 |
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Nie 22:47, 27 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
zagato napisał: | Dziękuje
Faktycznie,do współczesnych ten model raczej nie należy.
Może Paweł przeniesie w takim razie np.do Włoskich wakacji o ile Wojtek pozwoli  |
Śliczna śliczność!
Wydaje się zez zdjęć, że montaż ładnie wykonany, detale na odpowiednim poziomie (szczególnie przód mi się podoba, ładnie odwzorowany wlot powietrza do chłodnicy z widocznym za kratką wentylatorem) co do poprawności merytorycznej nie wypowiadam się, nie posiadam odpowiedniej wiedzy, są tu od tego specjaliści> Jak z tym jest Panowie?
Odpowiedź na pytanie dlaczego ten temat jest we współczesnych znajdziecie na samym początku, napisaną przez założyciela powyższego, pana Kraeutera
Cytuję:
PostWysłany: Śro 11:01, 08 Wrz 2010 Temat postu: Re: Ferrari Odpowiedz z cytatem
Petrzask napisał:
A'propos porządku to może zrobisz dwa wątki Ferrari, bo jak by nie patrzył 250ki współczesne nie są Wink
Kraeuter napisał:
Powstanie natychmiast pytanie: które roczniki / typy TU a które TAM. Dlatego wolałbym nie dzielić Ferrari.
One są ZAWSZE WSPÓŁCZESNE ! Smile
Ja tam bym podzielił, tym bardziej, że tych historycznych jest więcej i dziwnie wyglądają w dziale "Współczesne". Co Ty na to Darek?
Czas leci, poglądy się zmieniają...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Nie 22:48, 27 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:23, 28 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Większość decyduje... demokracja to system nieco kulawy, ale wśród dotychczas wymyślonych - najlepszy
Proponowałbym, wywołany do odpowiedzi - cezurę czasową - 1967 - wtedy pojawił się pierwszy Ferrari produkowany prawie seryjnie (275), lub 1989, kiedy rozpoczęto produkcję 348, który produkowany był, w różnych wersjach, zdecydowanie seryjnie, do 1995 Albo - rok śmierci Enzo F. - 1988, względnie rozpoczęcie produkcji Ferrari Enzo - 2002 ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pon 22:24, 28 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 1170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Pon 23:49, 28 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | Większość decyduje... demokracja to system nieco kulawy, ale wśród dotychczas wymyślonych - najlepszy
Proponowałbym, wywołany do odpowiedzi - cezurę czasową - 1967 - wtedy pojawił się pierwszy Ferrari produkowany prawie seryjnie (275), lub 1989, kiedy rozpoczęto produkcję 348, który produkowany był, w różnych wersjach, zdecydowanie seryjnie, do 1995 Albo - rok śmierci Enzo F. - 1988, względnie rozpoczęcie produkcji Ferrari Enzo - 2002 ?  |
odpowiedź niczym kij w mrowisko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Czw 18:02, 31 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Pokazaną odmianę Ferrari widzę chyba pierwszy raz, przyznaję że mi się wizualnie podoba. Znawcy tematu być może są innego zdania, ale co tam. Model też wydaje się być ładnie zrobiony, ale czy lepiej od producentów tańszych z nieco niższej żywicznej półki? Tak się składa że od jakiegoś czasu mam w obserwowanych model pewnej wyścigówki made in BBR i zastanawiam się czy warto? Co tak naprawdę dostanę za cenę trzech Sparków? Prestiż posiadania czegoś nie zrobionego w Chrl czy może coś więcej? Na pewno malowanie którego nie popełnił jak dotychczas Minimax...Cały czas się waham...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Czw 18:42, 31 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | Tak się składa że od jakiegoś czasu mam w obserwowanych model pewnej wyścigówki made in BBR i zastanawiam się czy warto? Co tak naprawdę dostanę za cenę trzech Sparków? Prestiż posiadania czegoś nie zrobionego w Chrl czy może coś więcej? |
No właśnie... Na pewno trochę lepszy poziom wykonania detali, wyższy reżim kontroli jakości (choć też spartaczone się zdarzają...) i tyle, aaaa zapomniałbym - ładniejszą, bardziej ekskluzywną witrynkę
Mimo wszystko fajnie jest kupować modele takich firm, choćby ze snobistycznej radości posiadania czegoś małoseryjnego, czym byle kto się nie pochwali, ale wg mnie warunek jest jeden - wykonanie musi stać na najwyższym poziomie...
A co do produkcji w Chinach, nie jestem pewien czy modele BBR też nie są tam montowane, wydaje mi się, że raczej tak...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Czw 18:42, 31 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Czw 22:08, 31 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Na tego typu modele poprostu trzeba miec cisnienie estetyczne
Stoi sobie w gablocie i mozna napaść oczy urodą
Sa takie modele ktore kosztuja wiele kasy sa limitowane i z mojej ulubionej Marki a cisnienie nie mam; vide ostatni mercedes SSK z EMC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zagato
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Bydgoszczy
|
Wysłany: Czw 22:16, 31 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Pablo13 napisał: | A co do produkcji w Chinach, nie jestem pewien czy modele BBR też nie są tam montowane, wydaje mi się, że raczej tak...  |
Tak,modele chińskie są oznaczone przez BBR jako seria Concept43.
Figurują w niej głównie współczesne konstrukcje typu 458 Italia,F12 Berlinetta,FF czy LaFerrari.
Jakością wykonania nie ustępują modelom z Saronno a są od nich zauważalnie tańsze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zagato dnia Czw 22:17, 31 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zagato
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Bydgoszczy
|
Wysłany: Śro 0:25, 31 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Trzy Californie od Ilario.
W drodze jest jeszcze ciemnogranatowa Wolfganga Von Tripsa.
Jak dojedzie to ją wkleję
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 0:32, 31 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
zagato napisał: | Trzy Californie od Ilario.
W drodze jest jeszcze ciemnogranatowa Wolfganga Von Tripsa.
Jak dojedzie to ją wkleję |
WOW!
No nie jest aż tak lowriderowo jak na zdjęciach z aukcji, którą wkleił Darek.
Ładny secik. Ciekawe, intrygujące jest to czarno/czerwone malowanie.
Ten prototype w środku to chyba najstarsza pozycja z tych trzech (w kontekście wydania przez Ilario), prawda?
Jak wygląda sprawa ze spasowaniem pokryw reflektorów?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Śro 0:33, 31 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 1170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Śro 0:34, 31 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
oooo kurwa czekałem na nie jak na zbawienie
Gratuluję Janusz!!!
Janusz jesteś moim GURU od żywicznych Ferrari, ale Darek też jest GURU od wszelkich Ferrari - to tak aby było sprawiedliwie i miło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zagato
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Bydgoszczy
|
Wysłany: Śro 1:02, 31 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Pablo13 napisał: | zagato napisał: | Trzy Californie od Ilario.
W drodze jest jeszcze ciemnogranatowa Wolfganga Von Tripsa.
Jak dojedzie to ją wkleję |
WOW!
No nie jest aż tak lowriderowo jak na zdjęciach z aukcji, którą wkleił Darek.
Ładny secik. Ciekawe, intrygujące jest to czarno/czerwone malowanie.
Ten prototype w środku to chyba najstarsza pozycja z tych trzech (w kontekście wydania przez Ilario), prawda?
Jak wygląda sprawa ze spasowaniem pokryw reflektorów? |
Te trzy modele to jest jeszcze stary wypust firmowany jako Carbone43 i moim zdaniem ich bryły są dużo lepsze niż tych z ostatniego okresu produkcji.
Masz rację Paweł,najstarszy jest Prototyp (nr.kat 43006) potem czerwony bez osłon reflektorów (nr.kat 43013) i czarny z paskiem (nr.kat 43030)
Co do spasowania pokryw przednich reflektorów,to nie jest tragicznie.
Nie widać też wypływek kleju na zewnątrz.
Jedynie malowanie na srebrno ich wewnętrznych powierzchni w Prototypie mogłoby być nieco bardziej staranne.
Nawiasem mówiąc osłony reflektorów i same reflektory to jedna z pierwszych rzeczy na którą zwracam uwagę po wyciągnięciu modelu z pudełka.
Tak to już jest,że zamiast cieszyć się z modelu pierwsze co to szukamy w nim baboli
Też tak macie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zagato
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Bydgoszczy
|
Wysłany: Śro 1:05, 31 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
wojtek napisał: | oooo kurwa czekałem na nie jak na zbawienie
Gratuluję Janusz!!!
Janusz jesteś moim GURU od żywicznych Ferrari, ale Darek też jest GURU od wszelkich Ferrari - to tak aby było sprawiedliwie i miło  |
Wojtuś,Ty jesteś GURU wszystkich Amerykanów!
Jak kadzić to kadzić a co tam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 1170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Śro 1:06, 31 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
zagato napisał: | Pablo13 napisał: | zagato napisał: | Trzy Californie od Ilario.
W drodze jest jeszcze ciemnogranatowa Wolfganga Von Tripsa.
Jak dojedzie to ją wkleję |
WOW!
No nie jest aż tak lowriderowo jak na zdjęciach z aukcji, którą wkleił Darek.
Ładny secik. Ciekawe, intrygujące jest to czarno/czerwone malowanie.
Ten prototype w środku to chyba najstarsza pozycja z tych trzech (w kontekście wydania przez Ilario), prawda?
Jak wygląda sprawa ze spasowaniem pokryw reflektorów? |
Tak to już jest,że zamiast cieszyć się z modelu pierwsze co to szukamy w nim baboli
Też tak macie? |
ja tak nie mam
tak ma MISTRZ PABLO
ja się prwie zawsze cieszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 1:07, 31 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
zagato napisał: |
Nawiasem mówiąc osłony reflektorów i same reflektory to jedna z pierwszych rzeczy na którą zwracam uwagę po wyciągnięciu modelu z pudełka.
Tak to już jest,że zamiast cieszyć się z modelu pierwsze co to szukamy w nim baboli
Też tak macie? |
DOKŁADNIE, dlatego o to zapytałem od razu. Do tego nas niestety przyzwyczaili chińscy wykonawcy.
Ale najfajniejsze jest to UFFFF! kiedy wszystko jest gut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|