Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co nam chodzi po głowie - NOWOŚCI i nie tylko
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 97, 98, 99  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prezentacje i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zagato




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Bydgoszczy

PostWysłany: Sob 23:56, 22 Lut 2014    Temat postu:

No cóż stylizacja nadwozia pozostaje kwestią gustu nie mniej jednak Testarossa w wersji Koenig Competition Bi-Turbo osiągała swego czasu spektakularne 1000 koni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Nie 1:20, 23 Lut 2014    Temat postu:

I w latach swojej swietnosci powodowała to ze goscie z grubymi portfelami skladali zamowienia i nie bylo obciachem pomykac taka Testarossa po ulicach Hamburga Genewy czy innego Nowego Jorku .Moje ulubione auto ze stajni to oczywiście W126 SEC widebody -dzis kawał historii na kołach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 11:11, 23 Lut 2014    Temat postu:

zagato napisał:
No cóż stylizacja nadwozia pozostaje kwestią gustu nie mniej jednak Testarossa w wersji Koenig Competition Bi-Turbo osiągała swego czasu spektakularne 1000 koni.


Które szybko uciekały ze stada, zabierając ze sobą głowice i/lub korbowody Cool

Tuning Forda Pinto do 500KM na przykład - to jest wyzwanie Laughing

Dołożenie 500KM do 5-litrowego silnika Ferrari jest równie efekciarsko-zabawne, jak tuningowanie AMG przez Brabusa... 10-20 tys. km i nie ma silnika, a właściwie jest - do wymiany Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 21:31, 23 Lut 2014    Temat postu:

teelek07 napisał:
I w latach swojej swietnosci powodowała to ze goscie z grubymi portfelami skladali zamowienia i nie bylo obciachem pomykac taka Testarossa po ulicach Hamburga Genewy czy innego Nowego Jorku .Moje ulubione auto ze stajni to oczywiście W126 SEC widebody -dzis kawał historii na kołach


126 SEC... hm... eek miał KLASĘ Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Humppa




Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 3329
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolica

PostWysłany: Nie 23:10, 23 Lut 2014    Temat postu:

126 SEC to ja bym chcial ale dobry egzemplarz jest poza moim zasiegiem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Nie 23:26, 23 Lut 2014    Temat postu:

Humppa napisał:
126 SEC to ja bym chcial ale dobry egzemplarz jest poza moim zasiegiem...

Eeee, przesadzasz, nie tak dawno kupiłem w promocyjnej cenie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Humppa




Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 3329
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolica

PostWysłany: Nie 23:31, 23 Lut 2014    Temat postu:

ale ja chce taki wiekszy troche Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 0:12, 24 Lut 2014    Temat postu:

Humppa napisał:
ale ja chce taki wiekszy troche Very Happy


Zależy, w jakim stanie Wink
W stanie lepszym to potężne skarbonki, w gorszym doprowadzają do ruiny.
Coś o tym wiem, bo dwaj moi koledzy mieli te cacka. Dość krótko zresztą Neutral


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Pon 0:35, 24 Lut 2014    Temat postu:

Bez przesady Dobry SEC to koszt rzedu 8,5 tys euro -nie musisz robic nic lejesz i jedziesz. Sam mam SEL-a w tej chwili do polakierowania i uzupelnienia poniszczonych przez słonce czesci wnetrza -ale wszystko juz kupilem oprocz foteli- to dam zrobic w Gdansku -jazda tym wozkiem to czysta przyjemnosc, na co dzień moze pali troche za duzo ,ale jako zabaweczka sprawdza sie doskonale .560 z 300 kucami polecam chocby ze wzgledu na bulgotanie pod maska .Rafał na kapazie sa teraz wystawione dwie w124 coupe 300 auta teoretycznie nietanie bo 3500 ale obydwa ogladałem i jedno nadaje sie do uzycia - kwestia limitu kasowego-

A co do kosztow wiadomo -"kto ma statki ten ma wydatki"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Humppa




Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 3329
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolica

PostWysłany: Pon 3:46, 24 Lut 2014    Temat postu:

wlasnie takiego szukam i w takiej cenie, najlepiej w manualu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Humppa dnia Pon 3:46, 24 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:14, 24 Lut 2014    Temat postu:

teelek07 napisał:
Bez przesady Dobry SEC to koszt rzedu 8,5 tys euro -nie musisz robic nic lejesz i jedziesz. Sam mam SEL-a w tej chwili do polakierowania i uzupelnienia poniszczonych przez słonce czesci wnetrza -ale wszystko juz kupilem oprocz foteli- to dam zrobic w Gdansku -jazda tym wozkiem to czysta przyjemnosc, na co dzień moze pali troche za duzo ,ale jako zabaweczka sprawdza sie doskonale .


Na...ja... Cool
Najbardziej podobało mi się: "Dobry SEC to koszt... nie musisz robić nic lejesz i jedziesz" Shocked
Nie gniewaj się - i degustuj szczęście tej... chwili. Naprawdę szczerze życzę Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pon 21:16, 24 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Pon 23:14, 24 Lut 2014    Temat postu:

Z calym szacunkiem nie kumam twojego sceptycyzmu -auta szczegolnie te z duzymi motorami 500-560 polecialy na doł z ceną i te egzemplarze ktore kiedys kosztowały 11ooo teraz mozna dorwac za 8,5 spokojnie, wynika to z nowych przepisow dotyczacych oldtimerow w Holandii. I znam pare z tych autek i smiem twierdzic ze spokojnie przezyja mojego passtucha .Wiekszosc egzemplarzy jezdzacych po Polsce to zajechane truposze z pocofanymi licznikami, ktore flekowano tym co bylo pod reka i pasowalo i do tego z obowiazkowa instalacja gazowa made by pan Romuś -dlatego tak to wyglada .Fajne wozy w 126 od lat maja tych samych wlascicieli i ruch na tym rynku jest znikomy a jak ktos liczy ze za 10 tys zl kupi fajna w 126 to niech pozniej nie ma pretensji ze kupil kupe zlomu do ktorego trzeba wladowc full kasy -albo inaczej swiadomie kupuje sie takie auto po to by wlozyc w nie 30 kafli i miec cacko - malownie +blacha 15 tys silnik zamyka sie zwykle w 6 tys drugie 6 skrzynia i 3 na pierdoly tak to wyglada - wiem przerabiam to wlasnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 20:48, 25 Lut 2014    Temat postu:

Naprawdę spokojnie, acz z niewielką rezerwą, pragnę zauważyć Mr. Green , że za wyjątkiem niektórych trunków (o ile są odpowiednio przechowywane) w zasadzie nic nie zyskuje na swych walorach wraz z upływem czasu... Wink
...a na pewno nie urządzenie mechaniczno-elektryczne, w tym przypadku nawet już lekko-elektroniczne, z wykończeniem tapicersko-meblowym Very Happy

Nie biorąc zatem pod uwagę bezdyskusyjnego wzrostu wartości kolekcjonersko-nostalgicznych, nie można chyba zaprzeczyć, że wszystko ulega ogólnie pojętej degradacji.

Nie jestem więc sceptykiem, bo zespół zjawisk badanych przez trybologię, także naturalna erozja, korozja itd - najogólniej: entropia... mają tylko jeden kierunek, dlatego rozwój sytuacji, a ściślej: wystąpienie konkretnych zdarzeń jest wyłącznie kwestią czasu... Crying or Very sad

A auta moich kolegów wcale takie tandetne nie były. Dodam, że w ich klubie był jeszcze jeden zawodnik - XJ12... Dobiły ich serie drobnych i mniej drobnych, ale zawsze kosztownych usterek + koszt eksploatacji. W kolejnych podejściach stawiali już na nowości wydawnicze Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Wto 21:53, 25 Lut 2014    Temat postu:

No i tu jest wlasnie pies pogrzebany jak chcesz uzywac swojego oltimerka , czy jako auta na codzien czy od swieta, bo jak na codzien to moze lepiej rzeczywiscie kupic sobie cos nowego i miec z glowy .Duzo zalezy tez od zaplecza jak masz garaz gdzie mozesz sobie ponaprawiac i czas na to - nie znam lepszej rozrywki no moze oprocz delektowania sie trunkami o ktorych wspomniales

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 22:07, 25 Lut 2014    Temat postu:

teelek07 napisał:
No i tu jest wlasnie pies pogrzebany jak chcesz uzywac swojego oltimerka , czy jako auta na codzien czy od swieta, bo jak na codzien to moze lepiej rzeczywiscie kupic sobie cos nowego i miec z glowy .Duzo zalezy tez od zaplecza jak masz garaz gdzie mozesz sobie ponaprawiac i czas na to - nie znam lepszej rozrywki no moze oprocz delektowania sie trunkami o ktorych wspomniales


Można to jakoś pogodzić, odkładając jazdę próbną na następny dzień... Very Happy

Reasumując: jeśli ktoś to lubi - kupa frajdy jest pewna Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prezentacje i nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 97, 98, 99  Następny
Strona 32 z 99

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin