|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jajacek
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:48, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Obniżyli loty czy pojawili się lepsi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Wto 22:50, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Jajacek napisał: | Obniżyli loty czy pojawili się lepsi? |
Jeszcze gorzej, przestali produkować 1/43...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 9:32, 23 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A może HPI było za dobre jak na dzisiejsze czasy? Nie pomogło też robienie modeli w technologii Die Cast która wymaga większych nakładów niż żywica..?
......
To może dla odmiany kolejna Impreza ale z IXO. Tak się złożyło że model który pokazałem wczoraj to była pierwsza generacja tego auta w specyfikacji WRC (dokładnie rzecz ujmując 3 ewolucja 1 generacji na sezon 1999...) a teraz zaprezentuję ostatnią z sezonu 2008. Diametralnie różna bo bazująca na 5 drzwiowym hatchbacku co przyniosło jej niezbyt pochlebne przezwisko "lanos" nie była jednak tak zła jak niektórzy sądzą. W swoim pierwszym rajdzie-Akropolu zajęła 2 miejsce a i w kolejnych pokazywała niezły potencjał. Tyle że skrzydeł nigdy nie rozwinęła bo Subaru podjęło decyzję o wycofaniu się z rajdów WRC a bazujące na tym nadwoziu Imprezy w kolejnych latach mogliśmy oglądać jedynie specyfikacji produkcyjnej a oryginalne wurce trafiły w ręce prywatne i nie mogły już wygrywać liczących się rajdów... Pokazany poniżej model to chassis #03 nr rejestracyjny 1WRC z fabrycznej ekipy Prodrive przygotowane na rajdy szutrowe dla Pettera Solberga. Zaczął od 2 miejsca w Grecji, potem było 6 miejsce w Turcji, 4 w Nowej Zelandii i 8 w Japonii. Po zakończeniu programu fabrycznego w 2009 posłużył jeszcze Marcusowi Gronholmowi w jednorazowym występie w Portugalii zakończonym dość spektakularnym dzwonem.
186. Subaru Impreza WRC 08' P.Solberg/P.Mills Rally Acropolis 2008 (IXO 1:43)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Pią 2:33, 25 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: |
To może dla odmiany kolejna Impreza ale z IXO. |
Nie będę się mścił...
Była jeszcze ślicznotka z AutoArta, czy nawet kilka wersji (chyba, że mi się coś pop....) posiadasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pon 13:19, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Pablo13 napisał: | Była jeszcze ślicznotka z AutoArta, czy nawet kilka wersji (chyba, że mi się coś pop....) posiadasz? |
Niestety...miałem kiedyś tą Imprezę i inne auta WRC z przełomu lat 90/00 ale je sprzedałem bo wtedy wydawały mi się zbyt nowoczesne. Ale tak to już w życiu jest że z dziś robi się szybko wczoraj i teraz upłynęło już tyle czasu że sentyment powrócił i małe wurce z AA będę musiał znów skompletować. Szkoda, bo teraz są 2x droższe niż wtedy kiedy je kupiłem a potem odsprzedałem.
Tyle wspomnień, wracamy do współczesności. Na dziś wybrałem auto które jest bardzo młode wiekiem ale wpisało się dość mocno w historię naszych rajdów: Mini Cooper Works WRC to rajdówka którą Lotos wybrał dla Michała Kościuszki na starty w sezonie 2013 RMŚ. Przyznaję że dla mnie od razu to się niezbyt spodobało bo w tym czasie było już wiadomo że program Mini na poziomie fabryki jest zakończony i co za tym idzie nie można było liczyć na dalszy rozwój tej konstrukcji. Także odpowiedzialny za obsługę tego auta Motorsport Italia nie był zbyt ceniony w branży więc nie byłem zbyt optymistycznie nastawiony co do przyszłych wyników naszego teamu. I wiele się nie pomyliłem niestety. Co prawda pierwszy start Juniora w 2013 zakończył się sukcesem w postaci 10 miejsca w Monte Carlo (co jest do dziś najlepszym polskim wynikiem w tej imprezie) ale było to osiągnięte z dużymi problemami. W Szwecji było 12 miejsce ale znów towarzyszyły temu ciągłe problemy techniczne. Kolejnych trzech rajdów nie udało się już ukończyć z przyczyn technicznych i Lotos podjął decyzję o wymianie auta na Fiestę WRC co powinien zrobić od samego początku sezonu. We Fieście Kościuszko zdobył 7 miejsce na Sardynii ale potem zdarzył się wypadek na rajdzie Niemiec po którym nasz zawodnik pauzuje do dziś. Jedni mówią że z powodu urazu kręgosłupa, drudzy że Lotos wycofał swoje poparcie dla tego zawodnika. Gdzie leży prawda, tego nie wiem ale żałuję że tak się stało bo Junior to utalentowany i sympatyczny kierowca który jako trzeci Polak oprócz Kubicy i Kajta jest w stanie coś zdziałać w rajdach na poziomie międzynarodowym. Nikt inny z naszych obecnych rajdowców nie ma na to najmniejszych szans, bo finanse rodziny to jedno a talent to drugie. Bogaczy mamy w kraju całkiem sporo, niestety utalentowanych kierowców znacznie mniej...
187. Mini Cooper Works WRC M.Kościuszko/M. Szczepaniak Rally Monte Carlo 2013 (Spark 1:43)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zagato
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Bydgoszczy
|
Wysłany: Pon 13:43, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ładnie zrobiony model i co najważniejsze w polskich barwach!
Przemku,czy Spark wydał więcej takich Poloniców?
Na marginesie-wiesz może co słychać u Michała Sołowowa?
Startuje jeszcze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pon 14:33, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o poloniki Sparka to właśnie pokazała się lub na dniach się pokaże Fiesta WRC Kubicy z tegorocznego Monte Carlo. Innych rajdówek jak dotychczas nie popełnili bo z definicji robią to co osiągnie pierwszą 10kę w Monte lub jakoś inaczej zabłyśnie w tym rajdzie a nasi jak wiemy jakoś specjalnie tam nie błyszczą więc podstawy do innych modeli w katalogu brakuje. Warto jednak wiedzieć że Spark może wykonać dowolny model w ramach serii narodowych dedykowanych poszczególnym rynkom ale u nas puki co żaden sklep ani importer z tego boi się skorzystać tak więc Sparków o ID zaczynającym się od SPL puki co nie ma.
Co do Michała Sołowowa to rok temu startował nieregularnie w wybranych imprezach a w tym roku jest chyba podobnie. Jakoś nie kojarzę czy jechał jakiś rajd w tym sezonie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pon 15:00, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
I walnąłem bzdurę, Michał Sołowow jechał przecież w tegorocznym Rajdzie Szwecji...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pon 16:32, 05 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Witam Kolegów po świątecznej przerwie. Na dźwięk hasła „Grupa B” wielu z nas na myśl przychodzą przede wszystkim ekstremalnie szybkie, skomplikowane i niebezpieczne potwory w postaci Peugeota 205T16 czy Lancii Delty S4. Ale to był tylko czubek rajdowej góry lodowej a do samochodów tej kategorii zaliczało się wiele mniej wystrzałowych i zaawansowanych konstrukcji jak chociażby Skoda, Polonez czy Citroen Visa . Ten ostatni -małe i dla wielu niezbyt efektowne autko miejskie miało swoje cywilne odmiany usportowione GT i GTI oraz rajdowe Trophy, Chrono i topową 1000Pistes 4x4 przygotowane w ramach regulaminu Grupy B właśnie. Nie były to oczywiście samochody które mogły rywalizować o wygraną w generalce ale miały szansę na sukces w klasie B1300 i finisz w punktowanej dziesiątce nawet na szczeblu WRC. Naszym dzisiejszym bohaterem będzie taka właśnie Visa w odmianie Chrono czyli z napędem na przednią oś. Napędzał ją mały ale dość mocno wysilony silnik 1299cm zasilany dwoma gaźnikami. Dzięki temu osiągał on podobno całkiem pokaźną moc około 150KM co przy małym i lekkim nadwoziu musiało zapewniać niezłe emocje, w szczególności na asfalcie.I z rajdu asfaltowego, kultowego dla mnie Tour de Corse pochodzi oryginał pokazanej poniżej miniatury którym załoga Christain Dorche/Gilles Thimonier jechała w 1983. Rywalizacji tej nie udało im się niestety ukończyć ale warto dodać że bliźniacze autko prowadzone przez Alaina Coppiera zajęło 9 miejsce w generalce tego bardzo trudnego i ekstremalnie szybkiego rajdu.
215. Citroen Visa Chrono Ch.Dorche/G.Thimonier Tour de Corse 1983 (IXO 1:43)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Wto 10:08, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Prowadzenie wątku F1 na naszym forum ma jakiś sens bo można liczyć na rozmowę z Bushim, natomiast pod nieobecność Addera prezentacje rajdówek to chyba totalna donkiszoteria. Z drugiej strony i tak mam gotowe opisy robione na inne forum więc szkoda ich nie wykorzystać też tutaj...Tak więc jedziemy...A naszym bohaterem będzie samochód praktycznie współczesny choć już stanowiący historię bowiem zalicza się do "dużych" dwulitrowych WRC które nie mogą już startować w rajdach o randze Mistrzostw Świata.
Ford Focus WRC nr. rejestracyjny EO03XYG został zbudowany w sezonie 2003 przez M-Sport i startował w teamie fabrycznym Forda. Jeździł nim wtedy Francois Duval-dobrze zapowiadający się wtedy młody Belg zajmując 7 miejsce w Niemczech, 5w San Remo i 4 w Katalonii. W 2004 Duval pojechał nim rajd Szwecji którego nie ukończył po czym auto zostało przekazane do wynajmu prywaciarzom. Aris Vovos wywalczył nim 8 miejsce w Akropolu a Vaclav Pech Jr. 2 miejsce w Rally Pribram.
W sezonie 2005 nasz bohater powrócił do teamu fabrycznego a jego użytkownikiem został młody Niemiec Anthony Warmbold-syn Achima Warmbolda który był jednym z najlepszych kierowców lat 70ych (wygrał Rajd Polski w 73'). Jak to często bywa jabłko padło dość daleko od jabłoni i choć Anthony dotarł do WRC to jednak zabrakło mu tego czegoś co miał ojciec i specjalnej kariery nie zrobił. W Monte Carlo był 10, w Szwecji 11, Meksyku nie ukończył a jadąc innym egzemplarzem Focusa był 7 w San Remo i 7 w Katalonii co było jego najlepszym wynikiem w WRC. Wracając do Focusa to od sezonu 2006 był używany głównie w mistrzostwach Belgii przez Petera Tsjoena który ostatni raz jechał nim w 2013 a więc zupełnie niedawno. W tym czasie nasz Focus nie wygrał żadnego rajdu ale przyczyniał się do zajmowania przez Tsojeana wysokich pozycji w belgijskich mistrzostwach które w przeciwieństwie do naszych dopuszczają udział pojazdów WRC.
219. Ford Focus WRC 03' A.Warmbold/D.Conolly Rallye Monte Carlo 2005 (Minichamps 1:43)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bushi
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:22, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Przemku, napisałeś: "prezentacje rajdówek to chyba totalna donkiszoteria". Chcę, żebyś wiedział, że może nie jestem partnerem do rozmów w temacie rajdówek (za mało wiem), ale na pewno czytam Twoje posty w tym temacie z zainteresowaniem. I uczę się. Kto wie, może kiedyś... mam na przykład sporą kolekcję bolidów Roberta Kubicy ze wszystkich lat na paddocku Formuły 1 (2006-2010) i tak myślałem, żeby ją uzupełnić o jego "rajdówki" w 1/43... Kto wie - może w przyszłości...
A swoją drogą model tego Forda Focusa podoba mi się - jest naprawdę ładny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 3:00, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | Prowadzenie wątku F1 na naszym forum ma jakiś sens bo można liczyć na rozmowę z Bushim, natomiast pod nieobecność Addera prezentacje rajdówek to chyba totalna donkiszoteria. Z drugiej strony i tak mam gotowe opisy robione na inne forum więc szkoda ich nie wykorzystać też tutaj... |
Przemek, brakuje nam Addera, pisałem do niego na prywatny adres - cisza.
Nie wiem co się z nim dzieje.
Na pewno bezpośredni wpływ na jego zniknięcie miał Raf i jego przytyki.
Z drugiej strony dorosły facet nie obraża się o takie rzeczy. Może Ty spróbujesz go tu ściągnąć z powrotem? Ja raz już go ściągnąłem.
Na jakim forum jeszcze piszesz? Rozumiem, że nie chodzi o 1/87...
P.S.: Przemek pamiętasz, chciałeś abym Ci pomógł w naprawie jednej czy dwóch rajdówek. Cały czas czekam na info.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Śro 3:00, 11 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 11:17, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Pablo13 napisał: | Przemek, brakuje nam Addera, pisałem do niego na prywatny adres - cisza.
Nie wiem co się z nim dzieje.
Na pewno bezpośredni wpływ na jego zniknięcie miał Raf i jego przytyki.
Z drugiej strony dorosły facet nie obraża się o takie rzeczy. Może Ty spróbujesz go tu ściągnąć z powrotem? Ja raz już go ściągnąłem. |
Paweł, próbowałem już. Pisałem ,dzwoniłem ale nie ma odpowiedzi. Piotrek raz odebrał telefon, ale tylko powiedział że nie może rozmawiać, oddzwoni później ale nie oddzwonił. Obawiam się że chyba nie damy rady przekonać go już do powrotu...
Pablo13 napisał: | Na jakim forum jeszcze piszesz? Rozumiem, że nie chodzi o 1/87... |
Tak, chodzi o 1/87 Jest tam paru kolegów którzy oprócz 1/87 zbierają uzupełniająco modele w 1/43 jak też są tacy koledzy którzy choć im się 1/43 podoba to boją się przełamać tabu i trzymają się kurczowo HO. To dla nich również są przygotowywane moje prezentacje które wykorzystuje i tu i tu .
Pablo13 napisał: | P.S.: Przemek pamiętasz, chciałeś abym Ci pomógł w naprawie jednej czy dwóch rajdówek. Cały czas czekam na info. |
Pamiętam ale wstyd powiedzieć nie mogę się jakoś zebrać żeby to spakować. Muszę to jednak zrobić, bo jeszcze się rozmyślisz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pią 16:46, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Bushi napisał: | Przemku, napisałeś: "prezentacje rajdówek to chyba totalna donkiszoteria". Chcę, żebyś wiedział, że może nie jestem partnerem do rozmów w temacie rajdówek (za mało wiem), ale na pewno czytam Twoje posty w tym temacie z zainteresowaniem. I uczę się. Kto wie, może kiedyś... mam na przykład sporą kolekcję bolidów Roberta Kubicy ze wszystkich lat na paddocku Formuły 1 (2006-2010) i tak myślałem, żeby ją uzupełnić o jego "rajdówki" w 1/43... Kto wie - może w przyszłości...
|
Paweł, muszę się przyznać że temacie rajdów nie jestem specjalnie mocny (pomijając oczywiście kwestię regulaminów KJS/RO/RPP których jako sędzia PZM uczę się na pamięć) więc śmiało, pisz, pytaj...Ja w sumie też w twoim wątku F1 odpisuję z duszą na ramieniu ale nie dajmy się zwariować - to tylko forum.
A w temacie rajdówek Kubicy, czas na prezentację zeszłorocznego Forda Fiesty z Monte Carlo. Przyznaję że ustalenie jego tożsamości zajęło mi trochę więcej czasu niż zwykle z powodu tego że w RMC samochody nie mają tablic rejestracyjnych. Jednak po internetowych poszukiwaniach udało mi się ustalić że jest to chassis # 32 nr. rej PX12 CPZ (w Anglii numery są stałe przez całe życie auta). Jego historia zaczęła się w 2012 a pierwotnie służył jako auta fabryczne M-Sportu Jariemu-Matti Latvali który zajął nim 3 krotnie drugie miejsca w rajdach Niemiec, Francji i Katalonii. W tym samym roku skorzystał z niego także Valntino Rossi który wygrał w tym egzemplarzu Monza Rally Show. W sezonie 2013 w dalszym ciągu jeździł w M-Sporcie i praktycznie cały sezon służył Thierry Neuvillovi który wywalczył nim tytuł wicemistrza świata WRC (bez wygranych rajdów ale były 3 trzecie miejsca i 4 drugie). Rok 2014 to start Roberta w Monte Carlo (NU), po czym był używany przez Henninga Solberga w Rajdzie Portugalii (5), Abdulaziz Al-Kuwari korzystał z niego w Rajdzie Argentyny (14) i Sardynii (NU). W rajdzie Polski jechał nim Mikko Hirvonen (4), w Rajdzie Niemiec ponownie nasz Robert (NU) który skorzystał z niego także w rajdzie Australii (9), Katalonii (17) i Wielkiej Brytanii (11). Po zakończeniu sezonu WRC korzystał z niego Ken Block w Monza Rally Show i paru innych eventach a w rozgrywanym właśnie Rajdzie Szwecji 2015 jedzie nim Jurij Protasow.
220. Ford Fiesta WRC R.Kubica/M.Szczepaniak Rallye Monte Carlo 2014 (Spark 1:43)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Wto 10:22, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Po dość długim okresie cieszy dziś chciałbym przedstawić wam zaległy model pochodzący z powszechnie nielubianej tu firmy IXO i co gorsza reprezentujący gatunek aut rajdowych które delikatnie rzecz ujmując także nie zaliczają się do forumowych pupilków. Tak więc: kulą w płot... Ale na początek,parę słów nt. oryginału:
Citroen DS3 nr rej BF-231-XC (Chassis#5) to auto rajdowe startujące w zależności od potrzeby jako mocniejszy WRC (World Rally Car) lub słabszy RRC.(Regional Rally Car) . Różnice między tymi dwiema specyfikacjami sprowadzały się głównie do hamulców, kitu aerodynamicznego i wielkości turbiny/osiąganej mocy i momentu obrotowego a z regulaminowego punktu widzenia możliwością startu w WRC1 lub WRC2/ERC. Przechodząc do jego sportowej historii to w sezonie 2011 nasz bohater startował w cyklu WRC z prywaciarzem Pieterem van Merksteinem za kierownicą osiągając metę rajdu Portugalii na 22miejscu oraz nie kończąc rajdów Jordanii,Argentyny i Sardynii. W 2013 jego użytkownikiem (ale już jako RRC) stał się nasz Robert Kubica startując w zaliczanych do ERC rajdach El Corte Ingles oraz Korsyki (nie ukończone) oraz ze znacznie lepszym skutkiem w zaliczanym do WRC rajdzie Niemiec (5miejsce w generalce i 1w WRC2), w rajdzie Francji (9miejsce w generalce i 1w WRC2) oraz w Katalonii (9miejsce w generalce i 1w WRC2) przyczyniając się do zdobycia przez załogę Kubica-Baran tytułu Mistrza Świata w klasie WRC2 i wpisując się tym samym złotymi zgłoskami w historię polskiego sportu motorowego. Warto też dodać że pod koniec 2013roku nasz DS został przywrócony „na chwilę” do specyfikacji WRC a startujący nim Dani Sordo wygrał kultowy Monza Rally Show.
W 2014 BF-231-XC (Chassis#5) ponownie jako RRC posłużył Bryanowi Bouffier w wywalczeniu 2miejsca w rajdzie Akropolu po czym już w specyfikacji WRC został przesunięty do Mistrzostw Francji gdzie do chwili obecnej służy różnym mniej lub bardziej znanym francuskim załogom w startach w ich narodowych rozgrywkach.
Citroen DS3 RRC R.Kubica/M.Baran WRC Rally Germany 2013 (IXO 1:43)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|