|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Wto 13:22, 11 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ha! Skoro konsylium znawców orzekło że jest "sehr gut" to jedynym problemem związanym z modelem 190ki z TSM będzie ewentualne poskładanie budżetu. Od razu człowiekowi lżej na duszy się robi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 13:16, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Wyścigowe nowości Sparka po amerykańsku:
Stare Nascary mają w sobie urok i kuszą, ale nie dam rady...
Za to mnie najbardziej mnie ucieszył Nissan GTP. To jeden z moich najbardziej kultowych prototypów na model którego czekam od lat. Mam nadzieję że za sprawą Sparka marzenia się w końcu zrealizują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Wto 11:08, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Taka nowość dla tych którzy czują ducha Le Mans...Dostępne m.in. w Cartimie nakład 200szt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Czw 10:44, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Spark nie zasypuje gruszek w popiele w temacie tegorocznej F1...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Czw 14:13, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
U Sparka szykuje się także coś z czasów kiedy ubrany w dzwony i koszulę z żaglami Kraeuter brylował na parkietach warszawskich klubów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:50, 06 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | ...z czasów kiedy ubrany w dzwony i koszulę z żaglami Kraeuter brylował na parkietach warszawskich klubów... |
O, a skąd wiesz ?
Hm, obrosłem w legendę ?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pią 18:58, 06 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | O, a skąd wiesz ? |
Od Antoniego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:58, 07 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | Kraeuter napisał: | O, a skąd wiesz ? |
Od Antoniego... |
Hm... nie znam. A może znałem, ale już nie pamiętam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Wto 10:16, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Trzy nowości Sparka dla tych co lubią pojazdy oklejone "reklamowym" tałatajstwem" pozwalającym osadzić konstrukcję w danym miejscu czasu i przestrzeni... Jak dla mnie obowiązkowe jest Alfa Romeo z ulubionego sezonu 1984 jak też Minardi z nie gorszego 1989r. Nie wiem tylko czy wybrać ten właśnie egzemplarz który okazjonalnie dosiadał Paolo "Pasta Man" Barilla czy raczej wybrać klasycznego dla tej marki Pierluigiego Martini. No i Lotus...Pamiętam że lubiłem tą schyłkową konstrukcję a także co oczywiste Johnnego Herberta. Tylko jak to ogarnąć budżetowo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Wto 21:44, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | Trzy nowości Sparka dla tych co lubią pojazdy oklejone "reklamowym" tałatajstwem" |
HEHEHEHE...
Spark płodny jest ostatnio, aż za bardzo. Byleby na tym jakość nie ucierpiała...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 0:31, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | Trzy nowości Sparka dla tych co lubią pojazdy oklejone "reklamowym" tałatajstwem" pozwalającym osadzić konstrukcję w danym miejscu czasu i przestrzeni... Jak dla mnie obowiązkowe jest Alfa Romeo z ulubionego sezonu 1984 jak też Minardi z nie gorszego 1989r. Nie wiem tylko czy wybrać ten właśnie egzemplarz który okazjonalnie dosiadał Paolo "Pasta Man" Barilla czy raczej wybrać klasycznego dla tej marki Pierluigiego Martini. No i Lotus...Pamiętam że lubiłem tą schyłkową konstrukcję a także co oczywiste Johnnego Herberta. Tylko jak to ogarnąć budżetowo?
|
1. Kupujesz dowolny model danego typu.
2. Sprawdzasz, w jakim był malowaniu ZANIM go oblepili reklamami.
3. Rozbierasz model i malujesz go na wersję gotową do eksploatacji (ja zbieram też wersje testowe )
4. Masz wszystkie wersje (uwaga, zazwyczaj pojawiały się poprawki) - czas / miejsce / wynik startowy masz w dupie = masz KONSTRUKCJĘ = inżynierskie dzieło, a nie malowankę z dnia X, w miejscu X, kierowaną przez X
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 2:45, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | petrzask napisał: | Trzy nowości Sparka dla tych co lubią pojazdy oklejone "reklamowym" tałatajstwem" pozwalającym osadzić konstrukcję w danym miejscu czasu i przestrzeni... Jak dla mnie obowiązkowe jest Alfa Romeo z ulubionego sezonu 1984 jak też Minardi z nie gorszego 1989r. Nie wiem tylko czy wybrać ten właśnie egzemplarz który okazjonalnie dosiadał Paolo "Pasta Man" Barilla czy raczej wybrać klasycznego dla tej marki Pierluigiego Martini. No i Lotus...Pamiętam że lubiłem tą schyłkową konstrukcję a także co oczywiste Johnnego Herberta. Tylko jak to ogarnąć budżetowo?
|
1. Kupujesz dowolny model danego typu.
2. Sprawdzasz, w jakim był malowaniu ZANIM go oblepili reklamami.
3. Rozbierasz model i malujesz go na wersję gotową do eksploatacji (ja zbieram też wersje testowe )
4. Masz wszystkie wersje (uwaga, zazwyczaj pojawiały się poprawki) - czas / miejsce / wynik startowy masz w dupie = masz KONSTRUKCJĘ = inżynierskie dzieło, a nie malowankę z dnia X, w miejscu X, kierowaną przez X |
KONSTRUKCJĘ = inżynierskie dzieło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Śro 2:47, 16 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 14:46, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: |
1. Kupujesz dowolny model danego typu.
2. Sprawdzasz, w jakim był malowaniu ZANIM go oblepili reklamami.
3. Rozbierasz model i malujesz go na wersję gotową do eksploatacji (ja zbieram też wersje testowe )
4. Masz wszystkie wersje (uwaga, zazwyczaj pojawiały się poprawki) - czas / miejsce / wynik startowy masz w dupie = masz KONSTRUKCJĘ = inżynierskie dzieło, a nie malowankę z dnia X, w miejscu X, kierowaną przez X |
Konstrukcje to ja sobie podziwiam w przypadku lokomotyw, okrętów i samolotów. Może nawet klasycznych aut drogowych. Ale w autach wyczynowych to ważna jest "malowanka z dnia X, w miejscu X, kierowana przez X". I wynikające z nich "okruchy wspomnień", jak to mniej więcej napisał Bushi. Ale co ja wam tu będę tłumaczył...akademicka dyskusja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:29, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | Kraeuter napisał: |
1. Kupujesz dowolny model danego typu.
2. Sprawdzasz, w jakim był malowaniu ZANIM go oblepili reklamami.
3. Rozbierasz model i malujesz go na wersję gotową do eksploatacji (ja zbieram też wersje testowe )
4. Masz wszystkie wersje (uwaga, zazwyczaj pojawiały się poprawki) - czas / miejsce / wynik startowy masz w dupie = masz KONSTRUKCJĘ = inżynierskie dzieło, a nie malowankę z dnia X, w miejscu X, kierowaną przez X |
Konstrukcje to ja sobie podziwiam w przypadku lokomotyw, okrętów i samolotów. Może nawet klasycznych aut drogowych. Ale w autach wyczynowych to ważna jest "malowanka z dnia X, w miejscu X, kierowana przez X". I wynikające z nich "okruchy wspomnień", jak to mniej więcej napisał Bushi. Ale co ja wam tu będę tłumaczył...akademicka dyskusja. |
No nie, nie postponuj nas tak bardzo , bo moja skromna osoba na pewno, a jestem przekonany, że Pablo także-zarówno-jednako - rozumiemy Twój punkt widzenia.
Z góry współczuję wydatków, ale abstrahując od kasy - skoro taki jest Twój wybór - szacun.
Ale popatrz na ten problem z nieco innej strony - zbieram tylko Ferrari, z wyłączeniem aut F1 (i jej protoplastów). Oceniam, że do zebrania jest około 650-700 modeli, może nieco więcej. Każdy konstrukcyjnie inny lub nieco inny. Drążąc np. tylko temat 250GTO, których wyprodukowano, w quasi-serii - 49 sztuk, musiałbym zebrać, lekko licząc, około 200 sztuk, w przeróżnych wersjach i malowaniach. Według mojego klucza - wystarczy mieć 7-8. To i tak sporo, jak na jeden typ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 22:51, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: |
No nie, nie postponuj nas tak bardzo |
Uff...dobrze że sprawdziłem w słowniku co to znaczy bo znacznie tego nie znanego mi słówka nie jest zbyt miłe. A ja oczywiście jestem daleki od "postponowania", poprostu stwierdziłem że mamy w tej sprawie różne punkty widzenia a przekonanie jednej strony do argumentów drugiej nie jest możliwe a nawet potrzebne. Każdy niech żyje i zbiera po swojemu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|