Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ferrari
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 45, 46, 47  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Współczesne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 9:32, 07 Paź 2010    Temat postu:

Model RL jest przyzwoity, na pierwszy rzut oka ma tylko dwa błędy:

Red Line:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na masce trochę brakuje...

[link widoczny dla zalogowanych]
Ramki okien bocznych "przedobrzone"

Garage43 Shocked
[link widoczny dla zalogowanych]
W zasadzie OK, ale brak dźwigni blokujących pokrywę silnika...

[link widoczny dla zalogowanych]
Ramki okien bocznych OK - w kolorze nadwozia, bo słupki nie są pomalowane (listwy aluminiowe)
Brak natomiast otworów wentylacyjnych, które w RL są OK...

Ogólnie: bardzo trudno jest oceniać ten model, bo dokumentacja jest dość skąpa. Można też dyskutować, jaka to wersja, a było ich pewnie sporo, bo samochód ciągle się zmieniał w trakcie testów. Very Happy
Są jednak elementy, które obiektywnie istniały, bo dobrze je widać na zdjęciach... Cool
Sam się w tej chwili zastanawiam, jakie koła mu założyć - prawie wszyscy zakładają mu szersze z tyłu (jak w seryjnym GTO), a ja na zdjęciach widzę, że z przodu i z tyłu były RACZEJ (?) jednakowe. Przygotowany jestem na obie możliwości i teraz się na gapię na zdjęcia... przez lupę...Laughing

Modelu Garage43 raczej nie polecam - cena rzędu 800$ jest cokolwiek chora Surprised Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Czw 11:19, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:36, 07 Paź 2010    Temat postu:

zagato napisał:

Nie wiem jak jest w przypadku tego GTO ale podejrzewam,że takie opakowanie to standard w tej firmie.

Tak, to ich standard, ładnie to wygląda, faktycznie. Tylko te pudełka trzeba gdzieś przechowywać...Crying or Very sad

Cytat:
...Masz już jakby nie było doświadczenie w resine i wiesz czego sie można spodziewać.
Na marginesie:zakup modelu pociaga za sobą wydatek w przeliczeniu rzędu ok. 300 PLN sugerując sie cenami Buy Now czyli nie aż tak tanio.


Tak, niewielka ruletka zawsze ma miejsce, ale dotyczy to praktycznie wszystkich modeli Confused
Z moich obserwacji: RL rzadko schodzą poniżej 100-110 EUR... Mad

Klasyka klasyką, ale prototypy męczyły mnie od dawna. Generalnie: ostatnio pojawiły się różne modele w wersjach Pre-Prova=Alluminio (przeważnie): 330P3 Presentazione, 330P, 612P, a teraz kilka firm wydało 250GTO. Drążą temat coraz głębiej... Shocked


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Czw 12:38, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pią 8:32, 08 Paź 2010    Temat postu:

Kraeuter napisał:
Klasyka klasyką, ale prototypy męczyły mnie od dawna. Generalnie: ostatnio pojawiły się różne modele w wersjach Pre-Prova=Alluminio (przeważnie): 330P3 Presentazione, 330P, 612P, a teraz kilka firm wydało 250GTO. Drążą temat coraz głębiej... Shocked


Mnie również męczą prototypy i inne pojazdy eksperymentalne o ciekawym i nie raz krótkim żywocie. Dziekuję Kolegom za powyższe opinie i porady które napewno mi się przydadzą przy wyborze kolejnych modeli Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 15:50, 13 Paź 2010    Temat postu:

Koła DINO wyglądają bardzo dobrze. Czy ,,dotykałeś'' ich na swoim warsztacie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:12, 14 Paź 2010    Temat postu:

Kris napisał:
Koła DINO wyglądają bardzo dobrze. Czy ,,dotykałeś'' ich na swoim warsztacie ?


Nie, nie - to stan fabryczny Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 12:26, 14 Paź 2010    Temat postu:

Jako laik nie wiedziałem, że ,,mniejsi bracia ze stajni'' byli wyposażani w różne wzory felg. Dzięki Twoim zdjęciom widzę, iż każdy modeli dostaje przez to innego charakteru !
Należy pochwalić firmę Bang za brak pójścia na skróty. To mi się podoba, zawsze można się czegoś dowiedzieć o pierwowzorze i producencie modelu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pią 11:54, 15 Paź 2010    Temat postu:

W ofercie RED LINE było Ferrari 250 GTO Chassis 4219 [RL184]. Pytanie- na czym polega wyjątkowość tego egzemplarza pojazdu że dorobił się specjalnego modelu?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 14:09, 15 Paź 2010    Temat postu:

Nic specjalnie go nie wyróżnia: ma pewną przeszłość sportową, ale bez rewelacji. Przechodził wielokrotnie z rąk do rąk, obecny właściciel, niejaki Wang, często bierze udział w rożnych zlotach i rajdach oldtimerów.
Ot, istnieje i jest w świetnej formie... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zagato




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Bydgoszczy

PostWysłany: Pią 16:25, 15 Paź 2010    Temat postu:

To GTO stanowi też (może ze względu na niespotykany kolor) wdzięczny temat na miniaturę.
Jest ich więcej w skali 1:43.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 14:37, 16 Paź 2010    Temat postu:

Chciałbym wrócić do tematu 250 SWB.
Patrząc na zdjęcia Twoich modeli zauważam, że w dwóch wersjach tj:
-250 GT SWB Berlinetta Lusso Prova
-250 GT SWB Berlinetta Lusso Competizione
Rozstaw kół jest ciut inny niż w pozostałych. Opony dochodzą prawie do nadkoli.
Czy to efekt zdjęcia, czy może w tych typach SWB było inaczej niż w pozostałych ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:58, 18 Paź 2010    Temat postu:

Prova ma oryginalne koła Jouefa (dość misterna robota), w którym nic nie zmieniałem, bo to wersja "full" (wszystkie drzwi i pokrywy otwierane etc.).
Competizione ma koła Tameo.

Z rozstawem kół bym nie przesadzał:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pon 10:08, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 11:58, 18 Paź 2010    Temat postu:

Faktycznie. Za szeroki rozstaw nie jest zgodny z rzeczywistością. Bardzo dziękuję za wyjaśnienie tematu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 13:35, 26 Paź 2010    Temat postu:

Kolega Petrzask zawstydza swoją pracowitością, zatem, skoro wspomnieliśmy o młodszym bracie... Cool

206GT
[link widoczny dla zalogowanych]

206GT Competizione
[link widoczny dla zalogowanych]

246 GT Racing (LM 1976)
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

246 GT Racing (NR 1971)
[link widoczny dla zalogowanych]

246 GT Racing (TF 1971)
[link widoczny dla zalogowanych]

246 GT Racing (USA 1969)
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

246 GT Rally (Giro d'Italia 1975)
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Dino 246 GT (EU) 1969-71
[link widoczny dla zalogowanych]

Dino 246 GT (USA) 1970-71
[link widoczny dla zalogowanych]

Dino 246 GTS (EU) 1972-74
[link widoczny dla zalogowanych]

Dino 246 GTS (USA) 1972-74
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 17:43, 27 Paź 2010    Temat postu:

Twoje modele wyglądają zupełnie inaczej niż większość w necie.
Faktycznie polerowanie lakieru, oraz inne zabiegi nadają im blasku.
Mam dwa pytania.
Jakich producentów są ,,mniejsi bracia'' ?
Czy ucho holownicze w 246 GT Rally (Giro d'Italia 1975) to org. ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 21:22, 27 Paź 2010    Temat postu:

Wszystkie są Bang'a.
Ucha (przypomina mi się mój wykładowca Części Maszyn - wściekał się, gdy ktoś powiedział "uszy" o elementach technicznych... Very Happy - w sumie - słusznie) są oryginalne. Bang jest niezły Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Współczesne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 45, 46, 47  Następny
Strona 4 z 47

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin