|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 8:59, 03 Cze 2013 Temat postu: 250 TR61 S-N 0742TR - Gachnang-Ferrari 3000S Cegga |
|
|
W przeciwieństwie do mnożących się w wielu topikach enuncjacji dotyczących PROJEKTÓW, opisów ĆWIERĆ- i POŁFABRYKATÓW wspieranych licznymi zdjęciami... nieobrobionych detali i zarośniętych trawą pierwowzorów w skali 1:1 -
tym razem COŚ GOTOWEGO
Kit MiniCar, czyli mocno średni, ale model bardzo rzadki, więc się na niego zdecydowałem. Był, niestety, trochę niekompletny, niektóre blaszki, szyby (już nieco mętne i pożółkłe...), także światła - musiałem uzupełnić...
Efekt na pewno nikogo nie zachwyci, ale jako pozycja w zbiorze jest do zaakceptowania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak BTW: kupa roboty z niewielkim (ale jednak) zadowoleniem, że NASTĘPNY stanął na półce
[link widoczny dla zalogowanych]
Model Jolly uzupełnia całość w wersji "stradale", aczkolwiek nie udało mi się znaleźć żadnej dokumentacji losów tego auta w latach 62-67 i nie wiem, czy jeździło wtedy po drogach i jaki kolor wtedy miało
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pon 12:02, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Pon 12:42, 03 Cze 2013 Temat postu: Re: 250 TR61 S-N 0742TR - Gachnang-Ferrari 3000S Cegga |
|
|
Kraeuter napisał: | W przeciwieństwie do mnożących się w wielu topikach enuncjacji dotyczących PROJEKTÓW, opisów ĆWIERĆ- i POŁFABRYKATÓW wspieranych licznymi zdjęciami... nieobrobionych detali i zarośniętych trawą pierwowzorów w skali 1:1 -
tym razem COŚ GOTOWEGO
|
Ale nam przygadałeś...
Dobrze, że masz czas na swoje projekty, no i najważniejsze, że uzyskują stan, który można nazwać GOTOWY. Bo co z tego, że w planach jest super waloryzacja, jak model ciągle stoi na kołkach...
Tutaj przyznaję dodatkowe punkty dla Kraeutera!
Poza tym pochwała za zdecydowanie lepsze zdjęcia.
Cytat: | Efekt na pewno nikogo nie zachwyci, ale jako pozycja w zbiorze jest do zaakceptowania. |
Kokieteria...
Model (dla oglądającego go tylko na zdjęciach) wygląda na poziom wykonania podobny do innych budowanych przez Ciebie z kitów.
Najbardziej mnie rażą te ogromne dziury wzdłuż nasady owiewki, nie wiem jak wyglądało to w oryginale, ale tutaj robi wrażenie przesadzonego. Szkoda, że rury wydechowe nie zostały wykonane przez Ciebie od nowa, polecam patent z igłami lekarskimi. No i można by tam dopracować jeszcze parę rzeczy, wiadomo...
Bardzo ładne szprychy i fototrawione detaliki.
Darek, kupiłeś te witrynki z Agtom?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Pon 23:11, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Biorac pod uwagę Baze która ciężko znaleźć w sieci doprowadziles ten model do stanu 10 razy lepszego niż fabryczny -jakiej produkcji jest kierownica?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 10:31, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
1. Witrynek jeszcze nie kupiłem. Trochę mi się nie podoba mocowanie modelu na 2 wkręty... Ale chyba nie będzie wyjścia. Na ebayu też są tylko takie
2. Kierownica, dźwignia zmiany biegów, światła: Tron, płyta zmiany biegów: Tameo, wycieraczki: Remember
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Wto 10:34, 04 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Wto 12:15, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Darek, odpowiesz w sprawie dziur wokół owiewki? Jak to naprawdę ma się do rzeczywistości, czy w tym miejscu nie powinny być czasem wypukłości, nity?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:48, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Pablo13 napisał: | Darek, odpowiesz w sprawie dziur wokół owiewki? Jak to naprawdę ma się do rzeczywistości, czy w tym miejscu nie powinny być czasem wypukłości, nity? |
Na zdjęciach NIC nie widać, ale pewnie tak. W zestawie nitów nie było.
A jeśli nawet - to nitować mi się już nie chce (bo jakieś nity pewnie by się znalazły). To robota dla mnicha. Wiem, że z bliska wygląda to słabo, ale wymiękam.
Jeszcze 10 lat temu chciało mi się robić np. takie rzeczy (Jouef):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale z czasem stwierdziłem, że liczy się głownie efekt z odległości, powiedzmy... 0,5...1m = dobra bryła, mocne optycznie elementy - koła, szyby, reflektory, wycieraczki. Reszta rozmywa się a szczegóły giną...
Reasumując, przestałem się przejmować mniejszymi detalami (no, może nie zawsze...). Decyzja dyskusyjna, ale jeżeli do wyboru jest złożenie 1-2, może 3... lub 10-15 modeli rocznie, to trzeba się poważnie zastanowić - ILE LAT TO MA TRWAĆ i czy kolekcja ma kiedyś osiągnąć stan zbliżony do kompletnego, kiedy w grę zacznie ewentualnie wchodzić ZAMIANA modelu na lepszy lub jego waloryzacja, a nie rozważanie, ile mi jeszcze BRAKUJE... 150...200?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Wto 13:50, 04 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Wto 21:23, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Kombinuje nad drewniana kierownica do Mercedesa - w pierwszych wozach AMG była stosowana wspolwymiennie z trojramienna obszywana skora -ale jakos nic nie potrafie dopasować
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Wto 22:29, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | Kombinuje nad drewniana kierownica do Mercedesa - w pierwszych wozach AMG była stosowana wspolwymiennie z trojramienna obszywana skora -ale jakos nic nie potrafie dopasować
|
Mogę spróbować dopasować, jaka jest średnica oryginalnej kierownicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 8:16, 05 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Pablo13 napisał: | teelek07 napisał: | Kombinuje nad drewniana kierownica do Mercedesa - w pierwszych wozach AMG była stosowana wspolwymiennie z trojramienna obszywana skora -ale jakos nic nie potrafie dopasować
|
Mogę spróbować dopasować, jaka jest średnica oryginalnej kierownicy? |
Ta na dolnym zdjęciu wygląda jak klasyczny wzór Nardi z początku lat '50...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Śro 9:01, 05 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Tak ta z dolu to Nardi-mozna ja było zamowic do 300SL Gullwinga jako Extras ,ale ze względu na horrendalna wtedy cene fabrycznie została zamontowana w 27 autach
Widzialem ostatnio Pagode z takim kierownikiem -calkiem gustownie to wygladalo -ponieważ wkurwia mnie kierownica pagody z minichampsa wiec chciałbym poexperymentowac
[link widoczny dla zalogowanych]
Mercedes 300 SEL 6,8 AMG Rote Sau -tez fajny kierownik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 11:24, 05 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | Tak ta z dolu to Nardi-mozna ja było zamowic do 300SL Gullwinga jako Extras ,ale ze względu na horrendalna wtedy cene fabrycznie została zamontowana w 27 autach
Widzialem ostatnio Pagode z takim kierownikiem -calkiem gustownie to wygladalo -ponieważ wkurwia mnie kierownica pagody z minichampsa wiec chciałbym poexperymentowac
[link widoczny dla zalogowanych]
Mercedes 300 SEL 6,8 AMG Rote Sau -tez fajny kierownik |
Dobra: REASUMUJĄC - chodzi Ci o Nardi, model z wybraniami w ramionach Czy raczej coś bardziej współczesnego, ale nie obszytego skórą...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Śro 11:26, 05 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Śro 12:24, 05 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
W rzeczy samej chodzi mi o Nardii pasowna do pagody z wybraniami w ramionach
Gdybys jednak miał namiar na producenta robiącego kierownice w stylu Rote Sau tez bym był wdzięczny -idzie o kształt ramion tzw pralltopf nie jest problemem bo da się go wyorać z oryginalnych kierownic z Ringiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:24, 05 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | W rzeczy samej chodzi mi o Nardii pasowna do pagody z wybraniami w ramionach
Gdybys jednak miał namiar na producenta robiącego kierownice w stylu Rote Sau tez bym był wdzięczny -idzie o kształt ramion tzw pralltopf nie jest problemem bo da się go wyorać z oryginalnych kierownic z Ringiem |
No to jednak pożądana średnica by się przydała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Śro 17:00, 05 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
W orginale Rote Sau 300SEL6,8 AMG miała 38 cm srednicy
a Nardii pasowna do pagody /w111/w108/9 miała 43 cm srednicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 8:19, 06 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | W orginale Rote Sau 300SEL6,8 AMG miała 38 cm srednicy
a Nardii pasowna do pagody /w111/w108/9 miała 43 cm srednicy |
Takie zastawy Tronu (średnica koła około 9 mm) miewają ci goście. W tej chwili nie mają tego typu i "trzebaby" codziennie ich shop skontrolować... albo po prostu zapytać - bez problemu, uprzejmi + znają angielski.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|