Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Peugeot wraca na Pikes Peak

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Rzeczywistość
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Pon 21:12, 15 Kwi 2013    Temat postu: Peugeot wraca na Pikes Peak

Jakiś czas temu Peugeot zapowiedział, że wróci na trasę górskiego wyścigu Pikes Peak, wystawiając bolid na bazie 208-ki z Loebem za kierownicą (kurtuazyjnie podziękowali Citroenowi za użyczenie mistrza Wink )

Dziś opublikowali pierwsze zdjęcia szykowanej wyścigówki. Tradycyjnie dla Pikes Peak widać, że związki z cywilnym odpowiednikiem są czysto teoretyczne Smile






Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Wto 10:33, 16 Kwi 2013    Temat postu:

A Spark szybko reaguje zapowiadając na ten rok model 405 z PP sprzed lat...Tegoroczny bolid pewnie też szybko trafi do oferty tego producenta. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Wto 13:19, 16 Kwi 2013    Temat postu:

Ciekawa reklamowa skorupka Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Wto 18:22, 16 Kwi 2013    Temat postu:

petrzask napisał:
A Spark szybko reaguje zapowiadając na ten rok model 405 z PP sprzed lat...Tegoroczny bolid pewnie też szybko trafi do oferty tego producenta. Wink


Zrobili już 205 T16 z PP więc i zwycięski 405 był kwestią czasu Wink i kto wie czy nie masz racji co do 208 Smile W sumie nie śledzę dokładnie tego co się na tej górze dzieje, ale chyba już od dłuższego czasu żaden europejski producent nie odniósł tam sukcesu. Oby Pug dał okazję do uwiecznienia wyniku zgrabna miniaturą w 1/43 Wink


teelek07 napisał:
Ciekawa reklamowa skorupka Very Happy

No bardzo ciekawa Razz Tak by wyglądały dziś samochody rajdowe, gdyby przetrwała grupa B Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Wto 19:18, 16 Kwi 2013    Temat postu:

Wole zdecydowanie te z zamierzchlych czasow (82-86)Lancia 037 a potem Delta S4 czy Audi Quattro to byly piekne fury

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Wto 20:51, 16 Kwi 2013    Temat postu:

teelek07 napisał:
Wole zdecydowanie te z zamierzchlych czasow (82-86)Lancia 037 a potem Delta S4 czy Audi Quattro to byly piekne fury


Doskonale cię rozumiem teelek, choć moim ulubieńcem grupa B, prawdę mówiąc, nigdy nie była, celuję w nieco wcześniejszy okres Wink . Rozmarzyłem się tylko nad tym, co by było gdyby grupy B nie uśmiercili i rozwój rajdówek poszedłby zupełnie innym torem, niż ten który znamy. Byłoby ciekawie nieprawdaż Wink ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Wto 22:49, 16 Kwi 2013    Temat postu:

Moje ulubione czasy w rajdach zaczynaja sie tez duzo wczesniej -zwlaszcza rajdy maratony to moj klimacik (jechaly tam Merce i to dosc dobrze)Generalnie na koncu grupy B konczy sie moj ulubiony okres -czas kiedy dobrze skonstrulowana Oska (037)mogla lac w tylek raczkujace 4WD
Moze to i dobrze ze grupa B umarla -poszla by napewno w kierunku takich skorupek jak ten Peugeot- widzi mi sie to slabo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Śro 10:53, 17 Kwi 2013    Temat postu:

A moim ulubionym okresem był ten kiedy na oesach królowała grupa B, a na torach Grupa C. W ogóle lubię lata 80-e, to czas mojego dzieciństwa i nastolactwa więc ich całą otoczkę motoryzacyjną, sportową ale też muzyczną i filmową wspominam z wyjątkowym rozrzewnieniem. Fajne były też pierwsze lata A-grupy i początki WRC (choć te już nie tak mocno jak w/w). Za to lata 70e...szanuję wiodące konstrukcje jak Alpina, Stratos i Mirafiori ale jakoś wielkiego pociągu do tych czasów w rajdach to nie mam. Nie wiem właściwie czemu bo dla odmiany Formułę 1 z tego samego okresu poprostu uwielbiam. Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 23:24, 17 Kwi 2013    Temat postu:

Z kolei moje ulubione czasy to lata 70-te i 90-te. Ta pierwsza dekada za Escorta RS1600 i FIATa 124 Abarth, za maratony, które były prawdziwymi wyprawami (bez klimatyzowanych kamperów Wink ), a w których wygrywać mogło ponad 1,5 tonowe coupe z potężną V8 i automatem Wink Ostatnia dekada zeszłego wieku z kolei za szczytowe osiągnięcia grupy A Wink w postaci Delty Integrale Evo i Escorta RS Cosworth, za pierwsze wurce i ich różnorodność Smile , o której dziś możemy jedynie pomarzyć i za moje ulubione KitCary Very Happy , wrzeszczące i wściekłe (a nikt nie podróżował nimi tak jak Jean Ragnotti swoim Clio Maxi).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raf




Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 3:42, 18 Kwi 2013    Temat postu:

teelek07 napisał:
Moje ulubione czasy w rajdach zaczynaja sie tez duzo wczesniej -zwlaszcza rajdy maratony to moj klimacik (jechaly tam Merce i to dosc dobrze)(...)


No, to powinno Ci sie podobac,
to czym sie ostatnio namietnie zajmuje
- rozkminiam na drobne jeden ze slawniejszych maratonow
- Londyn - Meksyk 1970.

Mam juz kalki na kilkanascie aut z tego wydarzenia (albo i wiecej),
Mercedesy tez zrobie predzej czy pozniej,
zbieram dokumentacje,
wiele z moich kalkomanii to chyba jest nawet jakis swiatowy debiut Wink
Inna sprawa, ze w Polsce malo kto sie tym interesuje.

To ten maraton, w ktorym Zasada jechal Escort'em MK I
i zajal osme miejsce. Czyli nie bylo zle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Czw 11:24, 18 Kwi 2013    Temat postu:

Adder napisał:
moje ulubione KitCary Very Happy , wrzeszczące i wściekłe (a nikt nie podróżował nimi tak jak Jean Ragnotti swoim Clio Maxi).


Tak, Kit-cary były nieziemskie. Nie miałem wprawdzie przyjemności podziwiać na oesie wyczynów Monsieur Ragnotti ale za to widziałem jak Megane Maxi (które też było kitcarem) prowadził u nas Janusz Kulig. To co pokazał w roku 1997 na trasie Kormorana było tak niesamowite że wciąż stoi mi przed oczami. Tak efektownie nie zachowywał się chyba żaden inny samochód, ani WRC, ani S2000 ani tym bardziej grup A czy N wśród wszystkich edycji Kormorana (potem Rajdu Polski) na jakich byłem od roku 1987 do czasów obecnych... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Rzeczywistość Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin