Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co nam chodzi po głowie - NOWOŚCI i nie tylko
Idź do strony 1, 2, 3 ... 97, 98, 99  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prezentacje i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Sob 22:48, 04 Wrz 2010    Temat postu: Co nam chodzi po głowie - NOWOŚCI i nie tylko

Firmy produkujące modele nie zasypują gruszek w popiele i cały czas myślą o tym jak wyrwać nam ostatnie parę groszy z kieszeni. Nowości w zanadrzu jest co niemiara a ja pomijając modele aut wyczynowych myślę głównie o modelach oldtimerów z lat 50/ 60-ych i youngtimerów z 70ych. (A może lata 70e to też już oldtimery? Licho wie...) W każdym razie swoją uwagę skupiam na producentach modeli żywicznych jak Neo i Spark i przyznaje że z ich oferty chodzi mi po głowie kilka modeli. Nie wiem czy je zakupię, ale poteoretyzować warto. Mam już jak wiecie ISO Rivoltę ale wypadało by z czasem dokupić ISO Grifo. Jeśli chodzi o te auto jest dostępna wersja 7-littri MK2 Gold metallic1972:
[link widoczny dla zalogowanych]
Parametry oryginału budzą respekt, ale ta narośl na masce pomagająca zmieścić big blocka'a jest dyskusyjnej urody. To może lepiej MK2 Targa Metal Blue 1972
[link widoczny dla zalogowanych]
Z klasyki angielskiej ciekawie wygląda Bentley Continental Park Ward Pewter FHC 63-65
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawe są także propozycje Sparka. Porsche 911 Carrera Turbo to pierwsza przymiarka do cywilnej turbiny w 911 z roku 74. Trochę zapomniane, niezbyt udane i dlatego ciekawe:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o nich myślicie? A jak wasze pomysły, zamierzenia czy chwilowe fascynacje z tej dziedziny?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Sob 23:19, 04 Wrz 2010    Temat postu:

Kris w innym wątku poruszył sprawę Monteverdi. Nie jest co prawda "nowością" ale przyznaję że po głowie mi chodzi model 375L z Neo. Był standardowo dostępny jako black i red:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
...a dla Modelcarworldu jako Yellow:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pytanie czy warto czekać na reedycje czy raczej ściągać któregoś z istniejących Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 14:49, 05 Wrz 2010    Temat postu:

petrzask napisał :

Cytat:
Pytanie czy warto czekać na reedycje czy raczej ściągać któregoś z istniejących


Każdy z nas ma swoje listy zakupów, czy preferencje. Podzielę się swoim spostrzeżeniem, które mam na uwadze przy robieniu zakupów. Wahałem się z wyborem koloru (tak jak Ty przy Monteverdi) z pewnym modelem w 1/18. W końcu kupiłem ten, który był dostępny. I wiesz co ? - okazało się, że dziś do mych drzwi pukają zainteresowani kolekcjonerzy by go odkupić !
Fajnie jest, gdy człowiek ma wybór, ale gdy jest skazany na jeden kolor w interesującym modelu - BRAĆ NIE ŻAŁOWAĆ !
Przemek przecież wiesz sam, ten samochód jest piękny, wzbudza emocje nawet gdyby był zardzewiały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Nie 21:08, 05 Wrz 2010    Temat postu:

Kris, z jednej strony masz racje, ale z drugiej ja nie przepadam za czarnym Confused Czerwonego i żółtego zaś dawno nie widziałem lub jak już to było drogo. Tak więc temat Monteverdi na razie jest w zawieszeniu.
Ze starych produkcji pochodzących z czasów kiedy nie interesowałem się cywilami są jeszcze takie dwa modele które podobają mi się nieziemsko, ale nigdy ich nie widziałem na sprzedaż. A pewnie jak by się pojawiły to było by ostro, choć to tylko Spark:
Bizzarrini Iso Griffo A3C, Dark Blue S0382
[link widoczny dla zalogowanych]
Bizzarrini 5300 GT, Red SPBI04
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Wto 10:50, 07 Wrz 2010    Temat postu:

A wiecie co bym zrobił jakby mi nagle wpadła do rąk nieplanowana kasa?
Kupił bym sobie model z BBR. Ferrari 410 SA z karoserią Boano. Nie wiem czmu ale do kreacji tego projektanta czuję miętę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak wogóle to 410 Superamerica (choć nie wiem z jakim nadwoziem) był chyba pierwszym Ferrari jakiego pełną nazwę zapamiętałem jako 7 czy 8latek. Oczywiście za sprawą pewnego włocha który takie auto rozbił pod Zakopanym a którego wrak odkupił potem Wuj Gromiłło w celu pozyskania silnika do schwimmagena zwanego Wehikułem. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez petrzask dnia Wto 12:07, 07 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 11:59, 07 Wrz 2010    Temat postu:

petrzask napisał:

Cytat:
Ferrari 410 SA z karoserią Boano. Nie wiem czmu ale do kreacji tego projektanta czuję miętę.


Dopadło Cię to, na co chorowali bardzo bogaci ludzie Europie zachodniej w okresie powojennym. Zakup samochodu od znanego ,,krawca''. Byli wierni i wozili się z klasą. Dzięki takim hrabiom, fabrykantom i im podobnym dziś możemy oglądać te rodzynki na zlotach, eventach czy domach aukcyjnych.

Od kiedy oglądam modele z wyższej półki na tym forum, zastanawiam się czy nie warto odłożyć kasy i sprezentować sobie jeden model zamiast trzech z niższej półki.
Może dorosnę do tego, życie jest piękne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:04, 07 Wrz 2010    Temat postu:

Kris napisał:
petrzask napisał:

Cytat:
Ferrari 410 SA z karoserią Boano. Nie wiem czmu ale do kreacji tego projektanta czuję miętę.


Dopadło Cię to, na co chorowali bardzo bogaci ludzie Europie zachodniej w okresie powojennym. Zakup samochodu od znanego ,,krawca''. Byli wierni i wozili się z klasą. Dzięki takim hrabiom, fabrykantom i im podobnym dziś możemy oglądać te rodzynki na zlotach, eventach czy domach aukcyjnych.

Od kiedy oglądam modele z wyższej półki na tym forum, zastanawiam się czy nie warto odłożyć kasy i sprezentować sobie jeden model zamiast trzech z niższej półki.
Może dorosnę do tego, życie jest piękne.


Boano "wyprodukował" jedną sztukę coupe i jeden kabriolet.
Potem przekazał biznes zięciowi (Carrozzeria Ellena) poszedł "na posadę" do działu nadwozi FIAT'a.
Mojego zdania nt. urody tych aut publicznie nie zaprezentuję Evil or Very Mad
Ale rozumiem: o gustach się nie dyskutuje... Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Wto 14:42, 07 Wrz 2010    Temat postu:

Kraeuter napisał:

Boano "wyprodukował" jedną sztukę coupe i jeden kabriolet.
Potem przekazał biznes zięciowi (Carrozzeria Ellena) poszedł "na posadę" do działu nadwozi FIAT'a.
Mojego zdania nt. urody tych aut publicznie nie zaprezentuję Evil or Very Mad
Ale rozumiem: o gustach się nie dyskutuje... Laughing


Ja znam dwa nadwozia Coupe ale nie widziałem kabrioletu. Czyżby te pojazdy nie podobały Ci się ze względu na pewne hmm... amerykanizmy w sylwetce? Zdaje się że nie jesteś dobrego zdania o wzornictwie aut zza wielkiej wody Twisted Evil
Mam nadzieję że o Bizzarrini (mimo jego silnika) myślisz bardziej pozytywnie Wink
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:10, 07 Wrz 2010    Temat postu:

Bizzarrini to według mnie geniusz. Autentycznie.
Ferrari 250 GTO, Lamborghini 350GTV, ISO Grifo.
To już wystarczy...

Wyrzucony "z dnia na dzień" z pracy, po sprzeczce z Ferrari... i zatrudniony natychmiast przez Lamborghini, który właśnie postanowił zacząć produkcję samochodów... Surprised
Ferrari wielokrotnie okazał się być palantem - wyrzucił przecież też Colombo, Lamprediego, najdłużej na stanowisku głównego konstruktora utrzymał się chyba Forghieri, ale mówili o nim, że miał zawsze zdanie... szefa... Very Happy
Przepraszam za dywagację. Ale z Bizzarrinim zawsze kojarzy mi się najpierw rodzina Ferrari 250, a potem szok Enzo, gdy zobaczył PIERWSZE, dużo nowocześniejsze od jego samochodów - Lambo GTV Laughing


410SA Cabrio (Ferrari Evil or Very Mad ):
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Wto 15:20, 07 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Wto 15:53, 07 Wrz 2010    Temat postu:

Kraeuter napisał:
Bizzarrini to według mnie geniusz. Autentycznie.

Zgadzam się w 100%. Szkoda tylko że nie był tak sprawnym menadżerem jak konstruktorem bo aż się boje myśleć jak by mogły wyglądać pojazdy jego firmy dziś. Co do modeli to aż mnie skręca żeby mieć Bizarriniego ze Sparka w wersji zamkniętej takiego jak powyżej. Znalałem co prawda jednego, ale w wersji wyścigowej z Sebring a mi chce się cywila. Jest za to dostępny Tecnomodel ale kosztuje prawie tyle co prawdziwy samochód mojej żony Twisted Evil
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zagato




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Bydgoszczy

PostWysłany: Wto 21:36, 07 Wrz 2010    Temat postu:

petrzask napisał:
Kupił bym sobie model z BBR.


A może być inny niż 410 SA?
Autex na Ebayu wystawił przedwczoraj sporo od 10$

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 8:22, 08 Wrz 2010    Temat postu:

zagato napisał:
petrzask napisał:
Kupił bym sobie model z BBR.


A może być inny niż 410 SA?
Autex na Ebayu wystawił przedwczoraj sporo od 10$

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil



No, ale na 10$ się nie skończy, jak zawsze Cool

A Tecno - no cóż... (pogoda) jest dla bogaczy Wink
Swoją drogą - można mieć za jeden model 7-8 innych, całkiem przyzwoitych... Idea


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Pią 16:32, 10 Wrz 2010    Temat postu:

Zainspirowany Matchboxem z dzieciństwa: BMW 3.0 CSL, 1972 Orange Spark S 1576
[link widoczny dla zalogowanych]
I jak Kris ci się podoba? Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez petrzask dnia Pią 16:33, 10 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 16:39, 10 Wrz 2010    Temat postu:

Hmmm teraz to dowaliłeś do pieca. Już patrzę za nim w Ehobby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petrzask




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobre Miasto

PostWysłany: Wto 10:01, 14 Wrz 2010    Temat postu:

Dostałem dziś niuslettera z Neo a w nim info że do sprzedaży trafia m.in:
RELIANT Scimitar GTE Beige over Green 1980
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prezentacje i nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 97, 98, 99  Następny
Strona 1 z 99

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin