Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Moje samochody rajdowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Rajdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Czw 16:41, 19 Sty 2012    Temat postu:

Do mojego zbiorku dołączył jakiś czas temu model Legacy. Pochodzi z IXO bo odzwierciedla pojazd startujący w rajdzie który kiedyś na bieżąco śledziłem w TV no i ma pełne napisy Rothmans. Ma także parę wad ale cena 90zł + w/w sentymenty zdecydowały o tym że wybrałem właśnie go a nie produkt HPI.
140. Subaru Legacy RS C.Mc Rae-D.Ringer Manx Rally 1991 (IXO 1:43)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pią 9:30, 26 Paź 2012    Temat postu:

Skoro forum znów działa i próbujemy coś robić, pokażę wam dwa modele rajdówek które mam już od dawna ale nie miałem siły żeby je tu wklejać nawet gdy forum jeszcze chodziło. Brak komentarzy i dyskusji zabija chęć działania-to chyba oczywiste.
142. Subaru Legacy RS P.Eklund-J.Johansson Lombard RAC Rallye 1992 (IXO 1:43)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
143. Ford Fiest S2000 M.Hirvonen/J.Lehtinen Winner Rallye Monte Carlo 2010 (IXO 1:43)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fogarty




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:54, 26 Paź 2012    Temat postu:

Zdaje się, ze trafiłeś na Subaru Egacy Wink, ale pewnie brak L widać tylko na zdjęciach. Sprytny manewr z tym Came 1st. Teraz zacząłem się zastanawiać nad Subaru z Rajdu Szwecji od HPI. Pytanie tylko, czy dodają kalkomanie jak Spark, czy trzeba szukać osobno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pią 23:06, 26 Paź 2012    Temat postu:

Tak moje "Egacy" jest wyjątkowe... Wink Tak swoją drogą zastanawiałem się też na Legacy z HPI z San Remo 93' którym jechał Liatti bo był w promocyjnej cenie IXO ale odpuściłem. A wiesz że IXO planuje też Legacy nieżyjącego już niestety Possuma Bourna? Pamiętasz Go? Swego czasu był dobry w swoich okolicach antypodów i parę razy błysnął na trasach Rajdu Australii i Nowej Zelandii. Myślę że warto będzie ten model kupić ku pamięci tego zasłużonego dla Subaru kierowcy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fogarty




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:13, 27 Paź 2012    Temat postu:

Jasne że pamiętam "Possuma" i chętnie bym przygarnął takie Subaru. Ale tempo wydawania żywic mnie dobija finansowo. Z drugiej strony IXO robi postępy jakościowe przy rozsądnych cenach. Więc może...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pon 16:21, 26 Lis 2012    Temat postu:

W ramach małego odpoczynku od pokazywanych ciągle przeze mnie prototypów wyścigowych dziś rajdowy Talbot Sunbeam Lotus Gr4. Autem tym J-P Nicolas wraz z Jeanem Todtem jechali w rajdzie TdC 1979 podczas którego wygrali OS 6, 7 i 12 ale podczas pechowego OS 13 odpadli z rywalizacji na skutek wypadku.
150.Talbot Sunbeam Lotus J-P Nicolas/J.Todt Tour de Corse 1979 (IXO 1:43)







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:21, 26 Lis 2012    Temat postu:

Coś się sklopsiło i jest tylko 1 zdjęcie... Crying or Very sad
Czy to TEN Todt? Idea


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pon 19:22, 26 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pon 22:07, 26 Lis 2012    Temat postu:

Kurczę...u mnie widać wszystkie fotki...

Tak, to ten Todt. A Nicolas też był jakiś czas głównodowodzącym Peugeota Sport więc dwóch przyszłych szefów jechało tutaj w jednym aucie. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 10:17, 27 Lis 2012    Temat postu:

petrzask napisał:

Tak, to ten Todt. A Nicolas też był jakiś czas głównodowodzącym Peugeota Sport więc dwóch przyszłych szefów jechało tutaj w jednym aucie. Wink


Ciekawy życiorys, całe życie "w branży" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Wto 10:22, 27 Lis 2012    Temat postu:

Jean Todt był też kiedyś pilotem Ove Anderssona. Po latach był taki moment że Todt był szefem Ferrari F1 a Andersson ToyotyF1. Widywali się na paddacku i może wspominali: "Jean a pamiątasz ten dzwon w 1973? To była Twoja wina, źle dyktowałeś...Co ty pieprzysz Ove, twoja wina, było za szybko..." Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zagato




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Bydgoszczy

PostWysłany: Wto 22:01, 27 Lis 2012    Temat postu:

Ha,ha,ha!
Mogło tak być. Mogło.

Przypomniała mi sie od razu historia sprzed kilku dni.
Z Robertem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Nie 17:06, 02 Gru 2012    Temat postu:

Wracamy do tematyki klasycznych rajdówek: Opel Kadett C Coupe Grupy 2 w specjalnie przygotowanej wersji do morderczego rajdu Safari. Autem tym w roku 1976 jechała niemiecko-szwedzka załoga Walter Rohrl/Claes Bilstaam ale nieukończyła zawodów z powodu wypadku.
154. Opel Kadett C W.Rohrl/C Bilstaam 1976 Safari Rally (Schuco 1:43)







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fogarty




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:08, 02 Gru 2012    Temat postu:

Nie jestem fanem Röhrla, ale model efektowny. Jednak na rajdówki "dałem sobie szlaban".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Nie 22:19, 02 Gru 2012    Temat postu:

Nienajgorszy model Kadetta, ale te koła Shocked , porażka.
Problem starszych modeli Schuco to te niewymiarowe i słabo oddające oryginał koła właśnie. Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Wto 12:00, 15 Sty 2013    Temat postu:

Też mam tego Kadetta i to naprawdę śliczny model, pełen finezyjnych detali - tylko te koła Evil or Very Mad alei tak warto było Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Rajdy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin