 |
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 5:39, 10 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | Robiłem zdjęcia przy białych ledach. Dlatego taki jasny jest. W rzeczywistości to kacze jajo  |
Piękna kompozycja kolorystyczna.
Zdjęcia jak to zdjęcia - wiele czynników ma wpływ na to jak jawi nam się na nich kolor, ale największy to światło.
Czekamy na CMFa...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Śro 5:39, 10 Kwi 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 14:14, 12 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Mój pierwszy MR factory build.
Mondial 3.2 coupe
Kupiłem od Niemca - auto ciągle w świetnym stanie, pewnie jeździł nim tylko do kościoła
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Sob 22:32, 12 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 5:48, 16 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | Mój pierwszy MR factory build.
Mondial 3.2 coupe
Kupiłem od Niemca - auto ciągle w świetnym stanie, pewnie jeździł nim tylko do kościoła |
Factory built... OK.
Felgi mi się nie podobają. Reszta spoko, zwłaszcza wnętrzności.
Ciesz się nim, ważne, że od niemca, a nie od Mietka...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Śro 5:49, 16 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 16:08, 16 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Pablo13 napisał: | Kraeuter napisał: | Mój pierwszy MR factory build.
Mondial 3.2 coupe
Kupiłem od Niemca - auto ciągle w świetnym stanie, pewnie jeździł nim tylko do kościoła |
Factory built... OK.
Felgi mi się nie podobają. Reszta spoko, zwłaszcza wnętrzności.
Ciesz się nim, ważne, że od niemca, a nie od Mietka...  |
Felgi?
No, może się można trochę przyczepić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Humppa
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 3329
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stolica
|
Wysłany: Śro 16:53, 16 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Model jako całość wygląda moim zdaniem dobrze, a i felgi pewnie wyglądają lepiej niż na zdjęciach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Pią 0:12, 18 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | Pablo13 napisał: | Kraeuter napisał: | Mój pierwszy MR factory build.
Mondial 3.2 coupe
Kupiłem od Niemca - auto ciągle w świetnym stanie, pewnie jeździł nim tylko do kościoła |
Factory built... OK.
Felgi mi się nie podobają. Reszta spoko, zwłaszcza wnętrzności.
Ciesz się nim, ważne, że od niemca, a nie od Mietka...  |
Felgi?
No, może się można trochę przyczepić  |
Jeżeli tak piszesz to jednak zauważasz problem...
Moja propozycja.
Zakup (UWAGA!) IXO na wyprzedaży za kilka EUR np tutaj >>>
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I przełożenie kółeczek, bądź samych felg, jeżeli opony będą lepsze w oryginale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:32, 20 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Ok, sprawdzę, czy:
- IXO trzyma rozmiar
- czy koła dadzą się wymienić - BBR i MR nie robią kół na ośce, lecz wklejają każde osobno na krótkim sworzniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Pon 0:55, 21 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | BBR i MR nie robią kół na ośce, lecz wklejają każde osobno na krótkim sworzniu  |
A to ciekawostka! Nie wiedziałem...
W zasadzie nie widzę żadnego uzasadnienia dla takiej techniki montażu, żadnych zalet.
Wady to zdecydowanie bardziej prawdopodobne zmontowanie pojazdu o trzech kołach stykających się z podłożem i różnych kątach ustawienia koła w stosunku do poziomu, tudzież pionu.
Tak sobie spojrzałem kolejny raz na te kółka i... zauważam, że złą robotę czynią tutaj te niskoprofilowe opony. One akcentują ten zbyt wyoblony i za szeroki rant felgi.
Jaka to średnica felg w oryginale? 15"?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Pon 0:56, 21 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pon 13:14, 21 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Dla mnie, z perspektywy zbieracza miniatur seryjnych ten model całkiem się podoba. Także w 1:1 mam do do tego Ferrari sentyment, w końcu czas jego produkcji przypadł na okres gdy byłem dzieciakiem i nastolatkiem co powoduje że po czasie nabrałem do Mondialka jakby pozytywniejszego stosunku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:00, 21 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Pablo13 napisał: |
Jeżeli tak piszesz to jednak zauważasz problem...
Moja propozycja.
Zakup (UWAGA!) IXO na wyprzedaży za kilka EUR np tutaj >>>
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I przełożenie kółeczek, bądź samych felg, jeżeli opony będą lepsze w oryginale. |
Niestety, ani koła, ani felgi IXO nie pasują, felgi są ciut mniejsze i dupa. Nie ma tragedii, pracowałem sporo nad sobą i aktualne koła podobają mi się coraz bardziej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Pon 22:38, 21 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | Pablo13 napisał: |
Jeżeli tak piszesz to jednak zauważasz problem...
Moja propozycja.
Zakup (UWAGA!) IXO na wyprzedaży za kilka EUR np tutaj >>>
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I przełożenie kółeczek, bądź samych felg, jeżeli opony będą lepsze w oryginale. |
Niestety, ani koła, ani felgi IXO nie pasują, felgi są ciut mniejsze i dupa. Nie ma tragedii, pracowałem sporo nad sobą i aktualne koła podobają mi się coraz bardziej  |
Duża rozbieżność? Jakie są w oryginale, 15"?
Tak jak powyżej pisałem, najgorszą robotę odstawiają te niskoprofilowe opony.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Pon 22:39, 21 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 9:17, 22 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Pablo13 napisał: |
Duża rozbieżność? Jakie są w oryginale, 15"?
Tak jak powyżej pisałem, najgorszą robotę odstawiają te niskoprofilowe opony. |
Pierwsze Mondiale (8 i qv) miały 15", 3.2 miał 16" a T nawet 17".
Felgi miały różne kształty... Ale oczywiście były też mixy i kundle... : lol:
Reasumując: ponura afera!
"Wheels on all vehicles are of a five-spoke alloy design in a clear-lacquered finish. Two distinct patterns were used: the Mondial 8 and QV models have wheels with a flat centre and pronounced edges to the five spokes, whereas the 3.2 and t models' wheels have a convex centre and smoother, angled spokes."
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Wto 9:17, 22 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 1:33, 23 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | Pablo13 napisał: |
Duża rozbieżność? Jakie są w oryginale, 15"?
Tak jak powyżej pisałem, najgorszą robotę odstawiają te niskoprofilowe opony. |
Pierwsze Mondiale (8 i qv) miały 15", 3.2 miał 16" a T nawet 17".
Felgi miały różne kształty... Ale oczywiście były też mixy i kundle... : lol:
Reasumując: ponura afera!
"Wheels on all vehicles are of a five-spoke alloy design in a clear-lacquered finish. Two distinct patterns were used: the Mondial 8 and QV models have wheels with a flat centre and pronounced edges to the five spokes, whereas the 3.2 and t models' wheels have a convex centre and smoother, angled spokes." |
No rzeczywiście, nie spodziewałem się tej różnorodności...
Ale niski profil opony nie był na pewno montowany. Nie w tych czasach!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:57, 23 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Opony wtedy nie były jeszcze TAK NISKIE jak teraz, ale katalogowo:
Standard tire size for 1986 Ferrari Mondial 3.2:
(in case of different tires in front and rear the dimensional data are valid for driving or rear wheels) :
Standard tire size: 205/55 VR 16 (F); 225/55 VR 16
Tire width (mm): 225
Tire sidewall factor: 55
Rim size (in): 16
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|