|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Wto 12:37, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Raf napisał: |
Ogolnie rowniez jestem zwolennikiem wlasciwosci auta,
a nie wygladu tak w ogole ,chociaz CZASEM da sie to polaczyc |
No, w cywilach jest to warunek konieczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Wto 14:14, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A Porsche 911 jest Ładne czy Brzydkie? Na pewno do pewnego momentu było skuteczne
Wracając do naszej dyskusji o krótkich sklepowych seriach Sparka a także nieustającym temacie tytoniu przypomnę że jakiś czas temu Modelautodreams wydał 300szt Porsche Toivonena z rajdu Ypres 1984 w pełnym oklejeniu Rothmans:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Wto 20:23, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Porsche ładne i zap.......a 911 turbo 1978 piekna maszyna .Teraz troszke gna pałę z ta legenda bo mamy przeciez 50 lecie ,ale dla mnie Porsche 911 jest tym sportowym autem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adder
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Wto 22:28, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | Ha! To ja z wami będę teraz kruszył kopie! Bo dla mnie Grupa B to najwspanialszy okres rajdów a pokazane powyżej auta najzwyczajniej bardzo mi się podobają.
...! |
A ja doskonale zdając sobie sprawę z emocji jakimi mój kolega darzy auta z tego okresu z pełną premedytacją podchwyciłem i pociągnąłem temat licząc na ożywienie dyskusji I proszę nikt nie powie, że się nie udało
Na początek - żeby było jasne - mój ambiwalentny stosunek do grupy B nie wynika w najmniejszym nawet stopniu z dyskusyjnej urody tych aut - tutaj pełna zgoda choćby z dicorim, że nie na tym rzecz polega, żeby się elegancko prezentować na postumencie we Frankfurcie, Paryżu czy innym Detroit Problem tkwi zupełnie gdzie indziej, ale o tym już jutro, bo projekt trzeba do rana skończyć, a tu się na robocie nie sposób skupić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adder
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Wto 22:33, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | A Porsche 911 jest Ładne czy Brzydkie? Na pewno do pewnego momentu było skuteczne
... |
Paskudne jak pochmurna, jesienna noc Każde jedno, bez względu na generację i wersję. Wyłupiaste ślepia i groteskowe proporcje , ale nikt nie odmówi jej skuteczności
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Wto 22:47, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Prawdziwa infekcja zaczyna sie od przekrecenia kluczyka po lewej stronie kierownicy jak motor z tylu zacznie ladnie bulgotac a turbo gwizdac.
Jest pienkne no i "Deutsche Technologie"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raf
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 23:14, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Adder napisał: | petrzask napisał: | Ha! To ja z wami będę teraz kruszył kopie! Bo dla mnie Grupa B to najwspanialszy okres rajdów a pokazane powyżej auta najzwyczajniej bardzo mi się podobają.
...! |
A ja doskonale zdając sobie sprawę z emocji jakimi mój kolega darzy auta z tego okresu z pełną premedytacją podchwyciłem i pociągnąłem temat licząc na ożywienie dyskusji I proszę nikt nie powie, że się nie udało |
Hehe, dyskusja to sie akurat zaczela moment wczesniej,
wcisniecie guziczka bylo w innym miejscu, a pociagniecie bylo oczywistoscia
(ale chyba tak masz, jest temat o Kubicy
- zakladasz swoj - no, ale mniejsza o to).
--- --- --- --- --- --- ---
Zas co do Porsche.
Porsche to zaskoczenie.
No, moze poza 944, ktore mnie niestety nie zaskoczylo niczym.
Natomiast nie zapomne jak wsiadlem pierwszy raz do "Porsche dla sekretarek", za ktore uwazalem Boxtera. I co? I zonk.
Bo to ...NORMALNE PORSCHE
Niesamowite dohamowania przed zakretami,
boskie przeciazenia, o przyspieszeniu nie mowie, bo to jasne.
Przy Boxterze S - szybkie E36 M3 3.0 to samochod rodzinny
Swoja droga - Zasada troche pokazal jak sie jezdzilo 911-tka,
nie bez sukcesow, ale to chyba wszyscy pamietamy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adder
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Śro 7:39, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Raf napisał: | Adder napisał: | petrzask napisał: | Ha! To ja z wami będę teraz kruszył kopie! Bo dla mnie Grupa B to najwspanialszy okres rajdów a pokazane powyżej auta najzwyczajniej bardzo mi się podobają.
...! |
A ja doskonale zdając sobie sprawę z emocji jakimi mój kolega darzy auta z tego okresu z pełną premedytacją podchwyciłem i pociągnąłem temat licząc na ożywienie dyskusji I proszę nikt nie powie, że się nie udało |
Hehe, dyskusja to sie akurat zaczela moment wczesniej,
wcisniecie guziczka bylo w innym miejscu, a pociagniecie bylo oczywistoscia
(ale chyba tak masz, jest temat o Kubicy
- zakladasz swoj - no, ale mniejsza o to).
--- --- --- --- --- --- ---
|
Co niby "tak mam" ?
Dyskusję o kierowcy uparcie próbujesz ciągnąć w dziale poświęconym modelom. Twoim zdaniem najlepsze miejsce?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 9:30, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Adder napisał: |
A ja doskonale zdając sobie sprawę z emocji jakimi mój kolega darzy auta z tego okresu z pełną premedytacją podchwyciłem i pociągnąłem temat licząc na ożywienie dyskusji I proszę nikt nie powie, że się nie udało
|
Wiesz Piotrek, zastanawiam się nad tym co napisałeś o lobbowaniu Audi na rzecz napędu 4x4 i o tym że zakończyło to pewną epokę. Fakt, zakończyło ono epokę RWD. Ale chyba tak naprawdę prekursorem Grupy B czyli prototypów budowanych specjalnie do rajdów nie było zaliczane do Gr.4 Ur-Quattro. Będące jedynie zmodyfikowanym autem seryjnym było mu znacznie bliżej bliżej było do grupy A niż B. Nawet jakby Audi nie wpadło na zastosowanie 4wd do rajdów pewnie i tak mielibyśmy podobne auta B-grupowe jakie były tyle tylko że kręcone na tylną ośkę. A wtedy winę można by zrzucić na Lancię, bo to chyba 037Rally była pierwszym autem zbudowanym w ramach przepisów grupy B ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raf
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 10:57, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Adder napisał: | Raf napisał: | Adder napisał: | petrzask napisał: | Ha! To ja z wami będę teraz kruszył kopie! Bo dla mnie Grupa B to najwspanialszy okres rajdów a pokazane powyżej auta najzwyczajniej bardzo mi się podobają.
...! |
A ja doskonale zdając sobie sprawę z emocji jakimi mój kolega darzy auta z tego okresu z pełną premedytacją podchwyciłem i pociągnąłem temat licząc na ożywienie dyskusji I proszę nikt nie powie, że się nie udało |
Hehe, dyskusja to sie akurat zaczela moment wczesniej,
wcisniecie guziczka bylo w innym miejscu, a pociagniecie bylo oczywistoscia
(ale chyba tak masz, jest temat o Kubicy
- zakladasz swoj - no, ale mniejsza o to).
--- --- --- --- --- --- ---
|
Co niby "tak mam" ?
Dyskusję o kierowcy uparcie próbujesz ciągnąć w dziale poświęconym modelom. Twoim zdaniem najlepsze miejsce? |
Skoro pytasz - na kazdym normalnym forum co najmniej odeslano by Ciebie do "Szukaj", gdybys dublowal temat, ktory JUZ ISTNIENIE,
a tenze, jesli bylby w zlym miejscu - zwyczajnie by przeniesiono,
to dosc proste
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adder
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Śro 12:44, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | Ha! To ja z wami będę teraz kruszył kopie! Bo dla mnie Grupa B to najwspanialszy okres rajdów a pokazane powyżej auta najzwyczajniej bardzo mi się podobają. Oczywiście jak na pojazdy specjalne. Bo przecież nie możemy pojazdu konstruowanego specjalnie do rajdów porównywać do auta drogowego które ma się podobać Pani Kowalskiej. Zadaniem samochodu rajdowego grupy B nie było to żeby się podobać ale jak najszybciej przejechać odcinek specjalny z punktu A do B. Dlatego nie oczekujmy od niego estetyki a użyteczności w wypełnianiu postawionego im zadania, a w tym sprawdzały się znakomicie. Poza tym pomijając argument użyteczności osobiście uważam że Delta S4 zwłaszcza w wersji Stradale jest po prostu bardzo ładnym autem którego linia wcale się nie zestarzała choć zaraz stuknie jej 30lat! |
Doceniam osiągi, rozmach i specyficzny koloryt grupy B To były piekielne bestie, piekielnie szybkie Do mnie zwyczajnie nie przemawia idea budowy aut typowo pod kątem rajdów - wolę gdy mamy do czynienia z przebudową zwykłego drogowego auta, nawet tak przaśnego jak Escort Mk.I
Wiadomo ta "przebudowa" bywa czasami dość umowna i z oryginału zostaje niewiele więcej jak wizerunek, ale magia pozostaje
Prawdę mówiąc najbardziej leżą mi lata 70-te za samochody - jak dla mnie najciekawsze pośród wszystkich dekad i 60-te gdy rajdy wyglądały jeszcze zupełnie inaczej i żeby wygrać zdecydowanie nie wystarczało być najszybszym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 13:51, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Adder napisał: |
Doceniam osiągi, rozmach i specyficzny koloryt grupy B To były piekielne bestie, piekielnie szybkie Do mnie zwyczajnie nie przemawia idea budowy aut typowo pod kątem rajdów - wolę gdy mamy do czynienia z przebudową zwykłego drogowego auta, nawet tak przaśnego jak Escort Mk.I |
A co kolega powie nt Lanci Startos- duchowej matki grupy B? To przecież była maszynka zbudowana specjalnie do rajdów a fakt trafienia na wolny rynek pewnej partii cywilów wynikał ze względów homologacyjnych?
Adder napisał: | Wiadomo ta "przebudowa" bywa czasami dość umowna i z oryginału zostaje niewiele więcej jak wizerunek, ale magia pozostaje |
Pod tym kontem oprócz lat 60/70ych najuczciwsze były chyba czasy grupy A. Bo co by tu nie mówić to były seryjne auta tylko przystosowane do uprawiania sportu rajdowego. Gorzej (lepiej?) jest chyba z obecnymi czasami bo autom WRC/S2000 jest bliżej do Grupy B niż A. Taka Skoda S2000 czy Fiesta WRC to nie jest samochód wywodzący się z salonu sprzedaży a specjalnie budowana konstrukcja rajdowa która zgrubsza tylko przypomina cywila ale ma z nim stosunkowo mało wspólnego.
Adder napisał: | Prawdę mówiąc najbardziej leżą mi lata 70-te za samochody - jak dla mnie najciekawsze pośród wszystkich dekad i 60-te gdy rajdy wyglądały jeszcze zupełnie inaczej i żeby wygrać zdecydowanie nie wystarczało być najszybszym |
Ja te czasy lat 70ych lubię jeśli chodzi o Formułę 1 i.... muzykę bo wczesne dokonania Genesis,Pink Floyd i Camel to jest to co lubię najbardziej.
Nie mniej jednak największą atencją darzę lata 80e. Być może nie jest obiektywne bo jak już kiedyś pisałem w tym okresie dorastałem. A często jest tak że pewne sprawy czy idee przyswojone w dzieciństwie kształtują człowieka na resztę życia. I tak jest chyba z moją skromną osobą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Czw 0:24, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Adder napisał: | petrzask napisał: | A Porsche 911 jest Ładne czy Brzydkie? Na pewno do pewnego momentu było skuteczne
... |
Paskudne jak pochmurna, jesienna noc Każde jedno, bez względu na generację i wersję. Wyłupiaste ślepia i groteskowe proporcje , ale nikt nie odmówi jej skuteczności |
ŚLICZNE!!! w każdej wersji (no oczywiście klasycznej czyli nooo... w tym wypadku do lat 90 tych, zanim mu serce inaczej schłodzili) nawet tej wyczynowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raf
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 1:03, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Pierdu, pierdu,
przejedz sie tym "badziewiastym" chlodzonym woda...
...i powiedz, ze jest do dupy
...to pogratulowac tych wszystkich,
ktorymi Ci sie jezdzilo lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Czw 1:10, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Raf napisał: | Pierdu, pierdu,
przejedz sie tym "badziewiastym" chlodzonym woda...
...i powiedz, ze jest do dupy
...to pogratulowac tych wszystkich,
ktorymi Ci sie jezdzilo lepiej |
Spoko... Nikt nie mówi, że są badziewiaste i że źle jeżdżą, są fajne i nie pogardziłbym! ALE... miętę to ja czuję do tych klasyków.
Pod moimi oknami w miejscu gdzie pracowałem do niedawna stał mały park maszynowy tych nóworyszy, w tym dwa cabrio, jeden w najnowszej tegorocznej wersyi. A ja i tak wodziłem wzrokiem za staruchem ala Hank Moody, którym przyjeżdżała pani architekt...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|