 |
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BORSUK (jacekg6)
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 22:12, 13 Lis 2015 Temat postu: LANZ 1-18 |
|
|
Jakiś czas temu kupiłem coś takiego (1:1
no i zapomniałem o nim porzuciwszy go w pokrzywach.
Jak sobie przypomniałem to już wyglądał tak
no i nie wiem czy go odrestaurować czy nie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JarekS
Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Sob 0:02, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Gdzieś Ty go trzymał, że Ci tak zardzewiał...
Takiego złomu nie opłaca się restaurować :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Pon 4:56, 23 Lis 2015 Temat postu: Re: LANZ 1-18 |
|
|
BORSUK (jacekg6) napisał: | Jakiś czas temu kupiłem coś takiego (1:1 |
Ty dewastatorze, profanie jeden! Toż to zabytek inżynierii i kultury technicznej!
Mi by się serce kroiło tak potraktować ten zdecydowanie udany i uroczy model.
Muszę Ci jednak oddać, że z wielkim wyczuciem i autentyzmem to robisz chłopie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BORSUK (jacekg6)
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pon 19:03, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Pon 19:36, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Fajnie wykonane - teraz musziasz zakupic drugiego pieknego jak z fabryki i postawic obok siebie
Co ciekawe w skali 1:1 taki w tym stanie chetnie odpali i nawet sprawnie jezdzi -szacun dla techniki przetrwania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BORSUK (jacekg6)
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pon 20:32, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Trafna uwaga.
One były niemal niezniszczalne. Odporne na ciężkie warunki i słabą obsługę.
Silnik z zapłonem żarowym - nie mylić z dieslem - mógł chodzić dosłownie na wszystkim! Od nafty, spirytusu i benzolu poprzez benzyny lekkie i ciężkie, olej napędowy (stosowany najczęściej), parafina i mazut - z przepalonym olejem silnikowym włącznie. Siła prostoty! Pojemność 10.5 litra w jednym cylindrze i obieg dwusuwowy. Moc tylko 45KM ale moment - 486 Nm i to przy 650 obr/min.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BORSUK (jacekg6) dnia Pon 20:39, 23 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Śro 9:20, 25 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
A kto próbował go odpalić ma jeszcze wiekszy szacunek .Ten jeden cylinder potrafi niezle kopnąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BORSUK (jacekg6)
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Śro 11:40, 25 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Ten temat zgłębiałem dość dokładnie. Błędy przy rozruchu w przypadku tego ciągnika kończyły się zwykle kalectwem lub śmiercią !!! a zdarzało się to całkiem nierzadko wśród młodych traktorzystów którzy nieumiejętnie kręcili wałem korbowym.
Dziś cały ten proces rozruchu przyprawił by BHPowca o palpitację serca!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|