan nie znalazł uznania w oczach kolegów więc dla odmiany dzisiejszym bohaterem będzie znane wszem i wobec BMW 320i (tu jako wyścigówka ze stajni Eggenberger) które w 1979 startowało w Europejskich Mistrzostwach Samochodów Turystycznych - ETCC. Auto to było przygotowane w ramach Grupy 2 czyli miało dość ograniczony zakres przeróbek. Napędzał je 2 litrowy czterocylindrowy zasilany wtryskiem silnik rzędowy M12 o mocy 220-240KM. Te parametry nie pozwalały na wygrywanie wyścigów ale pozwalały na punktowanie w pierwszej szóstce i zwycięstwa w klasie. A także przyczyniły się do zwycięstwa bawarskiej marki w kategorii marek ETCC na które mała 320ka pracowała wspólnie ze starszym i mocniejszym bratem 3.0CSL.
A co mogę powiedzieć o modelu? Do niechlujnie wklejonych matowych kierunków może i można się przyzwyczaić ale brak połowy bocznego napisu Jegermeister to ja dla mnie skandal. Neo jest naprawdę najbardziej dziadowską ze znanych mi żywicznych firm z dolnej półki...
171. BMW 320i H.Kelleners / H.Müller 4hours of Nürburgring Class Winner ETCC 1979 (NEO 1:43)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:55, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
No, hm... faktycznie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Wto 23:06, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Tak Wlasnie funkcjonuje imperium tandeciarza Kiunke -Neo jest Marką nalezaca do imperuium Modelcarworldu duzo "tanio" i byle jak -ale za to rozrzut jaki potezny nowosci jak mrowkow chociaz polowa z nich jest wykonana w sposob wolajacy o pomste do nieba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 5:29, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | Tak Wlasnie funkcjonuje imperium tandeciarza Kiunke -Neo jest Marką nalezaca do imperuium Modelcarworldu duzo "tanio" i byle jak -ale za to rozrzut jaki potezny nowosci jak mrowkow chociaz polowa z nich jest wykonana w sposob wolajacy o pomste do nieba |
No nie wiem Wojtek... ja zauważyłem od jakiegoś czasu wyraźną poprawę jakości u NEO. To co kiedyś wywoływało u mnie efekt odrzucenia (przez co nie mam większości wczesnych amerykanów wydanych przez tą firmę) znikło, modele kupuję i jestem zadowolony, a jakiś niedawny czas temu głosiłem tezę, że produkty fajne, ale jedynie jako kity do samodzielnego montażu.
O proszę poniżej, nie ma się do czego doczepić, równiutko, czyściutko...
Wg mnie o wiele gorzej wypada Spark, przypominam, że mówimy o jakości montażu.
Takie rzeczy jak wspomniane kierunki to częsta sprawa u Noreva, PMA (nie wspominając naszej ulubionej chińskiej wytwórni masówy ) , który to właśnie jakiś czas temu opuścił się znacznie, choć mam nadzieję, że to już przeszłość oglądając najnowsze ich wypusty jak choćby bardzo mnie wciąż cieszący VW Golf I.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Śro 5:40, 13 Lis 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Śro 23:18, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Pablo -Sa modele i sa modele VW Golf 1 kultowy a co za tym idzie mocno sie przy nim postarali detale odrobienie itd na ludzkim poziomie Minichamps pokazal ze potrafia ciagle robic bardzo dobre modele .Fakt ze Neo sie odrobine poprawilo ,ale za ta kase oczekujesz juz nie tylko modelu w ocenie zadowalajacy tylko cos wiecej
Minichamps tez oststnio poprawil sie jakosciowo -nie ma juz sladow burzy piaskowej czy resztek konsumpcji na lakierze morze bedzie dobrze inna sprawa ze ceny w euro dogonily juz te w starych dobrych Deutsch Markach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jajacek
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:51, 15 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Tak sobie oglądam to BMW i myśl mnie jasna naszła. Z jednej strony rzeczywiście to i owo jest w nim niepiękne. Zwłaszcza oglądane w fotograficznym zbliżeniu. Takie niedoróby w cywilnym modelu były by widoczne jeszcze bardziej. Ale w takiej wyczynowej maszynie, gdzie jest bogata szata graficzna i sporo różnych detali to troszkę odwraca uwagę od tego co krzywe, albo przelane klejem. Dla mnie takie wady zawsze są na dalszym planie. Przede wszystkim model został fajnie podany. Z podstawową informacją i obfotografowany ze wszystkich stron. Najważniejsza jest historia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Humppa
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 3329
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stolica
|
Wysłany: Pią 22:30, 15 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
jager jest jager
uwielbiam auta z tym logiem. zreszta nie tylko auta ale i trunek jest przedni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Sob 0:05, 16 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | Pablo -Sa modele i sa modele VW Golf 1 kultowy a co za tym idzie mocno sie przy nim postarali detale odrobienie itd na ludzkim poziomie Minichamps pokazal ze potrafia ciagle robic bardzo dobre modele .Fakt ze Neo sie odrobine poprawilo ,ale za ta kase oczekujesz juz nie tylko modelu w ocenie zadowalajacy tylko cos wiecej
Minichamps tez oststnio poprawil sie jakosciowo -nie ma juz sladow burzy piaskowej czy resztek konsumpcji na lakierze morze bedzie dobrze inna sprawa ze ceny w euro dogonily juz te w starych dobrych Deutsch Markach |
Wojtek, kultowy nic nie znaczy jak widać na wielu przykładach...
Tak jak kiedyś już pisaliśmy, te najbardziej kultowe albo nie mają wogóle swoich odpowiedników w 1/43, albo często są one spierdolone bardziej niż inne małokultowe, mimo, że dokumentacji, nawet w postaci prawdziwych stojących tu i ówdzie aut nie brakuje... dziwne, ale prawdziwe. Przykłady z PMA, prosz badzo, tak na szybko od razu można wymienić VW T2 i W113 Pagodę. NEO, te stare też są karykaturami jak właśnie m.in. ich Golf.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:04, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Pablo13 napisał: | teelek07 napisał: | Pablo -Sa modele i sa modele VW Golf 1 kultowy a co za tym idzie mocno sie przy nim postarali detale odrobienie itd na ludzkim poziomie Minichamps pokazal ze potrafia ciagle robic bardzo dobre modele .Fakt ze Neo sie odrobine poprawilo ,ale za ta kase oczekujesz juz nie tylko modelu w ocenie zadowalajacy tylko cos wiecej
Minichamps tez oststnio poprawil sie jakosciowo -nie ma juz sladow burzy piaskowej czy resztek konsumpcji na lakierze morze bedzie dobrze inna sprawa ze ceny w euro dogonily juz te w starych dobrych Deutsch Markach |
Wojtek, kultowy nic nie znaczy jak widać na wielu przykładach...
Tak jak kiedyś już pisaliśmy, te najbardziej kultowe albo nie mają wogóle swoich odpowiedników w 1/43, albo często są one spierdolone bardziej niż inne małokultowe, mimo, że dokumentacji, nawet w postaci prawdziwych stojących tu i ówdzie aut nie brakuje... dziwne, ale prawdziwe. Przykłady z PMA, prosz badzo, tak na szybko od razu można wymienić VW T2 i W113 Pagodę. NEO, te stare też są karykaturami jak właśnie m.in. ich Golf. |
Pablo, co ja widzę - puścił Ci zawór bezpieczeństwa ?
Emocje ? W sumie - ludzka rzecz
A jakby się tak bliżej przyjrzeć - zupełnie nie rozumiem kultowości Minichapsa. Wielu używa go wręcz wręcz jako wzorca metra, a ja, dalibóg, nie wiem, czemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Nie 23:48, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | Pablo13 napisał: | teelek07 napisał: | Pablo -Sa modele i sa modele VW Golf 1 kultowy a co za tym idzie mocno sie przy nim postarali detale odrobienie itd na ludzkim poziomie Minichamps pokazal ze potrafia ciagle robic bardzo dobre modele .Fakt ze Neo sie odrobine poprawilo ,ale za ta kase oczekujesz juz nie tylko modelu w ocenie zadowalajacy tylko cos wiecej
Minichamps tez oststnio poprawil sie jakosciowo -nie ma juz sladow burzy piaskowej czy resztek konsumpcji na lakierze morze bedzie dobrze inna sprawa ze ceny w euro dogonily juz te w starych dobrych Deutsch Markach |
Wojtek, kultowy nic nie znaczy jak widać na wielu przykładach...
Tak jak kiedyś już pisaliśmy, te najbardziej kultowe albo nie mają wogóle swoich odpowiedników w 1/43, albo często są one spierdolone bardziej niż inne małokultowe, mimo, że dokumentacji, nawet w postaci prawdziwych stojących tu i ówdzie aut nie brakuje... dziwne, ale prawdziwe. Przykłady z PMA, prosz badzo, tak na szybko od razu można wymienić VW T2 i W113 Pagodę. NEO, te stare też są karykaturami jak właśnie m.in. ich Golf. |
Pablo, co ja widzę - puścił Ci zawór bezpieczeństwa ?
|
Nie, dlaczego?
Nie ma dla mnie bezkrytycznego kultu odnośnie producentów modeli.
Robią coś fajnego - wielbię, pieprzą - gnoję. No i tak jak to w życiu bywa są wzloty i upadki. Ale jakaś tam średnia jest, dla jednych lepsza dla innych gorsza, biorąc pod uwagę wszelkie aspekty: cenę, jakość merytoryczną przygotowania modelu, jakość wykończenia PMA wypada całkiem wysoko ( w odróżnieniu od ukochanego IXO, któremu rzadko coś się udaje, ale myślę że oni zdają sobie z tego sprawę: ma być szybko, tanio, bez rozpierdalania się na drobne, bo chłonny rynek gazetówek czeka ).
NEO dopiero zaczęło się piąć, do któregoś momentu były tylko dobre chęci i nieuzasadniona cena, a wszystko za sprawą braku kontroli jakości.
Nie uznaję świętości, dziś uwielbiam, jutro nienawidzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pon 13:52, 18 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ja też nie uznaje świętości i nie podchodzę do takiej czy innej marki z pozycji klęczącej. Co prawda większość moich modeli to Spark, ale wynika to z ich oferty. Zadaję sobie oczywiście sprawę z wad tych produckji, z którymi puki co muszę się pogodzić. Z drugiej strony łatwiej jest przymknąć oko np. na odstającą szybkę reflektora w modelu za 200zł niż za 700zł a przecież wiemy że w tych ostatnich takie rzeczy też się mogą zdarzyć co widać chociażby na zdjęciach Zagato... Wracając do Neo to dziś chciałbym pokazać model ciut lepszy niż Jegermeister to jednak też nie pozbawiony wad:BMW 528i ze stajni Waterloo Motors które w roku 1982 wystartowało w kultowym wyścigu 24h Spa-najważniejszej i najbardziej prestiżowej eliminacji Europejskich Mistrzostwach Samochodów Turystycznych - ETCC. Auto to było przygotowane w ramach Grupy A napędzał je 2,8 litrowy sześciocylindrowy silnik rzędowy o mocy 260KM. Tak przygotowane auto zajęło 2 miejsce w 24h maratonie tracąc 3 okrążenia do zwycięskiego takiego samego pojazdu w barwach Bastosa wstawionego przez Jumę.
172. BMW 528i T.Tassin / J-P. Jarier / J-L. Trintignant 2nd place 24h Spa 1982 (NEO 1:43)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Wto 18:03, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ja rowniez nie padam do stop Minichampsowi faktem dla mnie jest ze ich golf I jest bardzo dobrym modelem a ogolnie ich produkcja stanowi czesto baze odniesienia do oceny innych modeli .Przyklad Pagody czy T1 nie jest najlepszym bo de facto modele te maja juz swoje lata -cos kolo 14 mysle -biorac pod uwage ówczesna produkcje innych producentow to" kamienie milowe " Neo jest rzeczywiscie co raz lepsze -tym bardziej denerwuja babole
BMW piekne
[link widoczny dla zalogowanych]
Temu mialem okazje przyjzec sie z bliska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|