|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 12:49, 11 Lis 2012 Temat postu: 412P-330 Can-Am / 350 Can-Am |
|
|
Powiecie, Panowie, że to "przerążenie" tematu
Chciałbym tylko zwrócić Waszą uwagę, że nie produkuję nowej pozycji zbioru na podstawie innego malowania, numeru czy zestawu reklam, co niektórym się zdarza - widziałem kolekcję pewnego fana 250 GTO, który miał około 300 modeli tego samochodu, wyprodukowanego, jak wiadomo w 38 egzemplarzach...
Dla mnie podstawą rozróżnienia są zmiany techniczne/konstrukcyjne. Wg. tej zasady reklam, numerów startowych itd. skrzętnie staram się unikać, choć czasem - z "gotowca" - nie usuwam ich.
Wszystkie kity żywiczne, montaż NIERÓWNOLEGŁY i to, niestety - trochę widać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od lewej :
412P-330 Can-Am (Provence Moulage)
350 Prova (MG Firenze)
350 wersja A (Provence M)
350 wersja B (Provence M)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Nie 12:59, 11 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Śro 11:03, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Hmm... przed chwilą zadałem Ci pytanie w wątku poświęconym 612 Can-Am a tu znalazłem odpowiedź... Ja podchodzę jak wiesz trochę inaczej, statystyka jest u mnie ważna choć przyznaję że o w obrębie danego typu auta (np.962) staram się uzbierać nie tylko modele tych samochodów które miło mi się kojarzą ze względu na sportową historię ale też przede wszystkim te które różnią się od siebie zastosowanymi rozwiązaniami technicznymi głównie z zakresu aerodynamiki. Nie mniej jednak takie pozbawione odwracaczy uwagi modele jak pokazałeś powyżej robią też niesamowite wrażenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 11:47, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
No tak - właśnie - ograniczam się na ogół do stanu, w którym dział rozwoju/konstrukcyjny przekazał auto do Scuderii / NART / Filipinetti / Ecurie / SSS... itp i poza znakami firmowymi (Ferrari + producent/projektant nadwozia) dodaję tylko loga stajni...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|