|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:50, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Z raczej poważanej strony:
[link widoczny dla zalogowanych]
LM 1960, informacja o Race Number #16:
Ferrari 250 GT SWB #2001GT - Ferrari V12 2953 cc N/A
GT3.0
Closed bodywork, Front-engined
Driven by: Fernand Tavano (F)/Pierre Dumay (F)
listed, never drove: Jean Delaboudiniere (F)
Result: 4th, 1st in GT3.0 (12 laps behind the winner)
Grid:
Sponsors: FERRARI
Colours: dark blue
Tyres: unknown
Fernand Tavano/Pierre Dumay jechali 250 SWB Competizione, ciemno granatowym ZE ZDERZAKAMI. (Czarno-białe zdjęcie jest OK)
Model np. Bang #16 LM 1960 jest granatowy...
Samochody LM miały często dodatkowe, boczne (nie wolno było ich instalować z przodu...) lampy sygnalizacyjne dla serwisu - najczęściej stosowano czerwoną i zieloną - radia wtedy jeszcze nie stosowano...
PS1 > Można jeszcze pokopać... przepraszam - zrobić research...
PS2 > W klasie GT Ferrari w LM zawsze dostawał numery w zakresie ok. 10....25
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Czw 20:10, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 17:01, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Fakt z tym kolorek coś nie tak - powinien być zgodny z org.
In plus Hot-a to rozstaw kół w stosunku do Banga. Jest szerszy i wygląda lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 17:12, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kris napisał: | Fakt z tym kolorek coś nie tak - powinien być zgodny z org.
In plus Hot-a to rozstaw kół w stosunku do Banga. Jest szerszy i wygląda lepiej. |
Hm...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:46, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kris napisał: | Nie jestem fanem sportów motorowych, ale przyznam, iż model z numerem bocznym mnie urzekł. Zamieszczę zdjęcia w tym temacie, żeby nie tworzyć wątku w wyścigowych, ponieważ może się okazać, że będzie to mój jedyny model w sportowych barwach.
W woli ścisłości dodam, że francuska załoga w składzie Fernand Tavano , Pierre Dumay zajęła 4 miejsce w generalnej klasyfikacji, oraz 1 w specyfikacji GT. |
Przeglądając "wysępione" przez lata tu i ówdzie zdjęcia znalazłem jeszcze to:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Wto 13:50, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 16:22, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
zagato napisał :
Cytat: | Ciekawe że na czarno-białym zdjęciu oryginał posiada zderzaki,natomiast na ujęciu z góry już nie. |
Panowie przepraszam bardzo, ale po dogłębnej analizie stwierdzam, iż zamieszczone prze ze mnie kolorowe zdjęcie we wstępie do prezentacji FERRARI 250SWB nie dotyczy tego modelu. Zostało usunięte, żeby nie było niedomówień i przekłamań. Zastąpiłem je innym zgodnym z org. Przepraszam za powstałe zamieszanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:15, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Spox, Kris - to jest właśnie ta strona naszego hobby pt. research - też czasem daje tzw. kupę... ...przyjemności
Żeby nie być gołosłownym - właśnie poprawiam F355 Competizione. bo po POGŁĘBIONYM research'u okazało się, że trochę go hm... skopałem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Wto 21:15, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 17:17, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Tak się zastanawiam, czy ze względu na niezgodność koloru, oraz kilku elementów z org. nie zmazać nr. startowych. Co Wy na to ?
Z drugiej strony jak będzie wyglądał ten samochód bez zderzaków, z osłoną na masce w cywilu
Problem także w tym, że coś może pójść nie tak i zepsuję całkowicie model. Trzeci aspekt sprawy, iż model cały czas bardzo mi się podoba, pomimo tego, że nie jest to wierna kopia z Le Mans.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:35, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kris napisał: | Tak się zastanawiam, czy ze względu na niezgodność koloru, oraz kilku elementów z org. nie zmazać nr. startowych. Co Wy na to ?
Z drugiej strony jak będzie wyglądał ten samochód bez zderzaków, z osłoną na masce w cywilu |
Numery mogą być namalowane "sitem", wtedy musiałbyś je spolerować.
Jeśli to kalkomanie, wystarczy delikatnie nawilżyć zdrapać i... spolerować resztki. Bez zderzaków też będzie dobrze wyglądał...
ALE: proponowałem Ci, żebyś znalazł inny 250 GT SWB, czerwony o nr #19 - inny wyścig, inny rok
Kris napisał: | Problem także w tym, że coś może pójść nie tak i zepsuję całkowicie model. Trzeci aspekt sprawy, iż model cały czas bardzo mi się podoba, pomimo tego, że nie jest to wierna kopia z Le Mans. |
No, to masz problem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Śro 18:36, 20 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 15:41, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kraeuter napisał :
Cytat: | Numery mogą być namalowane "sitem", wtedy musiałbyś je spolerować.
Jeśli to kalkomanie, wystarczy delikatnie nawilżyć zdrapać i... spolerować resztki. Bez zderzaków też będzie dobrze wyglądał...
ALE: proponowałem Ci, żebyś znalazł inny 250 GT SWB, czerwony o nr #19 - inny wyścig, inny rok Question |
Dziękuję za wyjaśnienie techniki. Właśnie o to mi chodziło - teraz wiem na 100% nic nie ruszam, żeby nie spaprać
Odnośnie następnego zakupu. Modele kupuję w kraju, więc z ładnymi ,,cywilami Ferrari'' jest trudno. Pod kolekcji tematycznej np. Le Mans tworzyć na razie nie zamierzam, choć podziwiam ludzi, którzy swego czasu brali udział w tego rodzaju wyścigach ,,dosiadając'' tych pięknych klasycznych samochodów.
Po Twojej ostatniej zagadce zapoluję na Lusso w rozsądnej cenie - może mi się uda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 17:27, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ze względu, iż często modeli nie kupuję mam dużo czasu na zastanowienie się nad kolejnym zakupem.
Gdy rok temu kupiłem 911 w 1/87 zakochałem się w tym modelu, zresztą pierwsze umizgi miały miejsce około 25 lat temu, gdy oglądając prospekt zobaczyłem te piękne krągłości.
Model ma tylko/aż trzy małe wady : na jednej feldze mały naddatek materiału, lekko wystająca górna uszczelka szyby czołowej, oraz nie domalowana uszczelka dolna nad progiem. Można by jeszcze napisać o źle ,,patrzących halogenach’’, ale podsumowując jestem zadowolony z modelu.
Porsche 911 3.2 COUPE 1984 Spark id. - S2039
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kris dnia Pią 15:17, 13 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fogarty
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:04, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Gratuluję nowego modelu, naprawdę świetny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
flopio
–-–-–-–-–
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pią 12:34, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Mój rocznik Świetny model i samochód, jedna z najładniejszych 911-tek jak dla mnie. Gratuluję zakupu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|