Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowości-modele samochodów wyczynowych (głównie wyścigowych)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28, 29, 30  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prezentacje i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Wto 15:21, 25 Sty 2011    Temat postu:

Wśród zapowiedzi TSM znalazłem również ciekawostki z gatunku "Signed":
FUJIMI TRUESCALE TSM11FJ010 Scale: 1/43
Ferrari 512S & 312PB Sebring Winner 1970 and 1972
2 Car Set - Signed By Mario Andretti (Ltd. Ed. 999 pieces)
[link widoczny dla zalogowanych]
TRUESCALE SIGNATURE TSM11SS3
Scale: 1/43
Lotus Type 77,78 & 79 - 3 Car Set
Signed By Mario Andretti - Ltd. Ed. 999
[link widoczny dla zalogowanych]
TRUESCALE SIGNATURE TSM11S1 Scale: 1/43
Toyota Eagle MK III - 2 Car Set
Signed by J Fangio II & P Jones Ltd. Ed. 500
[link widoczny dla zalogowanych]
Do dotychczasowych produktów "signed" miałem dość chłodny stosunek gdyż osoby podpisujące nie były dla mnie aż tak ważne. Ale teraz? Mario Andretti to jest Ktoś! Fangio II i PJ Jones nie są może jakimiś super gwiazdami ale oglądanie ich występów w IMSA 1991 czy 1992 to integralna część najlepszych lat mojej młodości. I jak tu sobie odmówić takiej przyjemności? Chyba trzeba będzie do jakiegoś Skoku czy innego Prowidenta się udać.... Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Wto 12:06, 08 Lut 2011    Temat postu:

Wśród pokazanych w Norymberdze modeli mnie puki co najbardziej ucieszyły Porsche 966:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mam jednak wątpliwości że w naszym pięknym kraju jestem jedyną osobą która się cieszy z tych modeli. Może to nawet i lepiej-mogę się bardziej snobować swoim indywidualizmem ... Twisted Evil
Większą ilość polskich zbieraczy mogą za to ucieszyć samochody rajdowe pokazane przez Addera na MAF. Ja mam nadzieję że gazetkowy model Mazdy 323 z IXO trafi z czasem także do oferty katalogowej tej firmy bo modele kioskowe osiągają na allegro zbyt wysokie ceny do ich realnej wartości (co czasem było widać na przykładzie Subaru Legacy czy Mitsubishi Galanta).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Śro 14:27, 09 Lut 2011    Temat postu:

Nowości Spark F1:
Alfa Romeo
S1790 Alfa Romeo 179, No.22, Monaco GP 1980 Patrick Depailler
S1791 Alfa Romeo 179, No.23, American GP 1980 Bruno Giacomelli
S1792 Alfa Romeo 179, No.22, Dutch GP 1980 Vittorio Brambilla
S1793 Alfa Romeo 179, No.22, Canadian GP 1980 Andrea de Cesaris
ARROWS
S1796 Arrows A10, No.17, 1987 Derek Warwick
S1797 Arrows A10, No.18, 1987 Eddie Cheever
BRM
S1749 BRM P160, No.18, Winner Italian GP 1971 Peter Gethin
S1742 BRM P160B, No.28, Monaco GP 1972 Reine Wisell
S1747 BRM P160, No.8, 2nd Dutch GP 1971 Pedro Rodriguez
S1748 BRM P160, No.14, Winner Austrian GP 1971 Jo Siffert
S1740 BRM P160B, No.17, Winner Monaco GP 1972 Jean-Pierre Beltoise
S1738 BRM P153, No.19, South African GP 1970 Jackie Oliver
S1739 BRM P153, No.1, Winner Belgium GP 1970 Pedro Rodriguez
S1752 BRM P160E, No.21, Belgium GP 1973 Niki Lauda
S1753 BRM P160E, No.15, Argentine GP 1974 Henri Pescarolo
S1754 BRM P160E, No.37,German GP 1974 François Migault
S1737 BRM P57, No.27, Belgium GP 1965 Lucien Bianchi
Eagle
S1798 Eagle T1G, No.21, Italian GP 1968 Dan Gurney
S1799 Eagle T1G, No.10, Italian GP 1967 Lodovico Scarfiotti
Leyton house
S1680 Leyton House March 871, No.16, Belgium GP 1987 Ivan Capelli
S1657 Leyton House CG911, No.16, Hungarian GP 1990 Ivan Capelli
S1658 Leyton House CG911, No.15, Brazilian GP 1990 Maurizio Gugelmin
S1659 Leyton House CG911, No.16, Japanese GP 1990 Karl Wedlinger
Ligier
S1664 Ligier JS17, No.25, 2nd GP of Detroit 1982 Eddie Cheever
S1722 Ligier JS7, No.26, Winner Sweden GP 1977 Jacques Laffite
S1723 Ligier JS7, No.27, Japanese GP 1977 Jean-Pierre Jarier
S1724 Ligier JS11-15, No.25, Winner Belgium GP 1980 Didier Pironi
S1725 Ligier JS11-15, No.26, Winner German GP 1980 Jacques Laffite
Lotus
S1763 Lotus 56, No.6, Race of Champions 1971 Emerson Fittipaldi
S1766 Lotus 56, No.5, Italian GP 1971 Emerson Fittipaldi
S1764 Lotus 56, No.15, Dutch GP 1971 Dave Walker
S1765 Lotus 56, No.3, British GP 1971 Reine Wisell
S0272 Lotus Transporter JPS
S0270 Lotus Airplane
S1771 Lotus 25, No.23, Winner Belgium GP 1964 Jim Clark
S1772 Lotus 25, No.4, 4th French GP 1964 Peter Arundell
S1773 Lotus Helicopter Team Essex 1981
S1774 Transporter Texaco 1973
S1775 Lotus 74, No.1, Rouen F2 1973 Emerson Fittipaldi
S1776 Lotus 74, No.2, Rouen F2 1973 Ronnie Peterson
S1777 Lotus 76, No.2, South African GP 1974 Jacky Ickx
S1778 Lotus 76, No.1, South African GP 1974 Ronnie Peterson
S1779 Lotus 77, No.6, Brazilian GP 1976 Mario Andretti
S1678 Lotus 109, No.11, European GP 1994 Eric Bernard
S1679 Lotus 109, No.11, Belgium GP 1994 Philipp Adams
S1670 Lotus 109, No.12, 1994 Johnny Herbert
S1780 Lotus 109, No.11, 1994 Mika Salo
S1671 Lotus 109, No.11, 1994 Alessandro Zanardi
S1781 Lotus 101, No.11, 4th Japanese GP 1989 Nelson Piquet
S1782 Lotus 102, No.11, 5th Hungarian GP 1990 Derek Warwick
S1783 Lotus 102, No.12, Belgium GP 1990 Martin Donnelly
S1784 Lotus 102, No.12, 1990 Johnny Herbert
Matra
S1598 Matra MS1, No.25, Winner Reims GP F3 1965 Jean-Pierre Beltoise
S1600 Matra MS 84, No.4, Test Dutch GP 1969 Jackie Stewart
S1608 Matra MS 84, No.4, British GP 1969 Jean-Pierre Beltoise
S1609 Matra MS 84, No.19, 6th Canadian GP 1969 Johnny Servoz-Gavin
S1726 Matra MS120B, No.19, South African GP 1971 Chris Amon
Mercedes
S1060 Mercedes-Benz W196, No.1, 4th British GP 1954 Juan-Manuel Fangio
RAM
S1727 RAM 03 S4T, No.10, Belgium GP 1985 Philippe Alliot
S1728 RAM 03 S4T, No.9, Belgium GP 1985 Manfred Winkelhock
S1729 RAM 03 S4T, No.10, Austrian GP 1985 Kenny Acheson
Tyrrell
S1733 Tyrrell 007, No.15, South African GP 1976 Lan Scheckter
S1645 Tyrrell 007, No.3, 2nd Belgium GP 1975 Jody Scheckter
S1646 Tyrrell 007, No.4, 4th Belgium GP 1975 Patrick Depailler
S1730 Tyrrell 008, No.4, Winner Monaco GP 1978 Patrick Depailler
S1731 Tyrrell 008, No.3, 5th Monaco GP 1978 Didier Pironi
S0296 Tyrrell Transporter 1970
S1734 Tyrrell 009, No.3, 3rd Belgium GP 1979 Didier Pironi
S1735 Tyrrell 009, No.4, 3rd British GP 1979 Jean-Pierre Jarier
S1736 Tyrrell 009, No.4, German GP 1979 Geoff Lees
S1597 Tyrrell 022, No.4, 3rd Spanish GP 1994 Mark Blundell
Team Modena
S1717 Team Modena, No.34, 1991 Nicola Larini
S1718 Team Modena, No.35, 1991 Eric van de Poele
Alpine Renault
S1719 Alpine Renault A500 Test Car 1976
S1710 Alpine Renault A350 Test Car 1968
S1706 Renault RE40, No.15, Winner French GP 1983 Alain Prost
S1758 Renault RE20, No.16, Winner Brazilian GP 1980 René Arnoux
S1759 Renault RE20, No.15, Winner Austrian GP 1980 Jean-Pierre Jabouille
Shadow
S1755 Shadow DN3, No.16, Monaco GP 1974 Brian Redman
S1691 Shadow DN8, No.16, Japanese GP 1977 Riccardo Patrese
S1756 Shadow DN8, No.17, Winner Austrian GP 1977 Alan Jones
S1757 Shadow DN8, No.16, East American GP 1977 Jean-Pierre Jarier


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Czw 11:29, 10 Lut 2011    Temat postu:

Minichamps pokazał od dawna zapowiadane Volvo 240T z wyścigów aut turystycznych. Na początek będzie malowanie z DTM, ale trzeba mieć nadzieję że z czasem ukaże się także Nordica z ETCC. W końcu to "żelazna" klasyka wyścigowych lat 80-ych Wink
[link widoczny dla zalogowanych]
Mnie ucieszyło także Porsche 962 w klasycznej wersji z wysokim tyłem.
Także pierwsze malowanie z ADAC Supercup będzie dla mnie bardzo przydatne jako uzupełnienie IMSY i WSC Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 17:56, 12 Lut 2011    Temat postu:

VOLVO - niby rodzinna marka bezpiecznych samochodów. Połączenie wyczynowego sportu i tego z czym kojarzymy producenta ze Szwecji daje nie byle jaką mieszankę - jak dla mnie bardzo ciekawy model.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Sob 21:05, 12 Lut 2011    Temat postu:

Jesli chodzi o związki Volvo i sportu to mnie kojarzy się głównie klasycznie piękny model 122 czyli popularna Amazonka w wersji 2-drzwiowej. Odmiana z 2 litrowym motorem już w serii była całkiem dziarskim autem (w mocniejszej wersji zdaje się coś koło 120 KM) więc nie dziwi, że chętnie je w sporcie wykorzystywano, i w wyścigach i w rajdach. Niestety miniatur wyczynowych aut nie uświadczysz, a taki PMA ma przecież bazę Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Śro 18:16, 16 Lut 2011    Temat postu:

Myślę że taka marka jak Volvo powinna się udzielać w sporcie, bo bazując wyłącznie na wizerunku bezpiecznej marki miała by klientów głównie w wieku emerytalnym. A taka grupa docelowa nie jest perspektywiczna co wiadomo na przykładzie paru śp. marek aut amerykańskich. Inny ciekawy model statecznego tapczana w wersji wyścigowej pokazał Spark:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać Jaguar też nie musiał być wyłącznie autem dla wąsatego gentelmana w tweedowej marynarce jadącego do country-clubu... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Śro 19:08, 23 Lut 2011    Temat postu:

Zapowiadany model SPARK S2064 Porsche 935 K4 #52 - DRM 1981
pokazał się jakiś czas temu w ramach serii poświęconej pamięci Boba Wolleka (dostępnej w salonach Porsche):
[link widoczny dla zalogowanych]
Muszę przyznać że ten Porszak sprawia dość przerażające wrażenie. Co by tu nie mówić w latach 80ych potrafiono robić naprawdę charakterne auta. Już się nie mogę doczekać katalogowej wersji tego modelu... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 22:29, 03 Mar 2011    Temat postu:

Dopadłem katalog NEO, sporo nowości (co było już widać w relacjach z Norymbergi) niestety dla mnie, prawie wyłącznie cywilnych. No właśnie - prawie Smile . Myślę, że niektórych ucieszy to:

NEO45215 Mercedes-Benz 450SLC AMG Le Mans 1978 (1/43)

Zdaje się że to coś takiego jak to:




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adder dnia Śro 10:22, 16 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pią 9:59, 04 Mar 2011    Temat postu:

Muszę przyznać że zaliczam się do owych "niektórych" i zamówienie na ten model wysyłam na pniu. Co ciekawe nie robię tego ze względu na wybitne osiągnięcia sportowe oryginału gdyż ten nie zakwalifikował się nawet do startu LM 78'. Powód jest inny, moja fascynacja tym pojazdem zrodziła się dzięki temu że jako dziecko miałem (i mam nadal) katalog Burago gdzie był pokazany nieosiągalny wtedy dla mnie model takiego samego Mercedesa... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 10:25, 16 Mar 2011    Temat postu:

To tylko częściowa nowość, ale teraz trafia do katalogu i przynajmniej potencjalnie będzie łatwiej dostępna, więc warto wzmiankować:

SPARK-SF015 Renault 21 Turbo Bousquet Supertourisme 1988


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Śro 10:41, 16 Mar 2011    Temat postu:

Bardzo cenna informacja bo ten model dotychczas był dostępny w kasetce jako edycja dla Renault co przekładało się na cenę dwukrotnie większą niż standard. W opcji katalog ten model jest dla mnie pozycją wręcz obowiązkową. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Sob 21:48, 02 Kwi 2011    Temat postu:

Kolejny model Porsche z serii poświęconej pamięci Boba Wolleka:
[link widoczny dla zalogowanych]
Widok tego modelu wprowadza mnie w ostrą frustracje. Pełne malowanie tytoniowe, limitowana edycja i pamiętny wyścig oryginału z jednym z moich największych idoli za kierownicą ale jak przeskoczyć cenę w okolicach 500zł... Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Sob 11:47, 16 Kwi 2011    Temat postu:

Nowości od AUTOart'a

Wyczekiwana przeze mnie Sierra RS Cosworth



Długo bedę czekał na wersję rajdową???


BMW 635 CSi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pią 10:52, 22 Kwi 2011    Temat postu:

Zarówno Kosa jak BMW to dla mnie pozycje obowiązkowe. Ciekawe kiedy trafią do sklepu? Z innej choć też wyścigowej beczki. Na stronie Sparka pojawiły się kolejne klasyki F1 ze zmarłymi tragicznie bohaterami lat 70-ych:
Shadow DN3, No.16, Brazilian GP 1974 Revson S1686
[link widoczny dla zalogowanych]
Tyrrell 008, No.4, Winner Monaco GP 1978 Depailler S1730
[link widoczny dla zalogowanych]
W zasadzie obydwa wypadło by wciągnąć na listę zakupów... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prezentacje i nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28, 29, 30  Następny
Strona 5 z 30

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin