Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Miniaturowe Rajdy - świeże mięsko
Idź do strony 1, 2, 3 ... 34, 35, 36  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prezentacje i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Wto 14:44, 08 Lut 2011    Temat postu: Miniaturowe Rajdy - świeże mięsko

Pozwoliłem sobie, w porozumieniu z jednym ze starszych stażem działaczy Wink , założyć osobny temat dla nowości w temacie rajdowych miniatur. Zapraszam do wrzucania tutaj wszelkich wywęszonych w sieci nowinek.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adder dnia Wto 14:45, 08 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Wto 15:10, 08 Lut 2011    Temat postu:

Nie tak dawno trafił do sprzedaży model Audi 200 z rajdu Safari prod. Norev. Warto jednak wiedzieć że model katalogowy jest pozbawiony reklam HB które za to są dostępne w modelu dedykowanym dealerom marki Audi.
Po stwierdzeniu tego faktu anulowałem swoje zamówienie na tego Audika w polskim sklepie i jestem zmuszony do jego zakupu w wersji bez cenzury na ebay:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Wto 19:19, 08 Lut 2011    Temat postu:

Zgadza się, na katalogowym modelu są "gołe" koperty bez wszystko mówiących liter Razz 'HB' - widać to zresztą na zdjęciu umieszczonym na stronie NOREVa. Ja mimo wszystko nie wytrzymałem (choć z zasady alergicznie reaguję na wszelkie formy logotypowej cenzury) i rzeczoną 200-tkę nabyłem u krajowego handlarza. Nie żałuję Smile . Raz, że ostały mi się jeszcze kalki z logo HB zakupione swego czasu w celu wzbogacenia kastratów z PMA (A. quattro oczywiście) więc coś poradzę na tę ułomność, dwa że miniaturka jest naprawdę udana. Nie mierzyłem, nie ważyłem ale oglądając nie mam wątpliwości z modelem jakiego auta mam do czynienia. Do tego dochodzą całkiem przyzwoite wykonanie i detale. Zakup szczerze polecam, bez względu na wybraną wersję i źródło pochodzenia Smile
Jest tylko jeden detal w odniesieniu do tej miniatury. Otóż Francuzi podają wszędzie informację, że przygotowali model auta załogi Mikkola / Hertz z Safari Rallye 1987 z nr startowym 7 - zarówno w odniesieniu do edycji dealerskiej jak i katalogowej (wystarczy zajrzeć na stronę producenta). W rzeczywistości katalogowy odtwarza auto załogi Walther Röhrl / Christian Geistdörfer o nr burtowym 2. Skąd taka pomyłka i dlaczego w niej trwają?? W praktyce więc fani tej marki lub tego rajdu i tak będą musieli nabyć oba Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Wto 19:37, 08 Lut 2011    Temat postu:

Adder napisał:
Jest tylko jeden detal w odniesieniu do tej miniatury. Otóż Francuzi podają wszędzie informację, że przygotowali model auta załogi Mikkola / Hertz z Safari Rallye 1987 z nr startowym 7 - zarówno w odniesieniu do edycji dealerskiej jak i katalogowej (wystarczy zajrzeć na stronę producenta). W rzeczywistości katalogowy odtwarza auto załogi Walther Röhrl / Christian Geistdörfer o nr burtowym 2. Skąd taka pomyłka i dlaczego w niej trwają?? W praktyce więc fani tej marki lub tego rajdu i tak będą musieli nabyć oba Wink


Bardzo ciekawe-ja nie zwróciłem na to uwagi. Wychodzi więc na to że będę kupował auto Mikkoli. A propos miłośnictwa poszczególnych rajdów-to Audi niesamowicie wyglądało na zaśnieżonych oesach RMC 87'. Ciekawe czy z czasem wydadzą miniaturkę z tego jakże kultowego rajdowego klasyka?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 0:06, 09 Lut 2011    Temat postu:

petrzask napisał:

...
A propos miłośnictwa poszczególnych rajdów-to Audi niesamowicie wyglądało na zaśnieżonych oesach RMC 87'. Ciekawe czy z czasem wydadzą miniaturkę z tego jakże kultowego rajdowego klasyka?


Gdyby chodziło o ixo nie miałbym wątpliwości, jak ulał pasowałoby do jednej z licznych serii kioskowych, ale tutaj nie odważę się wróżyć z fusów Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Śro 14:18, 09 Lut 2011    Temat postu:

Rajdowe zapowiedzi Sparka:
S3200 Audi quattro GR.S Prototype 1986
S1338 Autobianchi A112 Abarth, No.50, Monte Carlo Rally 1976 J-P Malcher - P. Pagani
S1187 Morris Cooper, No.288, 3rd Monte Carlo Rally 1963 R. Aaltonen - T. Ambrose
S1188 Morris Cooper, No.66, 6th Monte Carlo Rally 1963 P. Hopkirk - J. Scott
S1189 Morris Cooper, No.58, Monte Carlo Rally 1963 P. Mayman - V. Domleo
S1190 Morris Cooper, No.155, Monte Carlo Rally 1963 L. Morrison - B. Culcheth
S1004 Mercedes-Benz 220 SE, No.128, Winner Monte Carlo Rally 1960 W. Schock - R. Moll
S1283 Peugeot 205 T16 Evolution 2, No.1, 2nd Monte Carlo Rally 1986 T. Salonen - S. Harjane
S1284 Peugeot 205 T16 Evolution 2, No.4, 5th Monte Carlo Rally 1986 J. Kankkunen - J. Piironen
S1285 Peugeot 205 T16 Evolution 2, No.8, 6th Monte Carlo Rally 1986 B. Saby - J-F Fauchille
S1287 Peugeot 205 T16, No.10, Monte Carlo Rally 1986 M. Mouton - T. Harryman
S1295 Peugeot 504, No.4, Winner Safari Rally 1978 Jean-Pierre Nicolas - Jean-Claude Lefèbvre
S1296 Peugeot 504, No.21, Ivory Coast Rally 1976 T. Mäkinen - H. Liddon
S1354 Porsche 356 Monte Carlo Rally 1955
S2090 Porsche 911 SC, No.23, Monte Carlo Rally 1983 J. Barth - R. Kussmaul
S3201 Volkswagen Golf GTI, No.26, 5th Monte Carlo Rally 1980 P. Eklund - H. Sylvan
S3202 Volkswagen Golf GTI, No.102, Monte Carlo Rally 1980 P. Sintzel - J-F Riboud
S3203 Volkswagen Golf GTI 16v, No.22, 9th Monte Carlo Rally 1986 K. Eriksson - P. Diekmann
S3204 Volkswagen Golf Rallye G60 1990
S2680 Citroen C35 Peugeot Talbot Sport
S2681 Fiat 242 Lancia Alitalia Rallying Racing
S2682 Citroen C35 Chardonnet Compétition
S2684 Ford Transit Team Ford 1981
S3301 Citroen DS3 WRC 2011
S3311 Ford Fiesta WRC 2011
Jeśli chodzi o mnie to jest tu parę pomysłów na to co zrobić z kieszonkowym... Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 11:01, 10 Lut 2011    Temat postu:

No piękna lista. Coś wiadomo na temat skali, bo po nr katalogowych ja się nie orientuję, a u Sparka może być wszystko od 1/87 po 1/18? Tak czy inaczej kilka z tych miniatur to całkowite debiuty, którymi dotąd nikt się nie skaził Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 11:03, 10 Lut 2011    Temat postu:

Co do Puga 205 T16 Evo.2 to Spark pokazał go w Norymbergi:



Liczyłem na inne felgi Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 11:06, 10 Lut 2011    Temat postu:

Kolejne wersje kolorystyczne Legacy z HPI

#8185 Subaru Legacy RS (#7) 1992 Swedish


#8186 Subaru Legacy RS (#5) 1990 Acropolis (pierwszy z lewej)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adder dnia Czw 12:15, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Czw 11:18, 10 Lut 2011    Temat postu:

Adder napisał:
No piękna lista. Coś wiadomo na temat skali, bo po nr katalogowych ja się nie orientuję, a u Sparka może być wszystko od 1/87 po 1/18? Tak czy inaczej kilka z tych miniatur to całkowite debiuty, którymi dotąd nikt się nie skaził Wink


Piotrek, to wszystko skala 1:43. Zapowiedzi w skali 1/87 dałem na innym forum, a na 1/18 spuściłem zasłonę milczenia bo chyba nikt z Kolegów nie jest tym zainteresowany Wink
Co do wymienionych modeli to przyznaję że zamówiłem już teraz trzy Golfy (I,II i G60). Nie zdecydowałem się na Puga bo może warto poczekać na egzemplarz z innego rajdu na innych felgach? I nie wiem co robić z Audi. W necie spotkałem się z dwoma fotkami tego prototypu z których jeden wygląda podobnie do Quattro S1 tylko z innymi proporcjami ze względu na centralny silnik a drugi jak krzyżówka Audi TT z Syreną po tuningu. Ten drugi nie przemawia do mojego poczucia estetyki więc przed podjęciem diecezji muszę zobaczyć oficjalną fotkę oryginału u Sparka. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 12:11, 10 Lut 2011    Temat postu:

Aaaa, no to dobrze wiedzieć. Jak dla mnie większość z tych miniatur jest do zamówienia Smile , nawet Golfy, bo choć w naturze marka vw mnie odrzuca Razz , to z kronikarskiego obowiązku nie można pominąć.
Co do urody S-grupowego quattro to jakoś żaden z B- czy S-grupowych prototypów nigdy "nie przemawiał do mojego poczucia estetyki". Owszem nie wszystkie były potworkami pokroju MG 6R4, ale żeby któregokolwiek nazwać ładnym Laughing To już nie były czasy lat 60-tych 70-tych, kiedy szybkie były te ładne Wink

Zastanawiam się za to nad busami serwisowymi. Dotąd skrzętnie pomijałem temat, ale widać że zaczyna się robić modny - a nie jest całkiem niedorzeczny Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 12:33, 10 Lut 2011    Temat postu:

Ktoś już wspominał, ale podrzucę jeszcze zdjęcia gotowej Mazdy 323 z IXO (póki co do jednej z kioskowych serii)





Nieźle to wygląda, choć pewność jak zwykle zyskam dopiero po obmacaniu na żywo Wink
Nie wiem czy ktoś jeszcze pamięta, ale parę lat temu A-grupową Mazdę 323, wcześniejszej generacji, w bardziej kanciastej budzie (mniej więcej jak tutaj:)

obiecał Spark. Ciekawe czemu im nie wyszło?[/i]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Czw 12:59, 10 Lut 2011    Temat postu:

Mazda 323 na pierwszy rzut oka wygląda nieźle, a na pewno nie odrzuca jak "gniot roku" w postaci ixowej Fabii S2000. Faktycznie przydała by się również a może nawet przede wszystkim pierwsza wersja rajdowej 323 która w przeciwieństwie do następczyni wygrywała nawet rajdy WRC w klasyfikacji generalnej. Dlaczego Minimax się nie wywiązał z zapowiedzi rzeczonego modelu-to puki co pozostaje tajemnicą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Czw 13:06, 10 Lut 2011    Temat postu:

Adder napisał:
nawet Golfy, bo choć w naturze marka vw mnie odrzuca Razz , to z kronikarskiego obowiązku nie można pominąć.


Też nie jestem jakimś specjalnym fanem Golfa ale z punktu widzenia historii rajdów te modele trzeba mieć. Poza tym od zeszłego roku jest zapowiedziany Golf GTI załogi Bauschlager/Zeltner z TDC 1990 którego zamierzam zakupić na pamiątkę faktu że ów rajd był pierwszym jaki na bieżąco oglądałem dzięki TV Sat.
IXO RAC199 Volkswagen Golf GTi 16V-Tour De Corse 1990 R Baumschlager
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 13:49, 10 Lut 2011    Temat postu:

Bardziej podpasował by mi Kit-Car, taki jak ten którym u nas swego czasu startował Kuchar, ale może z czasem dojdą do niego. Od czegoś trzeba zacząć.

Z namacalnych nowości w Norymbergi - Fiesta S2000 z IXO:


Tam na samym dole drugiego zdjęcia to chyba zapowiedź Fiesty RS WRC.
Bryła Fiesty wygląda obiecująco.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prezentacje i nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 34, 35, 36  Następny
Strona 1 z 36

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin