Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dino 196 SP s/n 0790

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prace własne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 17:53, 15 Lut 2018    Temat postu: Dino 196 SP s/n 0790

Auto jeździło od '61 w Scuderii; solidnie obtłuczone przez Mike Parksa w Brands Hatch '62 przeszło staranną, fabryczną naprawę, oraz przebudowę przodu - który dotychczas miał typowy dla tego okresu produkcji nos typu "Ø" - na klasyczny. Nabył je wówczas sportsmen samochodowy, niejaki Edoardo Lualdi, który preferował starty w wyścigach górskich ("hillclimb") i odnosił nawet sukcesy.













Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Pią 21:15, 16 Lut 2018    Temat postu: Re: Dino 196 SP s/n 0790

Kraeuter napisał:
Auto jeździło od '61 w Scuderii; solidnie obtłuczone przez Mike Parksa w Brands Hatch '62 przeszło staranną, fabryczną naprawę, oraz przebudowę przodu - który dotychczas miał typowy dla tego okresu produkcji nos typu "Ø" - na klasyczny. Nabył je wówczas sportsmen samochodowy, niejaki Edoardo Lualdi, który preferował starty w wyścigach górskich ("hillclimb") i odnosił nawet sukcesy.

Jak żem szczęśliwy, że coś się ciągle dzieje w pracowni Kraeutera. SUPER SUPER SUPER
Jednak się nie zniechęcił i dalej prezentuje nam historię Ferrari w miniaturze, o tyle cenną, że własnoręcznie obrobioną...

Koła rozumiem, że nie są zestawowe? Bardzo odcinają się swoim szykiem od całości niczym koła wypucowanej limuzyny w salonie sprzedaży.
Zapomniałeś napisać jaki to wytwórca (kitu), ile kurw zostało wyartykułowanych podczas montażu (miernik jakości kitu) i jak duży był zakres poprawek. No i oczywiście czy żywica przypominała gówno. Razz

Całość robi dobre wrażenie nie odstaje od klasycznego poziomu pracowni.
Szacun za pięknie spasowaną i wykończoną owiewkę kabiny oraz kierownicę.

O co chodzi z tym nosem typu "Ø"?

P.S.: Zapomniałeś pokazać tył wozu!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Pią 21:17, 16 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 22:05, 16 Lut 2018    Temat postu:

To jest nos typu "Ø", nazywano go też nosem typu "∞":


[/code]

Ten nos bardzo lubił ówczesny naczelny inżynier Ferrari - Carlo Chiti, którego osobisty, niepowtarzalny 250SWB wyglądał tak:


PS. Pstryknę jeszcze tył, jest niezły Wink
PPS. Bardzo stary, unikalny kit FDS = KOSZMAR Mad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pią 22:09, 16 Lut 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Sob 0:17, 17 Lut 2018    Temat postu:

Kraeuter napisał:
To jest nos typu "Ø", nazywano go też nosem typu "∞"

Bardzo piękny front. To "Ø" jest mylące, "∞" idealnie sugeruje o co chodzi.
Dzięki za wyjaśnienie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 21:26, 17 Lut 2018    Temat postu:

Obiecany zadek Wink



sorka za jakość, walnięte telefonem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Nie 0:53, 18 Lut 2018    Temat postu:

Kraeuter napisał:
Obiecany zadek Wink
sorka za jakość, walnięte telefonem.

Telefon daje radę w zupełności. DZIĘKI!
Zacny zadek. Godny wyczynowej bestii. Smakowite ruresie... Razz
Lampyszki tylne z zestawiku?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Nie 0:53, 18 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:42, 19 Lut 2018    Temat postu:

Oryginalne "czopki" obcięto i zamontowano porządne światełka z tworzywa Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Prace własne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin