|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 15:32, 27 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Piękny model za rozsądne pieniądze, większość tych niedoskonałości widać tylko w powiększeniu-jak dla mnie pozycja obowiązkowa w kolekcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 17:08, 27 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Czytam i widzę same pozytywne aspekty.
Wyczekany, idealnie trafiony w ,,cywilne'' gusta właściciela model.
Konstruktywną krytykę kolegi Kraeuter-a, od którego możemy się wiele nauczyć. Choć powiem szczerze, wielu z nas i tak pomimo wad modeli i tak je zakupi, ponieważ kierujemy się emocjami.
Fajne jest to, że możemy zaprezentować model i dowiedzieć się czegoś więcej. Cieszyć się nie tylko z obcowania-posiadania, ale także z poszerzenia wiedzy (w życiu nie wiedziałbym, że Sparka ciężko rozebrać )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zagato
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Bydgoszczy
|
Wysłany: Śro 21:42, 27 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kris napisał: | ... wielu z nas i tak pomimo wad modeli i tak je zakupi, ponieważ kierujemy się emocjami... |
Clou naszego hobby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 10:54, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
No to 166MM:
Barchetta
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Barchetta Clienti Stardale
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Barchetta LM '49
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Berlinetta
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Barchetta Speziale (Giovanni Agnelli)
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
W następnym odcinku: 195S
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Śro 10:55, 24 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zagato
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Bydgoszczy
|
Wysłany: Śro 19:32, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
To Besty czy Bangi?
Zawsze je myle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 10:34, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
No właśnie... TYM razem to to ArtModel
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Czw 10:35, 25 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:10, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
195S Berlinetta
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
195S Barchetta
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
W następnym odcinku: 212 Export
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zagato
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Bydgoszczy
|
Wysłany: Pią 0:08, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Taki oldtimer w nowej szacie:
Ferrari 250 GTO S/N 3387 Cavallino Classic 2002 BBR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:12, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
3387 - taaaak - ten pojazd ma PRZESZŁOŚĆ:
to jest PIERWSZY pre-seryjny 250GTO (ma też przydomek: Sperimentale (lub: Experimental), nieco mylący, bo tak też nazwany były prototyp 250 SWB Chiti'ego, S/N 2643), pojawił się po raz pierwszy w 1962 w LM. Właśnie dłubię w jego miniaturce...
Ta wersja powstała po przywróceniu mu pierwotnej formy, ale bez uwzględnienia pewnych charakterystycznych drobiazgów...
LM '62, team NART:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zwróć uwagę np. na wlewy paliwa
PS> Red Line podszedł nieco inaczej do tego tematu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pią 16:40, 26 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zagato
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Bydgoszczy
|
Wysłany: Pią 19:14, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Dwa wlewy i jeden zbiornik.
Czy może miał dwa?
A wersja Red Line też niczego sobie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zagato
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Bydgoszczy
|
Wysłany: Nie 0:04, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ferrari 250 GT TDF 1959 AMR Le Phoenix
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 9:26, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Czy to jest "factory built", czy ktoś to złożył a potem wystawił na sprzedaż ???
Mówiąc jak najbardziej oględnie: montaż + wykończenie... nie są mocną stroną tego modelu... ale np. ramki okien mógłbyś, w sumie, sam poprawić, wlot powietrza i kalkomanię na masce też...
PS. Zawsze mam kaca moralnego, kiedy coś krytykuję. Domyślam się, że, być może, niszczę czyjąś radość z zakupu. Wybacz. W stosunku do własnych modeli też jestem dość bezkompromisowy, więc nie posądzaj mnie o stronniczość. BBR-a, o którym ostatnio pisałem rozwaliłem na atomy i właśnie pomału przymierzam się do montażu - może będzie lepiej
Gammę 250 GTO też składam od nowa, bo po spędzeniu 2 tygodni na półce osiągnęła "masę krytyczną" tj. ilość błędów, które dostrzegłem przekroczyła mój próg tolerancji. Handmade ma swoje ciemne strony...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Pon 9:34, 29 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zagato
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Bydgoszczy
|
Wysłany: Pon 18:23, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał: | Zawsze mam kaca moralnego, kiedy coś krytykuję. Domyślam się, że, być może, niszczę czyjąś radość z zakupu. Wybacz. |
Darku,pisz śmiało i niczym sie nie przejmuj.To tylko model.Zdaję sobie sprawę iż posiada on sporo niedoskonałości i wymaga dopracowania. Kupiłem go okazyjnie drogą licytacji na Ebay'u (akcja z cyklu: "a nóż się uda" ) w stanie takim jak na zdjęciach,bez podstawki i gablotki.
Kiedyś pisałem Tobie o planach gruntownego odrestaurowania moich starych AMR-ów. Niestety z powodu ciągłego braku wolnego czasu zamiary te chyba odłożę do lamusa
Ale poprawki o których piszesz jak najbardziej wchodzą w grę.
P.S. Ciekawią mnie żółte listwy progowe po obu stronach nadwozia. Nie wszystkie wersje ja posiadają. Może wiesz coś więcej na ten temat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 10:42, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Wersja wygląda na 250 GT LWB TdF Mk.V (1 Louvre, 1959).
Próg często nie był maskowany, jeśli był, to aluminiową lub chromowaną listwą, ale takiej (kształt i kolor...), jak w tym egzemplarzu, nie widziałem. Aha: powinien mieć chromowane ramki okien drzwi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 11:24, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
212 Export Barchetta Touring 1951
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
212 Export Barchetta Touring 1952
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
225 S Barchetta Touring 1952
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
225 S Barchetta Vignale 1952
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|