Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Miniaturowe Rajdy - świeże mięsko
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 34, 35, 36  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prezentacje i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Wto 0:15, 21 Maj 2013    Temat postu:

SPARK zaprezentował elegancki model Mini z występu w Safari:
[link widoczny dla zalogowanych]

i pierwsze z zapowiedzianych WRC z tegorocznego Monte
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Wto 0:37, 21 Maj 2013    Temat postu:

HPI pokazało pierwszą wprawkę do swojego Lancera Evo VI:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na szczęście to będzie diecast, więc cena "tylko" piekielnie wysoka Wink . Swoją drogą z zapowiedzi wynikało, że najpierw będzie Evo V. Szkoda też, że pominęli Evo IV, ostatniego w pierwotnym nadwoziu.

Na tym nowości u HPI nie koniec.
Mocno zaskoczyła mnie zupełnie gotowa [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych]. Niestety żywica. Również z żywicy będzie [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych].

Ogólnie, to tradycyjnie od jakiegoś czasu u HPI dzieje się najwięcej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 17:33, 21 Maj 2013    Temat postu:

Ciekawe, jakie robią wrażenie w spotkaniu "oko w oko" , bo ma zdjęciach jest całkiem OK... Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Wto 23:54, 21 Maj 2013    Temat postu:

Nie wiem jak inni ,ale ja mam jak najlepsze zdanie o HPI co prawda zajmuje się oglądactwem tych modeli po to by napaść oczy ,ale sa zawsze bardzo starannie pomontowane .Bryly, kola detale na miejscu i takie jak powinny być .Cenowo sa rzeczywiście z wysokiej polki ,ale biorac pod uwagę co dostajesz warto .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Śro 0:06, 22 Maj 2013    Temat postu:

teelek07 napisał:
Nie wiem jak inni ,ale ja mam jak najlepsze zdanie o HPI co prawda zajmuje się oglądactwem tych modeli po to by napaść oczy ,ale sa zawsze bardzo starannie pomontowane .Bryly, kola detale na miejscu i takie jak powinny być .Cenowo sa rzeczywiście z wysokiej polki ,ale biorac pod uwagę co dostajesz warto .

Ten temat już kiedyś poruszaliśmy na forum. Wg mnie również najlepiej wykonane diecasty jakie znam, nie spotkałem się nigdy z fuszerą, więc muszą dbać o jakość. Exclamation Myślę, że ta jakość jest utrzymywana w całym toku produkcyjnym - tzn już od przygotowania projektów, form, aż do montażu końcowego przy seryjnej produkcji. Pewnie wykwalifikowani, dobrze przeszkoleni pracownicy + szczelna i wymagająca quality control.
Żałuję tylko, że w zasadzie nie robią cywili, parę modeli HPI jednak posiadam. Very Happy
Co do cen to ostatnio nawet w PL można było kilka pozycji w promocyjnej cenie łyknąć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 12:00, 22 Maj 2013    Temat postu:

Koniecznie chciałbym coś dopisać na temat jakości u HPI, ale koledzy już temat właściwie podsumowali Wink Moje dotychczasowe doświadczenia z marką każą ślepo ufać i bez namysłu wierzyć w perfekcję każdej kolejnej nowości Wink
Tak poważnie to jedyne co mnie u HPI martwi to dość wysokie ceny, zaporowe jak dla mnie w przypadku modeli z żywicy. Dlatego też za każdym razem, gdy pojawiają się zapowiedzi nowości, w pierwszej kolejności szukam informacji z czego będą zmajstrowane. Wielka szkoda Celki ST205, czy Forda RS200.
Co by jednak nie było to frajda z oglądania każdej nowości jaka trafi w łapy jest nie do opisania Wink Cieszy, że rajdy pozostają dla nich tematem przewodnim, a faktycznie nowe miniatury (w sensie nowych form, a nie jedynie wersji kolorystycznych!!) nie rodzą się latami i w bólach jak reformy systemów emerytalnych Razz . Niecierpliwie czekam na Evo V, zapowiadane od jakiegoś czasu (z przyjemnością zastąpię nim mało udaną miniaturę z vitesse) i świeżo odsłoniętego Evo VI (choć tutaj Autoart spokojnie się broni). Powtarzam się, ale zaskoczyło mnie pominięcie Evo IV. Szkoda, byłaby piękna seria. Swoją drogą ciekawe jak daleko się posuną, skończą na Evo VI czy zabiorą też za ostatnie Lancery WRC...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Śro 12:32, 22 Maj 2013    Temat postu:

Sezon na Lancera chyba jest w trakcie bo do sklepów właśnie trafia ów z majowych nowości IXO. Niestety jakoś jego montażu i wykończenia będzie pewnie diametralnie różna od HPI ale pewnie i tak znajdą się na niego chętni. Mnie zaś ucieszył fakt że w ramach tych nowości w końcu będzie dostępny katalogowy Galant, bo na jego gazetkową wersję jakoś nie mogłem dać się namówić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Śro 14:02, 22 Maj 2013    Temat postu:

Trofeu 119 - Ford Sierra Cosworth
R.A.C. Rally 1989
Russel Brooks/Neil Wilson

Bardzo lubię te malowanie bowiem tym samochodem Brookes jeździł także w 1990 a to był rok w którym dzięki antenie satelitarnej i Screensportowi zacząłem oglądać rajdy na bieżąco. Tyle że forma Trofeu jest delikatnie rzecz ujmując taka sobie, już chyba nawet IXO wybrnęło lepiej z tematu Kosy... Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Śro 20:59, 22 Maj 2013    Temat postu:

petrzask napisał:
Tyle że forma Trofeu jest delikatnie rzecz ujmując taka sobie, już chyba nawet IXO wybrnęło lepiej z tematu Kosy... Crying or Very sad

Jeden diabeł.
Zrobić kalkomanie i obsmarować Autoarta trzeba! Ostatecznie Vanguarsa...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 10:03, 23 Maj 2013    Temat postu:

A'propos AUTOarta to mogliby się wreszcie o nas zatroszczyć i wypuścić obiecane rajdowe wersje Kosy w 1/43 - o ile oczywiście nie wypadły jeszcze z planu, jak to się ostatnio u nich działo z rajdówkami.
Swoją drogą skąd w AA ta niechęć do naszej skali w ostatnich latach Evil or Very Mad ??? Ja rozumiem, że program produkcyjny i takie tam, ale po co zapowiadać rajdowe BMW 2002 ti czy właśnie Sierrę RS Cosworth (oba mają już swoje odpowiedniki w 1/18!!!), a potem wozić się latami żeby wreszcie nas olać i zrezygnować Evil or Very Mad ???

Mnie od dłuższego czasu prześladuje inna Sierra od Trofeu:

TR101/25 FORD SIERRA RS COSWORTH 2nd Rally RAC 1987 S.Blomqvist / B.Berglund



Powoli już znikają z rynku, więc trzeba będzie podjąć wysiłek Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pią 9:32, 24 Maj 2013    Temat postu:

Czarne Sierry z drugiej połowy sezonu 1987 były bardzo ładne i miały całkiem dobre wyniki jak na wyścigówki którym jakiś szalony manager z Forda nakazał ścigać się po szutrach. Drugie miejsce w RAC oraz drugie i trzecie w Finlandii (na mokro!) robią wrażenie nawet po latach. Co do modelu to ja uważam że forma Kosy od IXO jest correct i nie ma czego się wstydzić przy PMA czy AA a model czarnego Texaco Vatanena był dostępny swego czasu jako produkt gazetkowy ale niestety z czarnym wnętrzem. To jednak można łatwo poprawić przekładając środek od którejś z Kos które miały te detale lepiej wykończone w kolorze (np z serii Carlosa czy francuskich mistrzów). Te rozwiązanie może być nawet tańsze od Trofeu bowiem gazetkowe Cosworthy można było trafić nawet za 45zł więc kupując dwie sztuki na przeróbkę można było się zamknąć w stówce. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Pią 10:42, 24 Maj 2013    Temat postu:

petrzask napisał:
Co do modelu to ja uważam że forma Kosy od IXO jest correct i nie ma czego się wstydzić przy PMA czy AA

Żeby się o tym przekonać trzeba by zdjąć z niego tonę farby Laughing Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Pią 12:58, 24 Maj 2013    Temat postu:

Coś w tym jest co mówisz, a mówi to osoba o stosunku do gazetowych edycji zasadniczo co najwyżej ambiwalentnym Wink Można by spróbować takiej transplantacji, oszczędzając sobie trochę pracy (choć i tak zawsze najdzie ochota żeby przy okazji coś pogrzebać Wink ) tym bardziej, że Trofeu trochę kosztuje Sad Pozostaje tylko kwestia bardzo efektownej elektrowni w wydaniu Portugalczyków Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adder




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Pią 13:00, 24 Maj 2013    Temat postu:

Pablo13 napisał:
petrzask napisał:
Co do modelu to ja uważam że forma Kosy od IXO jest correct i nie ma czego się wstydzić przy PMA czy AA

Żeby się o tym przekonać trzeba by zdjąć z niego tonę farby Laughing Wink


Kiedyś taką tonę zdjąłem z ixo'wego Escorta WRC - uwierzyć nie mogłem jakie eleganckie i szczegółowe nadwozie się pod tym kryło Wink zgrabne linie podziału, ostre krawędzie itd. Idealny nie jest,a le dużo lepszy niż można by się spodziewać Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pią 14:15, 24 Maj 2013    Temat postu:

petrzask napisał:
Drugie miejsce w RAC oraz drugie i trzecie w Finlandii (na mokro!) robią wrażenie nawet po latach.


Gwoli ścisłości dodam że w RAC 1987 także trzecie miejsce zajęła prywatna Sierra kierowana przez Jimmiego McRae a pokonanym polu zostały fabryczne Delty 4x4 Ericssona i Alena! Piękny wynik jak na RWD. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prezentacje i nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 34, 35, 36  Następny
Strona 29 z 36

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin