|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zagato
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Bydgoszczy
|
Wysłany: Sob 23:56, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
No cóż stylizacja nadwozia pozostaje kwestią gustu nie mniej jednak Testarossa w wersji Koenig Competition Bi-Turbo osiągała swego czasu spektakularne 1000 koni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Nie 1:20, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
I w latach swojej swietnosci powodowała to ze goscie z grubymi portfelami skladali zamowienia i nie bylo obciachem pomykac taka Testarossa po ulicach Hamburga Genewy czy innego Nowego Jorku .Moje ulubione auto ze stajni to oczywiście W126 SEC widebody -dzis kawał historii na kołach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:11, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
zagato napisał: | No cóż stylizacja nadwozia pozostaje kwestią gustu nie mniej jednak Testarossa w wersji Koenig Competition Bi-Turbo osiągała swego czasu spektakularne 1000 koni. |
Które szybko uciekały ze stada, zabierając ze sobą głowice i/lub korbowody
Tuning Forda Pinto do 500KM na przykład - to jest wyzwanie
Dołożenie 500KM do 5-litrowego silnika Ferrari jest równie efekciarsko-zabawne, jak tuningowanie AMG przez Brabusa... 10-20 tys. km i nie ma silnika, a właściwie jest - do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:31, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | I w latach swojej swietnosci powodowała to ze goscie z grubymi portfelami skladali zamowienia i nie bylo obciachem pomykac taka Testarossa po ulicach Hamburga Genewy czy innego Nowego Jorku .Moje ulubione auto ze stajni to oczywiście W126 SEC widebody -dzis kawał historii na kołach |
126 SEC... hm... miał KLASĘ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Humppa
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 3329
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stolica
|
Wysłany: Nie 23:10, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
126 SEC to ja bym chcial ale dobry egzemplarz jest poza moim zasiegiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Nie 23:26, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Humppa napisał: | 126 SEC to ja bym chcial ale dobry egzemplarz jest poza moim zasiegiem... |
Eeee, przesadzasz, nie tak dawno kupiłem w promocyjnej cenie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Humppa
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 3329
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stolica
|
Wysłany: Nie 23:31, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
ale ja chce taki wiekszy troche
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 0:12, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Humppa napisał: | ale ja chce taki wiekszy troche |
Zależy, w jakim stanie
W stanie lepszym to potężne skarbonki, w gorszym doprowadzają do ruiny.
Coś o tym wiem, bo dwaj moi koledzy mieli te cacka. Dość krótko zresztą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Pon 0:35, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Bez przesady Dobry SEC to koszt rzedu 8,5 tys euro -nie musisz robic nic lejesz i jedziesz. Sam mam SEL-a w tej chwili do polakierowania i uzupelnienia poniszczonych przez słonce czesci wnetrza -ale wszystko juz kupilem oprocz foteli- to dam zrobic w Gdansku -jazda tym wozkiem to czysta przyjemnosc, na co dzień moze pali troche za duzo ,ale jako zabaweczka sprawdza sie doskonale .560 z 300 kucami polecam chocby ze wzgledu na bulgotanie pod maska .Rafał na kapazie sa teraz wystawione dwie w124 coupe 300 auta teoretycznie nietanie bo 3500 ale obydwa ogladałem i jedno nadaje sie do uzycia - kwestia limitu kasowego-
A co do kosztow wiadomo -"kto ma statki ten ma wydatki"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Humppa
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 3329
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stolica
|
Wysłany: Pon 3:46, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
wlasnie takiego szukam i w takiej cenie, najlepiej w manualu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Humppa dnia Pon 3:46, 24 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:14, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | Bez przesady Dobry SEC to koszt rzedu 8,5 tys euro -nie musisz robic nic lejesz i jedziesz. Sam mam SEL-a w tej chwili do polakierowania i uzupelnienia poniszczonych przez słonce czesci wnetrza -ale wszystko juz kupilem oprocz foteli- to dam zrobic w Gdansku -jazda tym wozkiem to czysta przyjemnosc, na co dzień moze pali troche za duzo ,ale jako zabaweczka sprawdza sie doskonale . |
Na...ja...
Najbardziej podobało mi się: "Dobry SEC to koszt... nie musisz robić nic lejesz i jedziesz"
Nie gniewaj się - i degustuj szczęście tej... chwili. Naprawdę szczerze życzę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pon 21:16, 24 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Pon 23:14, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Z calym szacunkiem nie kumam twojego sceptycyzmu -auta szczegolnie te z duzymi motorami 500-560 polecialy na doł z ceną i te egzemplarze ktore kiedys kosztowały 11ooo teraz mozna dorwac za 8,5 spokojnie, wynika to z nowych przepisow dotyczacych oldtimerow w Holandii. I znam pare z tych autek i smiem twierdzic ze spokojnie przezyja mojego passtucha .Wiekszosc egzemplarzy jezdzacych po Polsce to zajechane truposze z pocofanymi licznikami, ktore flekowano tym co bylo pod reka i pasowalo i do tego z obowiazkowa instalacja gazowa made by pan Romuś -dlatego tak to wyglada .Fajne wozy w 126 od lat maja tych samych wlascicieli i ruch na tym rynku jest znikomy a jak ktos liczy ze za 10 tys zl kupi fajna w 126 to niech pozniej nie ma pretensji ze kupil kupe zlomu do ktorego trzeba wladowc full kasy -albo inaczej swiadomie kupuje sie takie auto po to by wlozyc w nie 30 kafli i miec cacko - malownie +blacha 15 tys silnik zamyka sie zwykle w 6 tys drugie 6 skrzynia i 3 na pierdoly tak to wyglada - wiem przerabiam to wlasnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:48, 25 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Naprawdę spokojnie, acz z niewielką rezerwą, pragnę zauważyć , że za wyjątkiem niektórych trunków (o ile są odpowiednio przechowywane) w zasadzie nic nie zyskuje na swych walorach wraz z upływem czasu...
...a na pewno nie urządzenie mechaniczno-elektryczne, w tym przypadku nawet już lekko-elektroniczne, z wykończeniem tapicersko-meblowym
Nie biorąc zatem pod uwagę bezdyskusyjnego wzrostu wartości kolekcjonersko-nostalgicznych, nie można chyba zaprzeczyć, że wszystko ulega ogólnie pojętej degradacji.
Nie jestem więc sceptykiem, bo zespół zjawisk badanych przez trybologię, także naturalna erozja, korozja itd - najogólniej: entropia... mają tylko jeden kierunek, dlatego rozwój sytuacji, a ściślej: wystąpienie konkretnych zdarzeń jest wyłącznie kwestią czasu...
A auta moich kolegów wcale takie tandetne nie były. Dodam, że w ich klubie był jeszcze jeden zawodnik - XJ12... Dobiły ich serie drobnych i mniej drobnych, ale zawsze kosztownych usterek + koszt eksploatacji. W kolejnych podejściach stawiali już na nowości wydawnicze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Wto 21:53, 25 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
No i tu jest wlasnie pies pogrzebany jak chcesz uzywac swojego oltimerka , czy jako auta na codzien czy od swieta, bo jak na codzien to moze lepiej rzeczywiscie kupic sobie cos nowego i miec z glowy .Duzo zalezy tez od zaplecza jak masz garaz gdzie mozesz sobie ponaprawiac i czas na to - nie znam lepszej rozrywki no moze oprocz delektowania sie trunkami o ktorych wspomniales
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:07, 25 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | No i tu jest wlasnie pies pogrzebany jak chcesz uzywac swojego oltimerka , czy jako auta na codzien czy od swieta, bo jak na codzien to moze lepiej rzeczywiscie kupic sobie cos nowego i miec z glowy .Duzo zalezy tez od zaplecza jak masz garaz gdzie mozesz sobie ponaprawiac i czas na to - nie znam lepszej rozrywki no moze oprocz delektowania sie trunkami o ktorych wspomniales |
Można to jakoś pogodzić, odkładając jazdę próbną na następny dzień...
Reasumując: jeśli ktoś to lubi - kupa frajdy jest pewna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|