|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Sob 13:43, 13 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Pamietacie kiedys taki cing ciang mial w ofercie duzo kitow G klase langa ,w126 coupe AMG widebody w 126 Limousine- mial tez w ofercie fiata 126P
Zwyklego i Kabrioleta
Czy ktos sie na to pokusil ? Bo moze jest Highendowy maluch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Sob 15:46, 13 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | Pamietacie kiedys taki cing ciang mial w ofercie duzo kitow G klase langa ,w126 coupe AMG widebody w 126 Limousine- mial tez w ofercie fiata 126P
Zwyklego i Kabrioleta
Czy ktos sie na to pokusil ? Bo moze jest Highendowy maluch |
Tak, oczywiście, że pamiętam kupiłem u niego MB 560 dla Ciebie i swoje Suzy.
Kity już niedostępne, ale nie ma za czym płakać. One bazowały na Starline'owym diecascie. Raczej cudów nie oferowały. W sumie to jaki był sens tworzenia tych kitów? Wychodziły drożej niż oryginały, jedyny pożytek taki, że łatwiej się obrabia żywiczne kadłuby.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Sob 15:46, 13 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 0:21, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
JarekS napisał: |
Cyanoakryli nie, ze względu na możliwy nalot i przede wszystkim krótki czas wiązania |
Czas wiązania bywa krytyczny, natomiast - jeśli chodzi o nalot - nabyłem, na próbę - fluid Remember do usuwania nalotu z cyjanoakryli - sprawdziłem - działa (!), ale - niestety, reaguje trochę z lakierami akrylowymi. Precyzyjnie dozowanie - i można coś niecoś uratować...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Nie 21:13, 14 Gru 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Nie 0:45, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
[quote="Kraeuter"] Pablo13 napisał: | JarekS napisał: |
Cyanoakryli nie, ze względu na możliwy nalot i przede wszystkim krótki czas wiązania |
Czas wiązania bywa krytyczny, natomiast - jeśli chodzi o nalot - nabyłem, na próbę - fluid Remenber do usuwania nalotu z cyjanoakryli - sprawdziłem - działa (!), ale - niestety, reaguje trochę z lakierami akrylowymi. Precyzyjnie dozowanie - i można coś niecoś uratować... |
Nalot dają przede wszystkim stare lub kiepskie kleje, zasada - nie dmuchać/chuchać na spoinę gdy ta jest świeża.
Najlepsze cyanoakryle robi Loctite. Niestety tanie, marketowe ścierwo wyparło je z rynku detalicznego. Gdzieniegdzie można kupić całkiem porządnego holenderskiego Bisona. Niedawno wypróbowałem polski klej Bondini i jestem zadowolony. Sprzedają go w trochę większych pojemnikach 6g - buteleczkach plastykowych. Dobre dozowanie i porządne zamknięcie - zakrętka z igłą (jak u dobrych producentów - patrz powyżej) zapobiegająca raz wysychaniu/wiązaniu kleju w opakowaniu, dwa zatykaniu dozownika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Humppa
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 3329
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stolica
|
Wysłany: Nie 1:19, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
podstawowy blad to dmuchanie zeby klej szybciej zlapal. wtedy powstaje wiekszy nalot.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Nie 1:26, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Humppa napisał: | podstawowy blad to dmuchanie zeby klej szybciej zlapal. wtedy powstaje wiekszy nalot. |
Tak jak wyżej napisałem
Ale są takie gówniane kleje, które nawet nowe, świeżo otwarte bez dmuchania robią nalot. Nocny nalot...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|