|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Czw 11:59, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Adder napisał: | petrzask napisał: | ...
Zaś Golf II Kennetha Ericssona na zdjęciu oryginału jest "po przejściach". Ciekawe czy tak będzie wyglądał model |
Nie sądzę, nie było dotąd precedensu |
Też mi się tak wydaje. Choć technologia żywiczna umożliwia względnie tanią (w porównaniu do żelaźniaków) przygotowalnię produkcji modeli pojazdów po "oesowych przejściach" to chyba jeszcze nikt się na to nie odważy.
Adder napisał: |
a serwisówki ze Sparka rozbrajają, wyłącznie najbardziej kultowe klimaty - Alitalia, Rothmans, Peugeot Talbot - pycha zabija tylko cena, grubo ponad 300 zł Ceny busów z Schuco to przy tym wyprzedaż w biedronce... |
To prawda, klimaty fajne ale w mało fajnej cenie. Choć przyznaję że nad busem Peugeota się zastanawiam bo 205ke do pary już mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Czw 15:38, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Adder napisał: | Co do Puga 205 T16 Evo.2 to Spark pokazał go w Norymbergi:
Liczyłem na inne felgi |
Ja też liczyłem na inne felgi, bardziej asfaltowe:
[link widoczny dla zalogowanych]
Odwieczne pytanie co robić: kupić Evo ze Sparka w takiej formie jaka jest czy czekać na pełen asfalt? (Którego może wcale nie być...)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Czw 17:11, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
EHOBBY Skoda Fabia S2000 # 4 R. Kubica [43051]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adder
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 20:34, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: |
Ja też liczyłem na inne felgi, bardziej asfaltowe:
[link widoczny dla zalogowanych]
Odwieczne pytanie co robić: kupić Evo ze Sparka w takiej formie jaka jest czy czekać na pełen asfalt? (Którego może wcale nie być...) |
No widzisz Przemek jak Ty mnie znasz właśnie te felgi miałem na myśli - kultowe turbiny. I jest dylemat: liczyć na typowo asfaltową specyfikację, np. jak ten przytoczony przez Ciebie z Korsyki (TdC rules ) czy dać za wygraną i brać co dają? W przypadku pierwszej ewolucji poprzestali na Monte więc wielkich nadziei nie mam
EHOBBY Skoda Fabia S2000 # 4 R. Kubica [43051] - nie sądziłem, że ktoś się odwarzy, szczególnie tak na gorąco Sam nie wiem, wolałbym Clio S1600 którym wygrywał oesy w Antibes w ubiegłym roku, a te miniaturki oszczędzić na którąś z Fabii z krajowego podwórka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adder dnia Czw 20:35, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Czw 21:16, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Adder napisał: |
No widzisz Przemek jak Ty mnie znasz właśnie te felgi miałem na myśli - kultowe turbiny. I jest dylemat: liczyć na typowo asfaltową specyfikację, np. jak ten przytoczony przez Ciebie z Korsyki (TdC rules ) czy dać za wygraną i brać co dają? W przypadku pierwszej ewolucji poprzestali na Monte więc wielkich nadziei nie mam
|
No tak z nadzieją wiadomo jak jest, i czyją jest matką.
Jednak Spark potrafi zaskoczyć czego przykładem są Peugeoty 905 z LeMans 1993. Jakiś czas temu wydali model egzemplarza który wygrał i myślałem że na tym poprzestaną a na ten rok zapowiedzieli pozostałe samochody tego typu z tego wyścigu. Wniosek: jak już forma istnieje to trzeba ją wyeksploatować handlowo do samego końca. Może więc za jakiś czas ludzie ze Sparka wpadną na pomysł żeby wydać 205ki w innej specyfikacji i z innych rajdów. Zrobić nowe koła i kalki to pikuś, a istniejąca skorupa znów się sprzeda i nowa kasa firmie wpada Jeśli chodzi o mnie to poza autami z TdC nie pogardził bym Peugeotem Zanussiego z San Remo 1986. Podoba mi się bo zamiast Shella miał reklamy słabo u nas znanej sieci paliwowej IP i...jeszcze inne felgi:
[link widoczny dla zalogowanych]
Adder napisał: | EHOBBY Skoda Fabia S2000 # 4 R. Kubica [43051] - nie sądziłem, że ktoś się odwarzy, szczególnie tak na gorąco |
No właśnie-sam nie wiem co myśleć o tej inicjatywie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez petrzask dnia Czw 21:17, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dicori
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 1:23, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | EHOBBY Skoda Fabia S2000 # 4 R. Kubica [43051 |
Się ktoś w głowę w Rekmanie powinien popukać.
Z innej beczki:
Niestety tylko 10 szt. na targi. Cholerna cenzura
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pią 23:11, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
dicori napisał: |
Z innej beczki:
Niestety tylko 10 szt. na targi. Cholerna cenzura |
I dlatego zamówiłem IXO. Kosztuje połowę tego co HPI a ma mieć malowanie zgodne z realiami historycznymi (choć za cenę gorszego detalu). Przy okazji Subaru z HPI, jest już zapowiadany RAC 1991 Colina McRea. Ocenzurowany, ale tak w końcu wyglądał oryginał:
[link widoczny dla zalogowanych]
Choć minęło już 20lat to wciąż dobrze pamiętam tą edycje RAC. Codziennie były wejścia na Screensporcie a ja trzymałem kciuki za młodego Colina...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adder
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 0:35, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Więc dicori co robimy?? Zresztą po co ja pytam, wszyscy znamy Twoją organiczną niechęc do ixo I ja chyba pozostanę przy HPI (najwyżej uzupełnię czymś z ixo) i znowu bedę kombinował z kalkami, jak w przypadku Stratosa "Marlboro" i Celek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dicori
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 2:28, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
I ja pobawię się kalkami. Hpi oczarowuje a ixo rozczarowuje. Chociaż żeby być zupełnie uczciwym trzeba by postawić obie miniatury obok siebie, może akurat ixo niechcący się udało?
Czy w przypadku ixo nie trzeba się również bawić kalkami? Pytam bo dawno nie miałem do czynienia z rajdówkami ixo. Pamiętam że Celiki miały Marlboro zaklejone i trzeba było to usunąć a jak jest teraz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adder
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 15:05, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Pamiętasz ten mój raporcik na miniautoforum z odkrywania logotypów Marlboro w full hd na Celice ST165 z Monte 1991. Ja niestety nie wiem czy pomysł z maskami znalazł kontynuację czy była to tylko pojedyczna akcja. Więcej nie miałem okazji zetknąć sie u nich z czymś podobnym - ale podkreślam nie miałem okazji, po prostu później nie trafił się już temat w tytoniowych barwach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dicori
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 14:08, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Pamiętam, że pomysł ten nie był do końca szczęśliwy, nie w przypadku kalek w każdym razie. Na jakiś forach widziałem jak ludzie ściągając te naklejki, ściągnęli wraz z nimi też fragmenty kalki. To na pewno świetny pomysł na tampodruki ale kalki są za delikatne, żeby na nie coś nalepiać. Myślę, że najlepszą metodę stosuję dzisiaj Spark, który wydaje czyste w miejscach reklam modele i dodaje do nich kalki. Nie trzeba się zatem bawić w usuwanie bezsensownych malowań i nie musisz kombinować kalek co zawsze jest dodatkowym wydatkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adder
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 22:42, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedna wyczynowa nowość w katalogu NEO:
NEO45235 VW GOLF 1 GRUPPE 2 VERSION 1 1980 1:43
Zdjęcie pożyczyłem od Scala43, ma za szerokie nadkola, ale ogólnie daje ogląd o co chodzi:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pią 9:53, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Neo wchodzi w auta wyczynowe...Biada mojemu portfelowi, oj biada...
Poważanie mówiąc ostatnio coraz bardziej zaczynam się interesować mniej oklepanymi samochodami rajdowymi w drugiej połowy lat 70ych i początku 80ych więc ten Golf jest jak znalazł! Ciekawe jak wypadnie w porównaniu z produktem Sparka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adder
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 13:59, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Kolejne zapowiedzi HPI / MIRAGE
#8269 SUBARU LEGACY (1991 Manx Rally #6)
#8270 SUBARU LEGACY (1991 Manx Rally #2)
#8234 Lancia Stratos (1975 Safari #3)
#8241 Lancia Stratos (1981 Tour de France #2)
Z ciekawszych rzeczy to Stratos z Safari, chciałbym powiedzieć że również asfaltowe Legacy z Manxa, ale wiadomo "Rothmans" - żeby tak jeszcze zostawili gładką powierzchnię, ale pewnie będą kombinować jak na "555" z Portugalii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adder
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 20:43, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Pierwsze na jakie trafiłem zdjęcie gotowej Fiesty Hirvonena z Monte Carlo 2010 (RAM418)
No dla mnie bomba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|