Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Volkswagen T3 w miniaturze.
Idź do strony 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Pojazdy historyczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JarekS




Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Pią 18:03, 26 Maj 2017    Temat postu: Volkswagen T3 w miniaturze.

Samochód Volkswagen T3.
Na początek kilka słów o samym samochodzie. T3 to trzecia generacja busa Volkswagena, produkowana w latach 1979-1992 (w RPA do 2004). Była to ostatnia wersja busa z silnikiem z tyłu - jego następca, wersja T4 miał silnik umieszczony już z przodu. Kanciasta wersja T3 była chyba najbardziej wszechstronną z wszystkich busów Volkswagena, spotykana do dziś na drogach całego świata. W USA wersja T3 była sprzedawana pod nazwą Vanagon.
Powstało bardzo wiele odmian i wersji Volkswagena T3, ale można je podzielić na 5 podstawowych grup:
- bus (przeszkolny)
- blaszak
- wersja skrzyniowa z pojedynczą kabiną
- wersja skrzyniowa z podwójną kabiną
- kampery (z niskim, średnim i wysokim dachem).
Początkowe wersje posiadały z przodu okrągłe reflektory i miały pojedynczy lub podwójny wlot powietrza. Te z pojedynczym wlotem, pomiędzy reflektorami, to wersje T3a - z silnikami chłodzonymi powietrzem. Wersje z dwoma wlotami powietrza - między reflektorami i między kierunkowskazami, to wersje T3b - z silnikami chłodzonymi cieczą (dzięki temu również z wydajniejszym ogrzewaniem wnętrza).
W 1985 roku samochód dostał kwadratowe lampy z przodu, zaczęło pojawiać się też sporo udogodnień - wspomaganie kierownicy, ABS, centralny zamek czy klimatyzacja. Wprowadzono również napęd na 4 koła typu Syncro - bardzo ciekawy rodzaj napędu, bez typowych mostów, oparty na sprzęgłach lepkościowych - powodujących, że w samochodzie jadącym po łuku, każde z kół napędzane jest minimalnie różną prędkością (bo każde jedzie po innym promieniu skrętu).
T3 bus-y w wersjach lepiej wyposażonych nosiły nazwę Caravelle, zaś pod koniec produkcji pojawiły się limitowane wersje o nazwie RedStar i WhiteStar oraz LastEdition.
Największą ciekawostką jest powstanie modelu Porsche B32. W latach osiemdziesiątych Porsche przygotowywało się do Rajdu Dakar - wzięto wówczas dwa modele Volkswagena T3 w wersji Syncro (z napędem na cztery koła) i zainstalowano w nich silniki z modelu Porsche 911. Po próbach, które przebiegły pomyślnie, w 1983 roku powstało kilkanaście sztuk Volkswagenów T3 w wersji Porsche B32, z 3,2-litrowym silnikiem od Porsche 911 Carrera, rozpędzającym busa do 100km/h w 10 sekund z kompletem pasażerów na pokładzie i umożliwiającym poruszać się z prędkością 185km/h. Nieoficjalnie, z samym kierowcą, auto mogło rozpędzić się do 220km/h, ale oficjalnie takie dane nie były podawane (obawiano się, czy konstrukcja nie jest za słaba do takich prędkości).


Modele VW T3 w 1/43
Do wyboru mamy przede wszystkim modele dwóch producentów - Premium Classixxs oraz Minichamps. Jakością wykonania modele są zbliżone, ale Minichamps ma ładniejsze detale. Wprawdzie Premium Classixxs ma fototrawione wycieraczki, to jednak plastikowe w Minichapsie są bardzo delikatne i lepiej odwzorowują te z prawdziwego samochodu. Modele Minichamps mają anteny, ale są one dość grube i lepiej wymienić je na cieńszy drucik (ja tak właśnie zrobiłem). Z kolei podwozie jest w Minichamps dużo lepiej odwzorowane niż w Premium Classixxs - właściwie podwozia w PC należałoby przemilczeć. Niewątpliwie Premium Classixxs bije na głowę Minichampsa jeśli chodzi o wybór modeli i wersji - jest ich kilkadziesiąt. Minichamps to zaledwie kilkanaście modeli. W ofercie Minichaps są tylko modele T3b busy, skrzyniowe i blaszaki, zaś Premium Classixxs ma pełną gamę - T3a, T3b, z okrągłymi i kwadratowymi lampami, są wersje Syncro i Westfalia, pojazdy służb i specjalne.
Oprócz wspomnianych Premium Classixxs i Minichamps, mamy jeszcze:
- Schuco - 2 modele Westfalia, przemalowane Premium Classixxs (te same modele);
- Autocult - żywiczna wersja pojazdu cabrio z fabryki w Volfsburgu (na potrzeby wewnętrzne samej fabryki);
- IXO - Westfalia z serii modeli pojazdów kempingowych, ale nie wygląda na zdjęciach zbyt dobrze;
- Conrad i Schaback - stare modele, wykonanie trochę zabawkowe (wiem, wiem, są miłośnicy takich modeli, którym teraz podpadłem, ale biorąc pod uwagę dzisiejsze wykonania i detalizację, Schaback i Conrad wypadają słabo).


Moja kolekcja.
Skąd pomysł na tą kolekcję? 20 lat temu jeździłem po Polsce takim pomarańczowym przeszklonym busem, który należał do mojego ś.p. Kolegi - pomagałem mu w wożeniu towaru, m.in. z Pomorza na Śląsk. Samochód miał silnik 1,6 Diesel, bez Turbo z 4-ro biegową skrzynią. Był typowym wołem roboczym, osiągami ustępującym nie jednej ciężarówce... Ale prowadziło się go wtedy fantastycznie. Od dawna chciałem zebrać "kilka" takich modeli, ze względu na sentyment. Zawsze jednak pzreszkodą była cena. Ale jak już kupiłem pierwszy taki model, wór się wysypał...
W chwili obecnej to 57 modeli zebranych w półtora roku - 8 Minichamps i 49 Premium Classixxs. Do zdobycia zostały 3 modele, dość trudno dostępne. Jeden z nich mam upatrzony w czeskim sklepie, ale nie mam kiedy po niego podjechać. Dwa do znalezienia na Ebay - czasem się pojawiają, ale licytacje kończą się blisko 100 Euro (Minichamps w malowaniu Bundeshwery oraz serwisowy Audi Team z Premium CLassixxs). Oprócz tego mam 21 prospektów oraz jedną książkę, które kupiłem w celach prezentacyjnych do mojej galerii.

Całość prezentuje się to tak:






Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Sob 23:00, 02 Maj 2020, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
buusoola




Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:37, 29 Maj 2017    Temat postu:

Kusisz Jarek, kusisz. Generalnie już jakiś czas korci mnie taka seria, ale cały czas się opieram. Wychodzę z założenia, że nie można mieć wszystkiego. Jak widzę je osobno na aukcjach to jakoś łatwiej powiedzieć mi NIE, ale im dłużej patrzę na te zdjęcia grupowe, tym bardziej chyba się skłonię na tak Wink Może nie wszystkie i w takiej ilości, ale jakieś zawitają do mnie. Najgorsze, że razem z tymi T3 będę musiał mieć LT z Premium Classixxs. Tak że jak będziesz widział gdzieś tanie Wink, to daj znać Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JarekS




Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Pon 15:12, 29 Maj 2017    Temat postu:

LT-ki z Premium Classixxs też mi się podobają, na szczęście nie mam na nie na razie ciśnienia. Cóż, sam chciałbym znaleźć jakiś tani sklep, ale chyba tak się nie da. Trzeba szukać okazji na Ebay, ale z okazjami różnie bywa... Nie dawno kupiłem u Hiszpana VW T3 DoKa Syncro, bo miał w dość dobrej cenie. Ale niestety baran źle to zapakował i model uległ zniszczeniu. Wprawdzie dotarł do mnie, ale w stanie nadającym się jedynie do użycia z niego części zamiennych... Na szczęście Hiszpan zwrócił koszty co do grosza.
Czasem jakieś sklepy robią wyprzedaże i wtedy można kupić coś taniej - teraz widzę dobre ceny na VW T3 i VW LT w smallcars.pl (poniżej 150zł za model).
Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Pią 2:16, 16 Cze 2017    Temat postu:

JarekS napisał:
LT-ki z Premium Classixxs też mi się podobają, na szczęście nie mam na nie na razie ciśnienia. Cóż, sam chciałbym znaleźć jakiś tani sklep, ale chyba tak się nie da. Trzeba szukać okazji na Ebay, ale z okazjami różnie bywa... Nie dawno kupiłem u Hiszpana VW T3 DoKa Syncro, bo miał w dość dobrej cenie. Ale niestety baran źle to zapakował i model uległ zniszczeniu. Wprawdzie dotarł do mnie, ale w stanie nadającym się jedynie do użycia z niego części zamiennych... Na szczęście Hiszpan zwrócił koszty co do grosza.
Czasem jakieś sklepy robią wyprzedaże i wtedy można kupić coś taniej - teraz widzę dobre ceny na VW T3 i VW LT w smallcars.pl (poniżej 150zł za model).
Pozdro.

Po pierwsze gratuluję tak ładnej już kolekcyjki.
Podzielam Twoją pasję Jarek, tak jak to mówiłem Tobie podczas rozmowy telefonicznej.
Posiadam trochę T3 z PM, są spoko, ale Minichamps zdecydowanie lepszy, zawsze, w każdej konkurencji.
Premium Classixxs to takie trochę IXO, jak nikt nie robi to jako zapchajdziura się nada... Razz
A fototrawione wycieraczki są ogólnodostępne.
Jedyny wyjątek... PMA zjebało VW T2b. Wygląda jakby zaliczył czołówkę z betonową ścianą. Ale i tak o 300% lepszy od takiego IXO... Razz
Polecam podstawowe wersje T3 zakupić Minichamps'owe. Reszta PC. A później... Cała gama T2, no i LT'ków. Te dwa typy akurat najlepsze od Schuco.
Jeśli chodzi o zakupy to przede wszystkim MCW.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Wto 23:06, 04 Lip 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JarekS




Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Śro 21:41, 05 Lip 2017    Temat postu:

Kilka Minichampsów też mam na liście "Must have". Podobnie jak kilka LT-ków, ale później. T2 raczej nie planuję, ale kiedyś... kto wie...

Na razie jednak jestem konsekwentny w temacie:


Tu przy okazji ciekawostka - T3 karawan z PC jest z żywicy (karoseria). Ale wykonanie takie sobie... Zwłaszcza dopasowanie i montaż dużych bocznych szyb oraz tylnej - są z jakiegoś przezroczystego cienkiego i miękkiego tworzywa (jak etui na dokumenty). A to jeden z droższych modeli z tej serii. Na szczęście kupiłem go na zajebistej promocji w ModelCarWorld (przecena z 59Euro na 38Euro)

Powoli zbliżam się do połowy zamierzonego zbiorku...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Sob 23:01, 02 Maj 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Śro 23:59, 05 Lip 2017    Temat postu:

JarekS napisał:
Kilka Minichampsów też mam na liście "Must have". Podobnie jak kilka LT-ków, ale później. T2 raczej nie planuję, ale kiedyś... kto wie...

Na razie jednak jestem konsekwentny w temacie

I tak trzymać!

JarekS napisał:
Tu przy okazji ciekawostka - T3 karawan z PC jest z żywicy (karoseria). Ale wykonanie takie sobie... Zwłaszcza dopasowanie i montaż dużych bocznych szyb oraz tylnej - są z jakiegoś przezroczystego cienkiego i miękkiego tworzywa (jak etui na dokumenty).A to jeden z droższych modeli z tej serii. Na szczęście kupiłem go na zajebistej promocji w ModelCarWorld (przecena z 59Euro na 38Euro)

Aaaaa, to widać, że Kolega nie obyty nacodzień z żywicznymi modelami.
Wszystkie tak mają. To znaczy szyby wykonane z takiego cienkiego tworzywa przezroczystego. Ich montaż zależy od dbałości o jakość producenta (w zasadzie manufaktury, a nie producenta) i tego czy Pani składająca model nie miała kaca, okresu albo wszystkiego naraz...
Najczęściej obok spierdolonych ramek z blachy PE są to właśnie elementy wywołujące rozpacz kolekcjonera.
Dlatego z jednej strony ucieszyłem się, że NEO rozwiązało ten problem i teraz drukuje (nakleja?) ramki na szybie w postaci srebrzystych imitacji.
Wolę już taki substytut niż pogięte, odstające metalowe ramki i szyby.

P.S.: Widzę, że nie posiadasz kilku, które ja mam... Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Czw 0:01, 06 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JarekS




Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Czw 8:13, 06 Lip 2017    Temat postu:

Pablo13 napisał:
Aaaaa, to widać, że Kolega nie obyty nacodzień z żywicznymi modelami.
Wszystkie tak mają. To znaczy szyby wykonane z takiego cienkiego tworzywa przezroczystego. Ich montaż zależy od dbałości o jakość producenta (w zasadzie manufaktury, a nie producenta) i tego czy Pani składająca model nie miała kaca, okresu albo wszystkiego naraz...

Zgadza się, nie mam zbyt wielu żywic. Ale to jest spowodowane profilem kolekcji - modele, jakie zbieram nie występują w żywicy od producentów z nieco wyższej półki. Mam wprawdzie dwa Clio ze Sparka, ale tam szyby są dość sztywne, na pewno sztywniejsze niż w tym VW. Co innego w Tatrze 813 z Ro-Models (żywiczna) - tam szyby są z twardego pleksi, ale tam są szyby zupełnie płaskie, nie wyprofilowane.

Pablo13 napisał:
Dlatego z jednej strony ucieszyłem się, że NEO rozwiązało ten problem i teraz drukuje (nakleja?) ramki na szybie w postaci srebrzystych imitacji.

W karawanie VW szyby też są nadrukowane ozdobnymi imitacjami. Ale model trumny w środku jest prawdziwy Smile
Tylko dobrać się ciężko do środków tych modeli, bo trzeba odrywać tylny zderzak, który jest dość mocno przyklejony, co grozi uszkodzeniem (pod zderzakiem są 2 śruby). Choć wnętrze jednej Westfalii udało mi się wyciągnąć, bez odkręcania tych śrub, ale oznaczało to konieczność mocnego naciągania plastiku podwozia i wnętrza.

Pablo13 napisał:
Widzę, że nie posiadasz kilku, które ja mam...

A które masz? Może też je mam w planach Cool

Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Pią 16:47, 07 Lip 2017    Temat postu:

JarekS napisał:
W karawanie VW szyby też są nadrukowane ozdobnymi imitacjami. Ale model trumny w środku jest prawdziwy Smile
Tylko dobrać się ciężko do środków tych modeli, bo trzeba odrywać tylny zderzak, który jest dość mocno przyklejony, co grozi uszkodzeniem (pod zderzakiem są 2 śruby). Choć wnętrze jednej Westfalii udało mi się wyciągnąć, bez odkręcania tych śrub, ale oznaczało to konieczność mocnego naciągania plastiku podwozia i wnętrza.

Łosz kurde prawdziwa trumna? Shocked Z prawdziwym trupem??? To się nazywa wierność w detalach. W takim razie te szybki to można im darować... Laughing

JarekS napisał:
Pablo13 napisał:
Widzę, że nie posiadasz kilku, które ja mam...

A które masz? Może też je mam w planach Cool

Posiadam trochę różnych VW busów od T1 do T3 plus LT. Producenci: Minichamps, Premium ClassiXXs, Norev, Schuco i Hongwell.
Muszę zrobić zdjęcia.
Teraz jestem na wylocie na urlop, więc po powrocie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 20:55, 21 Lip 2017    Temat postu:


NEO... Confused
Ale chyba go kupię. Bo takiego jeszcze nie mam, a chciałbym Shocked
Raz licytowałem takiego BBR-a i wymiękłem, potem inni wymiękli, a skończyło się na grubo ponad 200 jurków... no, nie lubię przesady... Crying or Very sad Mr. Green



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pią 21:21, 21 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Humppa




Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 3329
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolica

PostWysłany: Sob 14:16, 22 Lip 2017    Temat postu:

Model ciekawy ale ta boczna ramka rzuca się w oczy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JarekS




Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Sob 22:29, 22 Lip 2017    Temat postu:

Volkswagen T3 (i Porsche B32) Premium Classixxs 1/43 - doładowanie nr 6 Cool
To już 30 modeli, więc gdzieś tak połowa założonych...



Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Sob 23:02, 02 Maj 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JarekS




Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Pon 18:00, 14 Sie 2017    Temat postu:

Volkswagen T3 z Premium Classixxs w 1/43 - doładowanie nr 7 Cool
Pierwsza partia modeli z "eło eło".



Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Sob 23:02, 02 Maj 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Wto 19:22, 29 Sie 2017    Temat postu:

Tez smigałem takim automobilem 1,6 TD BUS szalenstwo na kołach jak było w poblizu predkoscci maxymalnej to składały sie lusterka Laughing - 8 osób bagaże i dawał rade -jak mnie przesadzili na transita to byłem nieszczesliwy przez miesiac
Strazaki fajne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Czw 4:48, 07 Wrz 2017    Temat postu:

Te Jarek, coś żeś się opuścił z fotami!
Jakieś takie słabiaste... małe i ch... widać.

T3 jest super, ALE... jeszcze lepsze jest T2, a jeszcze lepsze T1. I tego się trzymajmy, bo nie byłoby wnuka, gdyby nie dziadek!
I tu familija poległa. Reszta rodziny to kundle, bo przedniosilnikowe gównojady z dieslem.

Dziadkowe i ojcowe story bede musiał przygotować.

GRATULUJĘ rozrostu tematycznej kolekcyi, choć funkcyjne nie ruszają mnie zupełnie. Tylko cywil.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Czw 4:52, 07 Wrz 2017    Temat postu:

teelek07 napisał:
Tez smigałem takim automobilem 1,6 TD BUS szalenstwo na kołach jak było w poblizu predkoscci maxymalnej to składały sie lusterka Laughing - 8 osób bagaże i dawał rade -jak mnie przesadzili na transita to byłem nieszczesliwy przez miesiac
Strazaki fajne

Kurwa zazdroszczę. Nie miałem okazyi niestety. Piszę to bez przekąsu, ale szczerze. Very Happy
T2 jeździłem jako pasażer I klasy na fotelu obok kierowcy oraz na domowym krześle za kumplem. W drugim przypadku było trochę niepewnie tym bardziej, że w górach i śniegu... Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Pojazdy historyczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Następny
Strona 1 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin