Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowości-modele samochodów wyczynowych (głównie wyścigowych)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 28, 29, 30  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prezentacje i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Pon 12:19, 06 Lut 2012    Temat postu:

Wśród zapowiedzi PMA na ten rok znalazłem takie coś:
437 894109 OPEL KADETT E GSI 16V OPEL MOTORSPORT · M. OESTREICH DTM 1989
437 894110 OPEL KADETT E GSI 16V OPEL MOTORSPORT · P. OBERNDORFER DTM 1989
437 894140 OPEL KADETT E GSI 16V OPEL MOTORSPORT · V. STRYCEK DTM 1989


Będzie łatwa baza do przeróbki na rajdówkę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Wto 11:45, 07 Lut 2012    Temat postu:

Kadetty cieszą, tylko jak Minichamps zapowiada coś na ten rok to wiadomo że zrobi za 4-5lat. Twisted Evil
Nowości pokazał też TSM a w nich MB 190E EVO który jest już zapowiadany także przez HPI i AutoArt. Tak się zastanawiam po co to wzajemne konkurowanie kiedy jest jeszcze tyle pojazdów w ogóle nie odwzorowanych w modelach? Inna sprawa że te modele choć podobne są przeznaczone dla innego nabywcy. Jak by nie było za cenę jednego żwicznego MB z HPI kupi się 3 Auto Arty. A wracając do TSM to planuje się też wersję tytoniową MB, ciekawe czy na gotowo czy do samodzielnego oklejenia?:
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym w planach są klasyczne Brabahmy F1 z lat 70-ych w tym także słynny Fan-car czyli bolid-odkurzacz:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 10:46, 08 Lut 2012    Temat postu:

Zdaje się, ze swojego 190E EVO2 wskrzesił też PMA, więc naprawdę do wyboru do koloru Wink

Aaaa odkurzacz Very Happy , to nawet jak kojarzę Wink To był świetny patent, bardzo oryginalny pomysł Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dicori




Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 12:13, 08 Lut 2012    Temat postu:

190-ek jak mrówków Wink
Dobrze dla nas, jest w czym wybierać i przy okazji ceny mogą być przystępne kiedy zaczną zalegać w magazynach. Miło by było jakby przy okazji pomyśleli o cywilach EVO1 i EVO2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pon 11:52, 03 Gru 2012    Temat postu:

Spark Reve szykuje kolejne malowanie kultowego dla niektórych bolidu Spirit-Honda z sezonu 1983 (dostępność styczeń/luty 2013). Ciekawe czy kiedyś się pokuszą o Spirit-Hart z roku 1984?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raf




Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 14:42, 30 Sty 2013    Temat postu:

A łoto wielgachne Otto (1/12):





...chyba z dzis Wink
Ale to nie moja bajka.[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 23:31, 17 Kwi 2013    Temat postu:

Jakiś czas temu na stronie NEO pojawiła się dość enigmatyczna zapowiedź Audi 80 Gr.II (nr NEO45220). Liczyłem, że będzie to rajdówka, ale trafiłem dziś w sieci na dokładniejsze informacje i okazuje się, że chodzi o to auto:

Audi 80 #26 ETCC 1980 Nowak/Bergmeister


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Śro 21:45, 22 Maj 2013    Temat postu:

Jakiś czas temu wyszedł Breadvan z Fujimi TSM. Dla laika może wyglądać całkiem fajnie, Kraeuter pewnie napisze rozprawkę o błędach i wypaczeniach w przygotowaniu i montażu tego modelu...






Mnie zaś coraz bardziej kusi ten okres historii motoryzacji. Ostatnio przeżywam kryzys wartości, jakoś lata 80e przestały mnie cieszyć...(mam nadzieję chwilowo...)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Śro 21:56, 22 Maj 2013    Temat postu:

petrzask napisał:

Mnie zaś coraz bardziej kusi ten okres historii motoryzacji. Ostatnio przeżywam kryzys wartości, jakoś lata 80e przestały mnie cieszyć...(mam nadzieję chwilowo...)

I słusznie, lata '80te to mało ciekawy okres, wiem, wiem, Ty patrzysz na to inaczej, przez pryzmat motorsportu. Model zaś bardzo ciekawy, wart zainteresowania i to nie tylko "wyczynowców" Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Śro 21:56, 22 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 9:44, 23 Maj 2013    Temat postu:

Pablo13 napisał:
petrzask napisał:

Mnie zaś coraz bardziej kusi ten okres historii motoryzacji. Ostatnio przeżywam kryzys wartości, jakoś lata 80e przestały mnie cieszyć...(mam nadzieję chwilowo...)

I słusznie, lata '80te to mało ciekawy okres, wiem, wiem, Ty patrzysz na to inaczej, przez pryzmat motorsportu. Model zaś bardzo ciekawy, wart zainteresowania i to nie tylko "wyczynowców" Wink


Lata 80' to piękny okres, ale każdy ocenia inaczej, raczej niezbyt obiektywnie, bo przez pryzmat własnych przeżyć, lub - powiedzmy to jaśniej - własnego wieku Cool
A nad modelem nie będę się pastwić, "styl i estetyka" (kiedyś używano słowa "sznyt" Wink ) Fujimi nie bardzo mi się podoba, aczkolwiek ich modele robią na ogół naprawdę niezłe wrażenie. W necie jest dużo zdjęć Breadvana, więc - koń jaki jest, każdy widzi... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Czw 23:55, 23 Maj 2013    Temat postu:

Kraeuter napisał:
"styl i estetyka" (kiedyś używano słowa "sznyt" Wink ) Fujimi nie bardzo mi się podoba, aczkolwiek ich modele robią na ogół naprawdę niezłe wrażenie.

Możesz rozwinąć? Bardzo mnie intryguje co masz na myśli... Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Pią 0:54, 24 Maj 2013    Temat postu:

Własnie -poprosimy o mala rozprawke w stylu tej w której Pablo rozprawil się z Mustangiem Premiuma Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 19:40, 24 Maj 2013    Temat postu:

Pablo13 napisał:
Kraeuter napisał:
"styl i estetyka" (kiedyś używano słowa "sznyt" Wink ) Fujimi nie bardzo mi się podoba, aczkolwiek ich modele robią na ogół naprawdę niezłe wrażenie.

Możesz rozwinąć? Bardzo mnie intryguje co masz na myśli... Cool


Mam wrażenie, że kiedyś, dawno temu, miałem nieco inne podejście do oceny modelu. Teraz jestem, zwłaszcza w niektórych tzw. "aspektach" Wink znacznie bardziej tolerancyjny. Bo każdy ma własną estetykę, własne fobie i fetysze. "Apertę" od "Truescale Fujimi" już kilka razy prawie kupiłem (dzieliło mnie od tego faktu jedno kliknięcie... Cool ) i nadal jej nie mam. Takie same opory mam wobec Kyosho. I trudno byłoby mi sprecyzować, dlaczego.

Dlatego powstrzymuję się od pewnego czasu od "pogłębionych" ocen, bo z modelami jest jak z kobietami, w dowolnych konfiguracjach dość wybiórczej przecież wrażliwości na ich wdzięki - na przykład: jeśli ma piękne ręce i stopy, to nie zauważysz nieco krzywych nóg, ale jeżeli ma jeszcze krzywy nos, noooo to wtedy... Laughing

Wracając do MODELI - nie lubię rozczepionych jak w miotle szprych (jak w tym modelu i wszystkich IXO), świateł w postaci malowanych clear'em chromowanych "czopków", czy przeciążonych szczegółami, aż do odrealnienia, elementów - vide: ramki szyb drzwi.

Widzę też pewien problem, dotyczący kształtu nadkoli i wielkości kół... wnęki kół i nos są "wydłużone", ale popatrzmy:


1961 - wersja "autorska" Bizzarrini/Drogo.
Po LM'62 pozostawał w Europie.
Jeszcze w 1962 polakierowano go na czerwono-czarno, potem na srebrno (1963?), czerwony kolor odzyskał pod koniec 1966, po przybyciu do Ameryki...

W 1976, w Brands Hatch, niejaki Shalett (niektórzy podają, że Harper) nieco go rozwalił - w wyścigu dla "lekkich oldboy'ów" było chyba zbyt wiele adrenaliny... Shocked
Naprawę wykonano w AMERYKAŃSKIEJ firmie "R.S. Panels".
Nie wiem, co chłopaki wtedy brali, ale brali chyba dużo, bo efektem ich wysiłków było coś... na miarę "twórców” hot-rodów. Tak wyglądał do 2005, kiedy odkupił go wreszcie EUROPEJCZYK.



I to jest chyba wzór, z którego skorzystał Fujimi, chociaż numer i kolor (a także nazwa towaru) wskazują na wersję 1965 (Coppa Gallenga), którą -


- Garage43 (baza: BBR) wykonał tak:

BBR:


- a Minerva Rolling Eyes : tak:


a więc, w interesującym nas zakresie prawie identycznie.

Dostępny materiał faktograficzny jest, niestety, słabo czytelny:


Sądzę, że Kyosho trochę pobłądził, bo wszystko wskazuje, że w 1965 nadwozie było jeszcze oryginalne, niezmodyfikowane przez utalentowanych klepaczy z USA.
Sięgnięcie do fabrycznego archiwum jest czasem niezbędne... Cool


Około W 2005-2006 przywrócono do pierwotnej postaci błotniki.
W 2007 został kolejny raz gruntownie odrestaurowany, odzyskał wtedy także krótszy nos.



Obecnie wygląda tak, jak go stworzył Drogo z Bizzarrinim.
I pozostaje w Europie, co napawa pewnym optymizmem... Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Sob 17:28, 25 Maj 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Pią 22:00, 24 Maj 2013    Temat postu:

Kraeuter, mógłbyś jeszcze raz załadować zdjęcie tego cacka Garage43, bo nie wyświetla się, a szkoda Sad
Dzięki za kolejnego ciekawego posta i zazprezentowanie swojego pktu widzenia ( i będzie mi tu wytykał, że ja maniakiem jestem Laughing Razz ), tak trzymajmy (w znaczeniu: poziom postów)!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Pią 22:01, 24 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 13:42, 25 Maj 2013    Temat postu:

Pablo13 napisał:
Kraeuter, mógłbyś jeszcze raz załadować zdjęcie tego cacka Garage43, bo nie wyświetla się, a szkoda Sad
Dzięki za kolejnego ciekawego posta i zazprezentowanie swojego pktu widzenia ( i będzie mi tu wytykał, że ja maniakiem jestem Laughing Razz ), tak trzymajmy (w znaczeniu: poziom postów)!


Załadowałem, ale na wszelki wypadek:
[link widoczny dla zalogowanych]

A co do drążenia - często nawet płytko nie drążę - coś mi się po prostu nie podoba i SCHLUSS... Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prezentacje i nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 28, 29, 30  Następny
Strona 7 z 30

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin