|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:23, 21 Lis 2014 Temat postu: Dino / Ferrari 308 GT4 Bertone |
|
|
Materiał wyjściowy 2xABC Brianza
Mnóstwo roboty z zupełnie nieadekwatnym efektem.
Spodziewałem się znacznie lepszego.
PS. Podziękowania dla Pabla: za ramki przednich i bocznych szyb, wloty powietrza, klamki...!
Blaszki załączone do kitów były cokolwiek niedopracowane
To samo dotyczyło kół - użyłem kół z zestawów, które kiedyś kupiłem, bo po prostu mi się podobały i przeczuwałem, że mogą się przydać. Parę lat poleżały i się doczekały
Dino 308 GT4 był produkowany od 1973 (208 GT4 - wersja na rynek włoski, ze zmniejszoną pojemnością skokową, dla uniknięcia drakońskiego podatku, od 1975). W maju 1976 Enzo podjął decyzję o zmianie pozycji rynkowej tego modelu - stał się on pełnokrwistym Ferrari. Jednocześnie wprowadzono kilka drobnych zmian w design'ie auta. Dało ono Ferrari niespodziewanie duży sukces (w tym finansowy), łączna produkcja (zakończona w 1980) wyniosła około 2850 sztuk...
Stylizacja - studio Bertone - jedyny seryjny Ferrari, jaki wyszedł spod ręki Gandiniego (Lancia Stratos, Lamborghini Urraco !). Dla mnie perełka - niczego nie ujmując Pininfarinie - szkoda, że współpraca Ferrari z Bertone nie była kontynuowana...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pią 23:59, 21 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Sob 0:29, 22 Lis 2014 Temat postu: Re: Dino / Ferrari 308 GT4 Bertone |
|
|
Kraeuter napisał: | Materiał wyjściowy 2xABC Brianza
Mnóstwo roboty z zupełnie nieadekwatnym efektem.
Spodziewałem się znacznie lepszego.
PS. Podziękowania dla Pabla: za ramki przednich i bocznych szyb, wloty powietrza, klamki...!
Blaszki załączone do kitów były cokolwiek niedopracowane
To samo dotyczyło kół - użyłem kół z zestawów, które kiedyś kupiłem, bo po prostu mi się podobały i przeczuwałem, że mogą się przydać. Parę lat poleżały i się doczekały
Dino 308 GT4 był produkowany od 1973 (208 GT4 - wersja na rynek włoski, ze zmniejszoną pojemnością skokową, dla uniknięcia drakońskiego podatku, od 1975). W maju 1976 Enzo podjął decyzję o zmianie pozycji rynkowej tego modelu - stał się on pełnokrwistym Ferrari. Jednocześnie wprowadzono kilka drobnych zmian w design'ie auta. Dało ono Ferrari niespodziewanie duży sukces (w tym finansowy), łączna produkcja (zakończona w 1980) wyniosła około 2850 sztuk...
Stylizacja - studio Bertone - jedyny seryjny Ferrari, jaki wyszedł spod ręki Gandiniego (Lancia Stratos, Lamborghini Urraco !). Dla mnie perełka - niczego nie ujmując Pininfarinie - szkoda, że współpraca Ferrari z Bertone nie była kontynuowana...
|
Nooo proszę... jednak czerwony!
Nie przepadam za żółtym lakierem na samochodach, ale tutaj muszę się z Tobą zgodzić, że akurat do 308/208 zdecydowanie pasuje. Ale Ty wiesz, który kolor ja bym wybrał jako No1.
Brawo Darek, cieszą się me oczęta na widok tego tematu i tych modeli:- raz ze względu na to, że prace zakończone sukcesem (pisałeś o niezadowoleniu z ostatecznego efektu i zagrożeniu "koszem" {chciałbym być Twoim śmieciarzem })
- dwa, bo wsadziłem swoje trzy grosze w ten projekt
- trzy, ponieważ ten model ferrari bardzo mi odpowiada, podobnie jak cała twórczość stylistyczna Bertone.
ABC Bryndza - sam kit, słabiutko, śmiem twierdzić, że tutaj nad Wisłą i Wartą są miejsca gdzie powstaje trochę lepszych manufakturzanych modeli...
Zarys bryły jest jednak OK, a to w końcu najważniejsze.
Kółeczka piękne, ciekawy jestem bardzo jak wyglądały te oryginalnie dołączone do zestawu.
Wycieraczki chyba też dobrałeś inne, te nie wyglądają mi na brianzowe...
Generalnie fajna paresia Temacik, za który sam bym się zabrał.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Sob 0:39, 22 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:44, 22 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Tak, wycieraczki też we własnym zakresie Jak to dobrze kupować różne fajne detale bez konkretnego celu, schować je do pudełka, a potem =>
Brianzowe kółka były na poziomie... Brianzy - felgi ładne, może ciut za małe (nie mierzyłem), ale opony już stanowczo zbyt niskie = koła za małe Oni są katastrofalnie niekonsekwentni - sporo rzeczy robią nawet nieźle, ale wiele jednocześnie chrzanią i sumaryczny efekt =>
Ale - per saldo - dwa następne stoją na półce
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Sob 0:46, 22 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Sob 0:50, 22 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | Tak, wycieraczki też we własnym zakresie Jak to dobrze kupować różne fajne detale bez konkretnego celu, schować je do pudełka, a potem =>
Brianzowe kółka były na poziomie... Brianzy - felgi ładne, może ciut za małe (nie mierzyłem), ale opony już stanowczo zbyt niskie = koła za małe Oni są katastrofalnie niekonsekwentni - sporo rzeczy robią nawet nieźle, ale wiele jednocześnie chrzanią i sumaryczny efekt => |
Obawiam się, że mogło być tak jak w przypadku omawianym przy okazji mojego 512BBi - felgi OK wymiarowo, ale opony współczesne = niskoprofilowe. Bardzo częsty błąd, a właściwie nie błąd tylko celowe działanie, nie wiem z czego wynikające. Tak jakby guma była droga, a materiał na felgi, czymkolwiek by nie był, tani. Jak ja tego nie cierpię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Śro 20:29, 26 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Troszke niedoceniany model w 1:1 -ale bardzo fajne autko -model super - chetenie bym dolączył do teamu śmieciarzy z Pablem
Fajny model i super zbudowany
Brianza niestety bierze sie za fajne tematy i fajda to doszczetnie
Oststnio zrobili Mercedesa 630-110-160 Hibbard&Darrin Pullman Limousine
Fajny model ale jak zobaczylem blaszke chlodnicy to z sitka bym to chyba swoimi drewnianymi lapami lepiej wystrugal
Mam nadzieje ze to tylko w Prototypie tak jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|