Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ferrari
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 45, 46, 47  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Współczesne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 12:03, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Odnośnie prezentacji Kraeuter-a, pod której jestem wrażeniem.
Pamiętacie rekord z 2008 roku ? Właściciel wygląda na bardzo zadowolonego ! Wydał właśnie 11.070.000 $ !
Pewnie też bym się cieszył z takiego zakupu Very Happy

Ferrari 250 GT SWB California Spyder 1961 i Chris Evans.
[link widoczny dla zalogowanych]

...radość z użytkowania
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Czw 13:48, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Kris napisał:
Nie ma tutaj wielu członków, ale jakość merytoryczna jest na najwyższym poziomie. Widzę tu kwintesencję podejścia do kolekcjonerstwa i nawet czegoś więcej.


I niech tak zostanie jak najdłużej. Ilość członków danej społeczności forumowej nigdy nie jest tożsama jakości, a ja poza tym nie lubie tłoku niczym nie przymierzając Pan Zagłoba...Twisted Evil
Wracając zaś do pokaznych modeli to czy mogę się dołączyć do koncertu życzeń i poprosić o więcej ujęć 250 GT SWB Sperimentale LM Speciale
a także o parę słów o oryginale?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 14:01, 23 Wrz 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

s/n 2643GT, wykonano sztuk:1 (Uwaga: 250 Sperimentale było co najmniej 2 - według różnych źródeł - 5 = kwestia różnych klasyfikacji typów - ale każdy był inny), konstruktor: C.Chiti
Samochód miał zmodyfikowany silnik serii 250GT, zbliżony do silnika Testarossy '58 = modyfikacja 168->128DF - prawdopodobnie, przynajmniej początkowo, z mokrą miską olejową (niektóre źródła podają, że z suchą...?)
Ten kierunek rozwoju 250 SWB został wstrzymany przez Enzo wczesną jesienią 1961.
W tym punkcie historii pojawia się G.Bizzarrini ze swoimi 3 asystentami. Zespół ten otrzymał od Enzo TAJNE (nie wiedział o tym ani Chiti ani Scaglietti) polecenie budowy kolejnego prototypu - i tak powstaje GTO...
Na 50-lecie Ferrari Sperimentale wystawiono w pierwotnym malowaniu, aktualnie jest wystawiany w malowaniu LM61.
Prova: czerwona, potem niebieski metal, ze spoilerami - speciale (LM 1961), biały (LM 1962), żółty (LM 1963).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Czw 14:51, 23 Wrz 2010, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:07, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Te ,,potrójne wloty'' w tylnej szybie, oraz słoneczka na bocznych tylnych szybach to otwory wentylacyjne ? A może stylistyczny gadżet ? Jakie jest przeznaczenie tych elementów. Czy to było w tym modelu, czy może powstało na ,,warsztacie'' ?
Pytam, ponieważ widzę to pierwszy raz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 17:17, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Kris napisał:
Te ,,potrójne wloty'' w tylnej szybie, oraz słoneczka na bocznych tylnych szybach to otwory wentylacyjne ? A może stylistyczny gadżet ? Jakie jest przeznaczenie tych elementów. Czy to było w tym modelu, czy może powstało na ,,warsztacie'' ?
Pytam, ponieważ widzę to pierwszy raz.


Tak, to otwory wentylacyjne i to nie jest MOJA ROBOTA Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 18:00, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Mistrz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Czw 19:27, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Piękne te felgi i to co pod nimi też. Ale skoro zrobiłeś fotki felg dla Krisa to może kiedyś się zepniesz i pocykasz fotki całym pojazdom? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zagato




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Bydgoszczy

PostWysłany: Czw 20:49, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Te zdjęcia akurat już miałem zrobione,ale mam zamiar obfotografować na nowo całą kolekcję przy odpowiednim oświetleniu i jednolitym tle.
Muszę się jednak sporo nauczyć w tym temacie. Piękny model wiele traci na kiepskich fotkach tak jak przeciętny zyskuje na dobrych. To temat na osobną dyskusję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:24, 24 Wrz 2010    Temat postu:

zagato napisał:
Muszę się jednak sporo nauczyć w tym temacie. Piękny model wiele traci na kiepskich fotkach tak jak przeciętny zyskuje na dobrych. To temat na osobną dyskusję.


Fakt, mam ten sam problem, a to ginie ostrość, a to kolory nie takie, nie widać szczegółów, albo je widać, ale są tak wyeksponowane, że całość wygląda wręcz nienaturalnie Evil or Very Mad


Widuję też tu i ówdzie zdjęcia modeli, na których wyglądają całkiem nieźle, a które w rzeczywistości są hm... dość słabe Very Happy

PS. Kto popełnił tego 208GT i czemu kupiłeś niszowy, produkowany wyłącznie na włoski rynek 208 a nie klasyczny 308? Swoją drogą: jedyny Bertone wśród Ferrari Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pią 8:26, 24 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 14:02, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Dziękuję za zbliżenia kół. 246 Dino GT piękny wzór dopracowane śruby, dekielek żadnych skaz. FXX nawiercane tarcze, czarny zacisk i napis Ferrari - lubię takie smaczki.
Kurcze, boję się żebym nie stał się czepialski i malkontent-detalista w stosunku do następnych zakupów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 15:21, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Kris napisał:
Dziękuję za zbliżenia kół. 246 Dino GT piękny wzór dopracowane śruby, dekielek żadnych skaz. FXX nawiercane tarcze, czarny zacisk i napis Ferrari - lubię takie smaczki.
Kurcze, boję się żebym nie stał się czepialski i malkontent-detalista w stosunku do następnych zakupów.


Jeśli chcesz - zrobię Ci trochę zdjęć kół innych firm, dla porównania Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zagato




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Bydgoszczy

PostWysłany: Pią 21:36, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Kraeuter napisał:
PS. Kto popełnił tego 208GT i czemu kupiłeś niszowy, produkowany wyłącznie na włoski rynek 208 a nie klasyczny 308? Swoją drogą: jedyny Bertone wśród Ferrari Rolling Eyes

To model BBR. Faktycznie, 308 GT4 byłby lepszym wyborem chociaż bryła nadwozia praktycznie niezmieniona. Kupiłem go okazyjnie na Ebay.
Swoją drogą nie wiedziałem,że 208 był produkowany wyłącznie na rynek włoski.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pią 21:48, 24 Wrz 2010    Temat postu:

zagato napisał:
Kraeuter napisał:
PS. Kto popełnił tego 208GT i czemu kupiłeś niszowy, produkowany wyłącznie na włoski rynek 208 a nie klasyczny 308? Swoją drogą: jedyny Bertone wśród Ferrari Rolling Eyes

To model BBR. Faktycznie, 308 GT4 byłby lepszym wyborem chociaż bryła nadwozia praktycznie niezmieniona. Kupiłem go okazyjnie na Ebay.
Swoją drogą nie wiedziałem,że 208 był produkowany wyłącznie na rynek włoski.


To chyba ze względu na ichnie przepisy podatkowe-powyżej 2 litrów były inne stawki. Ale przyznam że z tego powodu ja bym wybrał właśnie 208GT! Lubię po prostu pojazdy nietypowe i rzadsze... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Śro 18:45, 06 Paź 2010    Temat postu:

Panowie Ferraryści, muszę przyznać że gnębi mnie fakt nieposiadania żadnego pojazdu tej zasłużonej marki co trzeba niebawem zmienić. Ale zanim to nastąpi muszę Was pognębić pytaniami. Na początek zaczął mi chodzić po głowie Ferrari 250GTO Monza Prototype którego historia opowiedziana przy okazji naszych zagadek strasznie mnie urzekła. Nie stać mnie oczywiście na modele z Włoch, ale biorę pod uwagę produkt RL. Poniżej link w którym można zobaczyć model w panoramie. Proszę o opinię co o nim sądzicie?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zagato




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Bydgoszczy

PostWysłany: Czw 0:22, 07 Paź 2010    Temat postu:

Model niewątpliwie interesujacy ponieważ przedstawia wersję prototypową która nie figuruje zbyt często w katalogach modeli Ferrari w skali 1:43. Dodatkowym atutem jest akurat w tym przypadku limit 300 sztuk. Jeżeli chodzi o firmę Red Line, z jej produktem miałem do czynienia w realu tylko raz oglądając model Ferrari Enzo i bardzo spodobało mi się pudełko w które był zapakowany. Przypominało ono opakowanie drogiego zegarka:czarme matowe z czerwonymi akcentami,dwuczęściowe,wyłożone wewnątrz gąbką i z zewnętrzną nasuwana obwolutą. Bajka! Sam model także sprawiał pozytywne wrażenie a najbardziej utkwiły mi w pamięci delikatne,wyraźne linie podziału elementów nadwozia,starannie położony lakier i wiernie odwzorowane felgi. Podstawka wyklejona była lustrzaną folią co dodatkowo podnosiło walory estetyczne modelu.
Nie wiem jak jest w przypadku tego GTO ale podejrzewam,że takie opakowanie to standard w tej firmie.
Oglądałem kilka zdjeć tego modelu w necie i niestety można dopatrzeć się gdzieniegdzie niedokładności w montażu. A to krzywo przyklejona osłona lampy przedniej,a to znowu koło odstajace od pionu. Niby drobiazgi,lecz fart podczas zakupu byłby wskazany (jak z resztą przy wszystkim Very Happy ).
Oczywiście Przemku decyzja należy do Ciebie. Masz już jakby nie było doświadczenie w resine i wiesz czego sie można spodziewać.
Na marginesie:zakup modelu pociaga za sobą wydatek w przeliczeniu rzędu ok. 300 PLN sugerując sie cenami Buy Now czyli nie aż tak tanio.
Osobiście skłaniałbym się przy klasyce gatunku:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakoś ogólny wizerunek bardziej do mnie przemawia Wink

Albo też poczekać,aż sie ujawni po raz kolejny TO:
[link widoczny dla zalogowanych]
...ale tylko w tej cenie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Współczesne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 45, 46, 47  Następny
Strona 3 z 47

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin