Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Miniaturowe Rajdy - świeże mięsko
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prezentacje i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Wto 12:37, 01 Paź 2013    Temat postu:

Raf napisał:

Ogolnie rowniez jestem zwolennikiem wlasciwosci auta,
a nie wygladu tak w ogole Laughing ,chociaz CZASEM da sie to polaczyc Wink

No, w cywilach jest to warunek konieczny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Wto 14:14, 01 Paź 2013    Temat postu:

A Porsche 911 jest Ładne czy Brzydkie? Na pewno do pewnego momentu było skuteczne Wink
Wracając do naszej dyskusji o krótkich sklepowych seriach Sparka a także nieustającym temacie tytoniu przypomnę że jakiś czas temu Modelautodreams wydał 300szt Porsche Toivonena z rajdu Ypres 1984 w pełnym oklejeniu Rothmans:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Wto 20:23, 01 Paź 2013    Temat postu:

Porsche ładne i zap.......a 911 turbo 1978 piekna maszyna .Teraz troszke gna pałę z ta legenda bo mamy przeciez 50 lecie ,ale dla mnie Porsche 911 jest tym sportowym autem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Wto 22:28, 01 Paź 2013    Temat postu:

petrzask napisał:
Ha! To ja z wami będę teraz kruszył kopie! Bo dla mnie Grupa B to najwspanialszy okres rajdów a pokazane powyżej auta najzwyczajniej bardzo mi się podobają.
...!


A ja doskonale zdając sobie sprawę z emocji jakimi mój kolega darzy auta z tego okresu z pełną premedytacją podchwyciłem i pociągnąłem temat licząc na ożywienie dyskusji Wink I proszę Smile nikt nie powie, że się nie udało Very Happy

Na początek - żeby było jasne - mój ambiwalentny stosunek do grupy B nie wynika w najmniejszym nawet stopniu z dyskusyjnej urody tych aut - tutaj pełna zgoda choćby z dicorim, że nie na tym rzecz polega, żeby się elegancko prezentować na postumencie we Frankfurcie, Paryżu czy innym Detroit Wink Problem tkwi zupełnie gdzie indziej, ale o tym już jutro, bo projekt trzeba do rana skończyć, a tu się na robocie nie sposób skupić Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Wto 22:33, 01 Paź 2013    Temat postu:

petrzask napisał:
A Porsche 911 jest Ładne czy Brzydkie? Na pewno do pewnego momentu było skuteczne Wink
...


Paskudne jak pochmurna, jesienna noc Razz Każde jedno, bez względu na generację i wersję. Wyłupiaste ślepia i groteskowe proporcje Wink , ale nikt nie odmówi jej skuteczności Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Wto 22:47, 01 Paź 2013    Temat postu:

Prawdziwa infekcja zaczyna sie od przekrecenia kluczyka po lewej stronie kierownicy jak motor z tylu zacznie ladnie bulgotac a turbo gwizdac.
Jest pienkne no i "Deutsche Technologie" Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raf




Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 23:14, 01 Paź 2013    Temat postu:

Adder napisał:
petrzask napisał:
Ha! To ja z wami będę teraz kruszył kopie! Bo dla mnie Grupa B to najwspanialszy okres rajdów a pokazane powyżej auta najzwyczajniej bardzo mi się podobają.
...!


A ja doskonale zdając sobie sprawę z emocji jakimi mój kolega darzy auta z tego okresu z pełną premedytacją podchwyciłem i pociągnąłem temat licząc na ożywienie dyskusji Wink I proszę Smile nikt nie powie, że się nie udało Very Happy


Hehe, dyskusja to sie akurat zaczela moment wczesniej,
wcisniecie guziczka bylo w innym miejscu, a pociagniecie bylo oczywistoscia Razz
(ale chyba tak masz, jest temat o Kubicy
- zakladasz swoj - no, ale mniejsza o to).


--- --- --- --- --- --- ---

Zas co do Porsche.
Porsche to zaskoczenie.
No, moze poza 944, ktore mnie niestety nie zaskoczylo niczym.

Natomiast nie zapomne jak wsiadlem pierwszy raz do "Porsche dla sekretarek", za ktore uwazalem Boxtera. I co? I zonk.
Bo to ...NORMALNE PORSCHE Very Happy
Niesamowite dohamowania przed zakretami,
boskie przeciazenia, o przyspieszeniu nie mowie, bo to jasne.
Przy Boxterze S - szybkie E36 M3 3.0 to samochod rodzinny Smile

Swoja droga - Zasada troche pokazal jak sie jezdzilo 911-tka,
nie bez sukcesow, ale to chyba wszyscy pamietamy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 7:39, 02 Paź 2013    Temat postu:

Raf napisał:
Adder napisał:
petrzask napisał:
Ha! To ja z wami będę teraz kruszył kopie! Bo dla mnie Grupa B to najwspanialszy okres rajdów a pokazane powyżej auta najzwyczajniej bardzo mi się podobają.
...!


A ja doskonale zdając sobie sprawę z emocji jakimi mój kolega darzy auta z tego okresu z pełną premedytacją podchwyciłem i pociągnąłem temat licząc na ożywienie dyskusji Wink I proszę Smile nikt nie powie, że się nie udało Very Happy


Hehe, dyskusja to sie akurat zaczela moment wczesniej,
wcisniecie guziczka bylo w innym miejscu, a pociagniecie bylo oczywistoscia Razz
(ale chyba tak masz, jest temat o Kubicy
- zakladasz swoj - no, ale mniejsza o to).


--- --- --- --- --- --- ---


Co niby "tak mam" Evil or Very Mad ?
Dyskusję o kierowcy uparcie próbujesz ciągnąć w dziale poświęconym modelom. Twoim zdaniem najlepsze miejsce?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Śro 9:30, 02 Paź 2013    Temat postu:

Adder napisał:

A ja doskonale zdając sobie sprawę z emocji jakimi mój kolega darzy auta z tego okresu z pełną premedytacją podchwyciłem i pociągnąłem temat licząc na ożywienie dyskusji Wink I proszę Smile nikt nie powie, że się nie udało Very Happy


Wiesz Piotrek, zastanawiam się nad tym co napisałeś o lobbowaniu Audi na rzecz napędu 4x4 i o tym że zakończyło to pewną epokę. Fakt, zakończyło ono epokę RWD. Ale chyba tak naprawdę prekursorem Grupy B czyli prototypów budowanych specjalnie do rajdów nie było zaliczane do Gr.4 Ur-Quattro. Będące jedynie zmodyfikowanym autem seryjnym było mu znacznie bliżej bliżej było do grupy A niż B. Nawet jakby Audi nie wpadło na zastosowanie 4wd do rajdów pewnie i tak mielibyśmy podobne auta B-grupowe jakie były tyle tylko że kręcone na tylną ośkę. A wtedy winę można by zrzucić na Lancię, bo to chyba 037Rally była pierwszym autem zbudowanym w ramach przepisów grupy B ? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raf




Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 10:57, 02 Paź 2013    Temat postu:

Adder napisał:
Raf napisał:
Adder napisał:
petrzask napisał:
Ha! To ja z wami będę teraz kruszył kopie! Bo dla mnie Grupa B to najwspanialszy okres rajdów a pokazane powyżej auta najzwyczajniej bardzo mi się podobają.
...!


A ja doskonale zdając sobie sprawę z emocji jakimi mój kolega darzy auta z tego okresu z pełną premedytacją podchwyciłem i pociągnąłem temat licząc na ożywienie dyskusji Wink I proszę Smile nikt nie powie, że się nie udało Very Happy


Hehe, dyskusja to sie akurat zaczela moment wczesniej,
wcisniecie guziczka bylo w innym miejscu, a pociagniecie bylo oczywistoscia Razz
(ale chyba tak masz, jest temat o Kubicy
- zakladasz swoj - no, ale mniejsza o to).


--- --- --- --- --- --- ---


Co niby "tak mam" Evil or Very Mad ?
Dyskusję o kierowcy uparcie próbujesz ciągnąć w dziale poświęconym modelom. Twoim zdaniem najlepsze miejsce?


Skoro pytasz Razz - na kazdym normalnym forum co najmniej odeslano by Ciebie do "Szukaj", gdybys dublowal temat, ktory JUZ ISTNIENIE,
a tenze, jesli bylby w zlym miejscu - zwyczajnie by przeniesiono,
to dosc proste Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 12:44, 02 Paź 2013    Temat postu:

petrzask napisał:
Ha! To ja z wami będę teraz kruszył kopie! Bo dla mnie Grupa B to najwspanialszy okres rajdów a pokazane powyżej auta najzwyczajniej bardzo mi się podobają. Oczywiście jak na pojazdy specjalne. Bo przecież nie możemy pojazdu konstruowanego specjalnie do rajdów porównywać do auta drogowego które ma się podobać Pani Kowalskiej. Zadaniem samochodu rajdowego grupy B nie było to żeby się podobać ale jak najszybciej przejechać odcinek specjalny z punktu A do B. Dlatego nie oczekujmy od niego estetyki a użyteczności w wypełnianiu postawionego im zadania, a w tym sprawdzały się znakomicie. Poza tym pomijając argument użyteczności osobiście uważam że Delta S4 zwłaszcza w wersji Stradale jest po prostu bardzo ładnym autem którego linia wcale się nie zestarzała choć zaraz stuknie jej 30lat!


Doceniam osiągi, rozmach i specyficzny koloryt grupy B Wink To były piekielne bestie, piekielnie szybkie Very Happy Do mnie zwyczajnie nie przemawia idea budowy aut typowo pod kątem rajdów - wolę gdy mamy do czynienia z przebudową zwykłego drogowego auta, nawet tak przaśnego jak Escort Mk.I Wink
Wiadomo ta "przebudowa" bywa czasami dość umowna i z oryginału zostaje niewiele więcej jak wizerunek, ale magia pozostaje Wink
Prawdę mówiąc najbardziej leżą mi lata 70-te za samochody - jak dla mnie najciekawsze pośród wszystkich dekad Smile i 60-te gdy rajdy wyglądały jeszcze zupełnie inaczej i żeby wygrać zdecydowanie nie wystarczało być najszybszym Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Śro 13:51, 02 Paź 2013    Temat postu:

Adder napisał:

Doceniam osiągi, rozmach i specyficzny koloryt grupy B Wink To były piekielne bestie, piekielnie szybkie Very Happy Do mnie zwyczajnie nie przemawia idea budowy aut typowo pod kątem rajdów - wolę gdy mamy do czynienia z przebudową zwykłego drogowego auta, nawet tak przaśnego jak Escort Mk.I Wink


A co kolega powie nt Lanci Startos- duchowej matki grupy B? To przecież była maszynka zbudowana specjalnie do rajdów a fakt trafienia na wolny rynek pewnej partii cywilów wynikał ze względów homologacyjnych? Wink

Adder napisał:
Wiadomo ta "przebudowa" bywa czasami dość umowna i z oryginału zostaje niewiele więcej jak wizerunek, ale magia pozostaje Wink


Pod tym kontem oprócz lat 60/70ych najuczciwsze były chyba czasy grupy A. Bo co by tu nie mówić to były seryjne auta tylko przystosowane do uprawiania sportu rajdowego. Gorzej (lepiej?) jest chyba z obecnymi czasami bo autom WRC/S2000 jest bliżej do Grupy B niż A. Taka Skoda S2000 czy Fiesta WRC to nie jest samochód wywodzący się z salonu sprzedaży a specjalnie budowana konstrukcja rajdowa która zgrubsza tylko przypomina cywila ale ma z nim stosunkowo mało wspólnego.


Adder napisał:
Prawdę mówiąc najbardziej leżą mi lata 70-te za samochody - jak dla mnie najciekawsze pośród wszystkich dekad Smile i 60-te gdy rajdy wyglądały jeszcze zupełnie inaczej i żeby wygrać zdecydowanie nie wystarczało być najszybszym Wink


Ja te czasy lat 70ych lubię jeśli chodzi o Formułę 1 i.... muzykę bo wczesne dokonania Genesis,Pink Floyd i Camel to jest to co lubię najbardziej.
Nie mniej jednak największą atencją darzę lata 80e. Być może nie jest obiektywne bo jak już kiedyś pisałem w tym okresie dorastałem. A często jest tak że pewne sprawy czy idee przyswojone w dzieciństwie kształtują człowieka na resztę życia. I tak jest chyba z moją skromną osobą Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Czw 0:24, 03 Paź 2013    Temat postu:

Adder napisał:
petrzask napisał:
A Porsche 911 jest Ładne czy Brzydkie? Na pewno do pewnego momentu było skuteczne Wink
...


Paskudne jak pochmurna, jesienna noc Razz Każde jedno, bez względu na generację i wersję. Wyłupiaste ślepia i groteskowe proporcje Wink , ale nikt nie odmówi jej skuteczności Smile


ŚLICZNE!!! w każdej wersji (no oczywiście klasycznej czyli nooo... w tym wypadku do lat 90 tych, zanim mu serce inaczej schłodzili) nawet tej wyczynowej. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raf




Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 1:03, 03 Paź 2013    Temat postu:

Pierdu, pierdu,
przejedz sie tym "badziewiastym" chlodzonym woda...
...i powiedz, ze jest do dupy Wink

...to pogratulowac tych wszystkich,
ktorymi Ci sie jezdzilo lepiej Laughing Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Czw 1:10, 03 Paź 2013    Temat postu:

Raf napisał:
Pierdu, pierdu,
przejedz sie tym "badziewiastym" chlodzonym woda...
...i powiedz, ze jest do dupy Wink

...to pogratulowac tych wszystkich,
ktorymi Ci sie jezdzilo lepiej Laughing Twisted Evil


Spoko... Nikt nie mówi, że są badziewiaste i że źle jeżdżą, są fajne i nie pogardziłbym! ALE... miętę to ja czuję do tych klasyków.

Pod moimi oknami w miejscu gdzie pracowałem do niedawna stał mały park maszynowy tych nóworyszy, w tym dwa cabrio, jeden w najnowszej tegorocznej wersyi. A ja i tak wodziłem wzrokiem za staruchem ala Hank Moody, którym przyjeżdżała pani architekt...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prezentacje i nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Następny
Strona 32 z 36

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin