|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buusoola
Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:45, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Pablo13 napisał: | Dlaczego piszesz, że Autoart poza zasięgiem? Przecież masz dwa. |
Chodziło mi o to, że dla innych firm AutoArt jest poza zasięgiem i długo chyba nikt nie zrobi tak dobrego modelu.
Landka mam już zamówionego u Michała. I generalnie podoba mi się ten beżowy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buusoola dnia Sob 10:45, 29 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buusoola
Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 1:31, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Mini Racing z Dakaru w 2011 roku. Załoga Guerlain Chicherit i Michel Périn, niestety nie dojechali do mety. Model jeszcze bez kalek z logo Monster i anteny (nie ma czasu)
Producent: TSM
Cadillac SRX
Luxury Collectibles
Toyota Land Cruiser FJ55 1976
GLM
Range Rover 2013
Triple9
Suzuki Vitara
Triple9
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Wto 0:10, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
buusoola napisał: |
Toyota Land Cruiser FJ55 1976 GLM
|
Chyba się Bartek obraził za brak komentarzy bo zamilkł...
Dzięki za foty kolejnego wózka z Luxury diecast i Toyoty Land Cruiser FJ55 z GLM, którą ciągle mam jeszcze na liście niezrealizowanych.
Kurde, aż się wierzyć nie chce, że tłukli ten wóz od '67 do '80...
Tylko dlaczego dla modelu podali datę 1976? Może wiesz Bartek?
Vitara - dlaczego wybrałeś niskobudżetową wersję?
Joty i SJoty wszelakie posiadasz?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Wto 0:11, 09 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buusoola
Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:35, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Nie obraził się tylko nie ma permanentnie czasu na foty. Żeby te przygotować to była ekwilibrystyka. Najpierw muszę położyć syna spać, a dopiero potem zaczynam robić zdjęcia. A, że młody chodzi spać o 22 to zdjęcia robić mogę tylko w piątki (o ile nie mam nic zaplanowane na wieczór) bo to się kończy z reguły gruubo po północy. Także jestem mocno ograniczony czasowo.
Ponieważ ok. 20 grudnia ma do mnie trafić Blazer z Matrixa to porobię zdjęcia jeszcze kilku modelom.
Z tą datą jest pewnie tak jak zawsze. Dorwali jakiś model do przeskalowania, a że był z '76 to tak zostało. Innego wytłumaczenia i umiem znaleźć. Ale jak możesz to kupuj, bo naprawdę kawał dobrego modelu, a później może nie być.
Dlaczego Vitarki w wersji niskobudżetowej. Z dwóch względów, a może nawet trzech. Pierwsze primo model z NEO mi się najnormalniej nie podoba. Coś z nim jest nie tak, ale nie wiem co (może to tylko kwestia gustu). Triple9 od PremiumX różni się tylko podstawką i tablicami rejestracyjnymi. A, że musiałem mieć obie wersje nadwoziowe (a portfel nie z gumy) i trafiły się po 11 jurków, to kupiłem. Wyszła taka przystępna cena do jakości, a na żywo wyglądają naprawdę ładnie.
J i Sj jeszcze u mnie nie zawitał. Nie licząc Jimmy z serii gazetkowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 22:21, 10 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
buusoola napisał: | Nie obraził się tylko nie ma permanentnie czasu na foty. Żeby te przygotować to była ekwilibrystyka. Najpierw muszę położyć syna spać, a dopiero potem zaczynam robić zdjęcia. A, że młody chodzi spać o 22 to zdjęcia robić mogę tylko w piątki (o ile nie mam nic zaplanowane na wieczór) bo to się kończy z reguły gruubo po północy. Także jestem mocno ograniczony czasowo.
Ponieważ ok. 20 grudnia ma do mnie trafić Blazer z Matrixa to porobię zdjęcia jeszcze kilku modelom.
Z tą datą jest pewnie tak jak zawsze. Dorwali jakiś model do przeskalowania, a że był z '76 to tak zostało. Innego wytłumaczenia i umiem znaleźć. Ale jak możesz to kupuj, bo naprawdę kawał dobrego modelu, a później może nie być.
Dlaczego Vitarki w wersji niskobudżetowej. Z dwóch względów, a może nawet trzech. Pierwsze primo model z NEO mi się najnormalniej nie podoba. Coś z nim jest nie tak, ale nie wiem co (może to tylko kwestia gustu). Triple9 od PremiumX różni się tylko podstawką i tablicami rejestracyjnymi. A, że musiałem mieć obie wersje nadwoziowe (a portfel nie z gumy) i trafiły się po 11 jurków, to kupiłem. Wyszła taka przystępna cena do jakości, a na żywo wyglądają naprawdę ładnie.
J i Sj jeszcze u mnie nie zawitał. Nie licząc Jimmy z serii gazetkowej. |
Rozumiem, rozumiem Bartek. Tym bardziej doceniam Twoje wpisy, dzięki.
Szanuj ten czas bo to piękny czas, a tak szybko przeleci, wiem coś o tym...
Wychowaj młodego na miłośnika czterech kółek (najlepiej wszystkich napędzanych), ktoś musi przejąć pałeczkę.
Mój syn nie odziedziczył po mnie zainteresowań, podobnie jak ja nie przejąłem po moim ojcu. Cóż, życie.
Blazer z Matrixa nie przypadł mi do gustu, moim zdaniem... a dobra, nie będę Ci psuł radochy.
Vitara - nie wiem, może masz rację, nie analizowałem tych modeli, ale jak zwykle, IXO - jak by się nie starali, wygląda po prostu tanio. No i te reflektory od razu mnie rażą na kilometr, takie zaokrąglone.
Ale ogólnie nie jest źle. Natomiast jest zdecydowanie źle z Jimny, SJ 40 z IXO. Glut, przede wszystkim o 2mm za wąski.
Też go kupiłem, ale od razu po wyjęciu z opakowania coś mi w nim nie pasowało. Jest alternatywa - NEO lub fajny resin kit from HK. Z tego kitu można cuda uczynić Panie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buusoola
Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:40, 10 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Mów mi szybko co z tym blazerem nie tak. Już kupiony, ale co mi tam
Jimny tylko z NEO
A co do Vitary. Hmmmmm może wymyślisz lepsze lampy?? Wiem, że umisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Czw 5:48, 11 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
buusoola napisał: | Mów mi szybko co z tym blazerem nie tak. Już kupiony, ale co mi tam
Jimny tylko z NEO
A co do Vitary. Hmmmmm może wymyślisz lepsze lampy?? Wiem, że umisz |
O Blazerze później.
Lampy? Cóż za problem... ale nie jestem pewien czy nie trzebaby ingerować w kastę...
Kit SJ 40 jest narawdę zachęcający
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Czw 5:49, 11 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buusoola
Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:15, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Kiedyś kupiłem to Subaru Legacy z myślą o tym, że zainteresuje się nim znajomy. Na całe szczęście się wypiął i powiedział, że Legacy nie chce. Dzisiaj mogę tylko podziękować, bo model jest naprawdę przyjemny, choć nie idealny.
Subaru Legacy - IXO
A teraz taka mała egzotyka z Indii.
Tata Aria produkcji Norev'a. Model jak i jego oryginał nie grzeszą urodą. Kupiłem go jako ciekawostkę. Choć spełnia założenia, gdyż ma napęd 4x4. Ale to nie zmienia faktu, że jest brzydki jak noc.
UAZ 452 Poczty Rosyjskiej z serii IST. Po prostu dobrze wydane 10 euro i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Wto 16:08, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ostatnio po dwóch spotkaniach z panem Krzysztofem H. jakoś wróciło mi zainteresowanie Dakarem. Przeglądając ofertę modeli z klasycznego Pa-Daku przypomniałem sobie o Pajerach z HPI/Ignition i tu pytanie do Bartka, masz może już te modele w zbiorze ewentualnie nie masz ale wiesz coś ciekawego o nich? Warte są swej niemałej ceny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Wto 16:18, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
buusoola napisał: | Tata Aria produkcji Norev'a. Model jak i jego oryginał nie grzeszą urodą. Kupiłem go jako ciekawostkę. Choć spełnia założenia, gdyż ma napęd 4x4. Ale to nie zmienia faktu, że jest brzydki jak noc.
|
Kurde, rzeczywiście brzydki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buusoola
Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:23, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Żeby nie było, że w mojej kolekcji nic się nie dzieje. Trochę się dzieje, ale życie prywatne nie daje mi za dużo czasu.
Na pierwszy ogień wlecą modele zza wielkiej wody. A, że jest ich kilka i to w różnym przekroju wiekowym, myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Niestety jeszcze muszę popracować nad jakością zdjęć, ale na to jeszcze przyjdzie czas
Na pierwszy ogień Jeep Commander z 2006 roku z firmy GLM, czyli Great Lighting Models.
Model ten był produkowany w latach 2005-2010 równolegle w USA i w Austrii, w fabryce Magna - Steyr. W pewnym sensie był to dla Jeepa model rewolucyjny, gdyż pierwszy raz w historii firmy pojawił się fabrycznie trzeci rząd siedzeń. Niestety urodą ten wóz nie grzeszył.
Drugim modelem ze stajni GLM jest Chevrolet Silverado 3500 Big Dooley z 2011 roku.
W tej formie, czyli jako heavy-duty pickup produkowany jest wraz z bliźniaczym modelem GMC Sierra od 1999 roku w USA, Kanadzie i Meksyku.
Jest to bardzo popularna ciężarówka za oceanem i każdego roku z taśm produkcyjnych zjeżdża ponad pół miliona egzemplarzy.
Dla porównania wielkości z Jeepem Commanderem
Czas na dwóch braci. Dwie pokrewne konstrukcje, oba modele drugiej generacji. Chevrolet C10 z Neo oraz Chevrolet K5 Blazer z Matrixa. C10 kupiony uszkodzony za niewielkie pieniądze. I tu wielkie podziękowania dla Smoke za uratowanie go. Ma niewielkie mankamenty, ale na całe szczęście to co najładniejsze w obu modelach, czyli grill, był cały. Na żywo oba robią piorunujące wrażenie.
I ostatni Amerykanin na dziś. Jeep Wagoneer ostatniej serii produkowanej w latach 1984 - 1991. Moim zdaniem w najładniejszym kolorze dostępnym wśród modeli. Produkt firmy NEO. Na całe szczęście na żywo okleina drewniana wygląda zdecydowanie lepiej niż na zdjęciu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buusoola
Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:24, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Chyba jeden z nielicznych nowych samochodów, z wyjątkiem nowego Jeepa Grand Cherokee, który bym chętnie kupił. Volvo XC90 drugiej generacji. Firma kazała bardzo długo czekać na nowy model. Poprzednia generacja była produkowana w prawie niezmienionej wersji przez 13 lat, co jest bardzo długim okresem jak na współczesne standardy. Model jak na razie jest hitem sprzedażowym firmy Volvo.
Model długo wyczekiwany przeze mnie, a wyprodukowany przez firmę Norev.
Land Rover Series IIA 109 SAS Patrol Pink Panther firmy TSM. Samochód należy Regimentu SAS z Cambridge, w służbie od lat '60 do połowy '80. Jeden z 72 dwóch samochodów dostarczonych do patrolowania pustyni. Co ciekawe, wszystkie były dostarczone w kolorze zielonym, dopiero na miejscu w Afryce były przemalowywane na różowo. Róż uważany był za najlepszy kolor kamuflażu na pustyni, gdyż w zależności od kąta widzenia zmienia odcień.
Sam model ciekawy, ale powiem szczerze, że dupy nie urywa. Wręcz bym powiedział, że średni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buusoola
Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:24, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Moskwicz 415 i Moskwicz 2150 firmy Prommodel43.
Moskwicz 415 powstał jako prototyp pod koniec lat ''50, jako radziecka odpowiedź na Jeep'a Wills'a. Niestety pomimo udanych prób (mimo tego, że pojazd był wyposażony w silnik z modelu 407) władze nie zdecydowały się na wdrożenie tego modelu do produkcji. Do tematu wrócono w latach '70. Powstał model 2150, który był napędzany silnikiem z modelu 412. Model ten konkurował o zamówienia wojskowe razem z prototypem Łady Nivy. Mimo tego, że Moskwicz był lepszy od Nivy (konstrukcja ramowa, a nie samonośna; możliwość ciągnięcia cięższej przyczepy), nie wyszedł poza fazę prototypu.
Moskwicz 415 (z lewej z Avtolegend, z prawej z Prommodel43). Już na zdjęciach widać, że model gazetkowy ma skopane proporcje.
Moskwicz 415 w porównaniu z modelem 2150
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:59, 22 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Super relacja z rozwoju kolekcji.
I komentarz i fajne zdjęcia. Wypas
Widać przy tym, że zdobywasz modele, bo je lubisz, a potem oglądasz je i się nimi cieszysz.
I chcesz się swoją radością podzielić z innymi.
Bierzesz aktywny udział w tym, po powstało to forum.
Szacun
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 23:22, 22 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
buusoola napisał: | Moskwicz 415 i Moskwicz 2150 firmy Prommodel43.
Moskwicz 415 powstał jako prototyp pod koniec lat ''50, jako radziecka odpowiedź na Jeep'a Wills'a. Niestety pomimo udanych prób (mimo tego, że pojazd był wyposażony w silnik z modelu 407) władze nie zdecydowały się na wdrożenie tego modelu do produkcji. Do tematu wrócono w latach '70. Powstał model 2150, który był napędzany silnikiem z modelu 412. Model ten konkurował o zamówienia wojskowe razem z prototypem Łady Nivy. Mimo tego, że Moskwicz był lepszy od Nivy (konstrukcja ramowa, a nie samonośna; możliwość ciągnięcia cięższej przyczepy), nie wyszedł poza fazę prototypu.
Moskwicz 415 (z lewej z Avtolegend, z prawej z Prommodel43). Już na zdjęciach widać, że model gazetkowy ma skopane proporcje.
|
No, trzeba znać pojazd, aby to stwierdzić, albo przynajmniej poszukać dokumentacji w necie. Ale Twoja opinia mi wystarczy...
Dzięki Bartek za wpis i fajne foty.
Model gazetowy... no cóż, jak to IXO, muszą coś zgrzebać, bo byliby chorzy.
I tak pójdzie w nakładzie kilkadziesiąt/kilkaset tysięcy sztuk, więc po co sobie dupę zawracać pierdołami.
A'propos, widziałem na żywca tego konkurenta powyższego Moskwiaka czyli Willyxa (nie mylić z Willysem ) Katalogowe PremiumX. SYF - kijem bym nie tknął, a tymbardziej nie wydał na to ca 100 złotych polskich. Zdecydowanie nie polecam, chyba, że z serii gazetowej. Za trzy, cztery dychy można jeszcze przeżyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|