Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ferrari 512BB Bellancauto ver. I + II

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prace własne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:46, 08 Paź 2015    Temat postu: Ferrari 512BB Bellancauto ver. I + II

Pokazałem już zdjęcia wersji III, a teraz, z konsekwencją godną lepszej sprawy uzupełniłem poprzednie wersje rozwojowe tego auta. Poniżej wersja I, testowa - Monza '81.









Poniżej wersja II, testowa - Vallelunga, '84.
Wersja III (p. osobny temat) pojechała w LeMans '84












Rodzinka w komplecie:








Materiał: kity Remember/Tron


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Czw 8:57, 08 Paź 2015, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zagato




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Bydgoszczy

PostWysłany: Czw 20:03, 08 Paź 2015    Temat postu:

No i fajnie.
Widzę,że jesteś konsekwentny w pozyskiwaniu kolejnych modeli do swojej kolekcji i trzymasz się wyznaczonych celów.
Mnie często gubi chęć kupna modelu którego zupełnie nie planowałem a który zwyczajnie mi się spodobał.
I w ten sposób cały plan trafia szlag Evil or Very Mad

P.S. Czy wersja III to słynna Ferrarelle?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Czw 23:11, 08 Paź 2015    Temat postu: Re: Ferrari 512BB Bellancauto ver. I + II

Kraeuter napisał:
Pokazałem już zdjęcia wersji III, a teraz, z konsekwencją godną lepszej sprawy uzupełniłem poprzednie wersje rozwojowe tego auta

Ogromnie się cieszę, że na łamach forum pojawiła się kolejna Twoja prezentacja Darku. SUPER
Szkoda, że nie zamieszczasz zdjęć z progressu, wiele osób jest łakomych na takie warsztatowe przebitki... Very Happy
Ładne zabaweczki, choć w przypadku wersji II i III to tylko specjaliści Twojego pokroju są w stanie skumać różnice. Very Happy
Wersja I kojarzy mi się poprzez swoje zmysłowe kształty bardziej z przełomem lat '60 i '70 niż '80s. Te dłuuugie nosy i zady, sam szyk.
No i te dupcie z okrągłymi, podwójnymi kloszami, nic piękniejszego...

Wszystkie wersyje mają pikne kółeczka. Jak już Ciebie poznałem to zapewne waloryzacja, a nie z zestawów?

Darek, o co chodzi z tymi rurami wydechowymi? Pytam jako totalny laik.
Zauważyłem, że większość ma jasne (białe, jasnoszare?) rury. Dlaczego?
Pięknie spasowane osłony reflektorów. Własne wytłoczki czy wykonawcy zestawów się wyjątkowo postarali?
Nienawidzę szyb vacu w samochodach (znasz problem), mimo wszystko udało Ci się zgrabnie wybrnąć z tematu. Ramki (uszczelki) szyb malujesz z łapki, pędzelkiem? Shocked


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Czw 23:13, 08 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:40, 09 Paź 2015    Temat postu:

zagato napisał:
No i fajnie.
Widzę,że jesteś konsekwentny w pozyskiwaniu kolejnych modeli do swojej kolekcji i trzymasz się wyznaczonych celów.
Mnie często gubi chęć kupna modelu którego zupełnie nie planowałem a który zwyczajnie mi się spodobał.
I w ten sposób cały plan trafia szlag Evil or Very Mad

P.S. Czy wersja III to słynna Ferrarelle?


Dokładnie tak Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:30, 09 Paź 2015    Temat postu: Re: Ferrari 512BB Bellancauto ver. I + II

Pablo13 napisał:

Wszystkie wersyje mają pikne kółeczka. Jak już Ciebie poznałem to zapewne waloryzacja, a nie z zestawów?

Darek, o co chodzi z tymi rurami wydechowymi? Pytam jako totalny laik.
Zauważyłem, że większość ma jasne (białe, jasnoszare?) rury. Dlaczego?
Pięknie spasowane osłony reflektorów. Własne wytłoczki czy wykonawcy zestawów się wyjątkowo postarali?
Nienawidzę szyb vacu w samochodach (znasz problem), mimo wszystko udało Ci się zgrabnie wybrnąć z tematu. Ramki (uszczelki) szyb malujesz z łapki, pędzelkiem? Shocked


1. Kółeczka oryginalne, Remember
2. Ferrari malowało wydech w "bojowych" autach na biało lub jasno-szaro od około '66, począwszy od P3, praktycznie do chwili, gdy z malowania wydechu, po zastosowaniu nowych, naprawdę odpornych na temperaturę gatunków stali, czy ogniowego aluminiowania - zrezygnowano. Obiektywnie biały kolor dobrze oddaje ciepło, matowa powierzchnia jest większa od lśniącej np. modnej wówczas "srebrzanki" czy chromu...
3. Osłony reflektorów są oryginalne. Mają drobne wady (np. lewy reflektor w wersjach II i III) kształtu, ale... Confused
4. Z łapki, a co? Po szóstym piwie łapki mi już nie latają i robota idzie jak ta-la-la Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Nie 22:31, 11 Paź 2015    Temat postu: Re: Ferrari 512BB Bellancauto ver. I + II

Kraeuter napisał:
Pablo13 napisał:

Wszystkie wersyje mają pikne kółeczka. Jak już Ciebie poznałem to zapewne waloryzacja, a nie z zestawów?

Darek, o co chodzi z tymi rurami wydechowymi? Pytam jako totalny laik.
Zauważyłem, że większość ma jasne (białe, jasnoszare?) rury. Dlaczego?
Pięknie spasowane osłony reflektorów. Własne wytłoczki czy wykonawcy zestawów się wyjątkowo postarali?
Nienawidzę szyb vacu w samochodach (znasz problem), mimo wszystko udało Ci się zgrabnie wybrnąć z tematu. Ramki (uszczelki) szyb malujesz z łapki, pędzelkiem? Shocked


1. Kółeczka oryginalne, Remember
2. Ferrari malowało wydech w "bojowych" autach na biało lub jasno-szaro od około '66, począwszy od P3, praktycznie do chwili, gdy z malowania wydechu, po zastosowaniu nowych, naprawdę odpornych na temperaturę gatunków stali, czy ogniowego aluminiowania - zrezygnowano. Obiektywnie biały kolor dobrze oddaje ciepło, matowa powierzchnia jest większa od lśniącej np. modnej wówczas "srebrzanki" czy chromu...
3. Osłony reflektorów są oryginalne. Mają drobne wady (np. lewy reflektor w wersjach II i III) kształtu, ale... Confused
4. Z łapki, a co? Po szóstym piwie łapki mi już nie latają i robota idzie jak ta-la-la Laughing

1. No to kółeczka na szóstkę.
2. Dzięki za rozjaśnienie laikowi
3. Wyglądają OK, no chyba, że fotograf odpowiednio zmanipulował ujęciem i światłem... Very Happy
4. Gratuluję! Jak na łapki to całkiem dobrze Darku. Ale z tymi używkami to nie przesadzaj... Shocked


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Nie 22:32, 11 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prace własne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin