Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Old - Kris
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Pojazdy historyczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 18:50, 14 Paź 2010    Temat postu:

Z raczej poważanej strony:
[link widoczny dla zalogowanych]

LM 1960, informacja o Race Number #16:
Ferrari 250 GT SWB #2001GT - Ferrari V12 2953 cc N/A
GT3.0
Closed bodywork, Front-engined
Driven by: Fernand Tavano (F)/Pierre Dumay (F)
listed, never drove: Jean Delaboudiniere (F)
Result: 4th, 1st in GT3.0 (12 laps behind the winner)
Grid:
Sponsors: FERRARI
Colours: dark blue
Tyres: unknown

Fernand Tavano/Pierre Dumay jechali 250 SWB Competizione, ciemno granatowym ZE ZDERZAKAMI. (Czarno-białe zdjęcie jest OK)

Model np. Bang #16 LM 1960 jest granatowy... Cool

Samochody LM miały często dodatkowe, boczne (nie wolno było ich instalować z przodu...) lampy sygnalizacyjne dla serwisu - najczęściej stosowano czerwoną i zieloną - radia wtedy jeszcze nie stosowano... Wink

PS1 > Można jeszcze pokopać... przepraszam - zrobić research... Very Happy
PS2 > W klasie GT Ferrari w LM zawsze dostawał numery w zakresie ok. 10....25


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Czw 20:10, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 17:01, 15 Paź 2010    Temat postu:

Fakt z tym kolorek coś nie tak - powinien być zgodny z org.
In plus Hot-a to rozstaw kół w stosunku do Banga. Jest szerszy i wygląda lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 17:12, 15 Paź 2010    Temat postu:

Kris napisał:
Fakt z tym kolorek coś nie tak - powinien być zgodny z org.
In plus Hot-a to rozstaw kół w stosunku do Banga. Jest szerszy i wygląda lepiej.


Hm... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 13:46, 19 Paź 2010    Temat postu:

Kris napisał:
Nie jestem fanem sportów motorowych, ale przyznam, iż model z numerem bocznym mnie urzekł. Zamieszczę zdjęcia w tym temacie, żeby nie tworzyć wątku w wyścigowych, ponieważ może się okazać, że będzie to mój jedyny model w sportowych barwach.
W woli ścisłości dodam, że francuska załoga w składzie Fernand Tavano , Pierre Dumay zajęła 4 miejsce w generalnej klasyfikacji, oraz 1 w specyfikacji GT.



Przeglądając "wysępione" przez lata tu i ówdzie zdjęcia znalazłem jeszcze to:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Wto 13:50, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 16:22, 19 Paź 2010    Temat postu:

zagato napisał :
Cytat:
Ciekawe że na czarno-białym zdjęciu oryginał posiada zderzaki,natomiast na ujęciu z góry już nie.


Panowie przepraszam bardzo, ale po dogłębnej analizie stwierdzam, iż zamieszczone prze ze mnie kolorowe zdjęcie we wstępie do prezentacji FERRARI 250SWB nie dotyczy tego modelu. Zostało usunięte, żeby nie było niedomówień i przekłamań. Zastąpiłem je innym zgodnym z org. Przepraszam za powstałe zamieszanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:15, 19 Paź 2010    Temat postu:

Spox, Kris - to jest właśnie ta strona naszego hobby pt. research Very Happy - też czasem daje tzw. kupę... Wink ...przyjemności Laughing
Żeby nie być gołosłownym - właśnie poprawiam F355 Competizione. bo po POGŁĘBIONYM research'u Shocked okazało się, że trochę go hm... skopałem Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Wto 21:15, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 17:17, 20 Paź 2010    Temat postu:

Tak się zastanawiam, czy ze względu na niezgodność koloru, oraz kilku elementów z org. nie zmazać nr. startowych. Co Wy na to ?
Z drugiej strony jak będzie wyglądał ten samochód bez zderzaków, z osłoną na masce w cywilu Confused
Problem także w tym, że coś może pójść nie tak i zepsuję całkowicie model. Trzeci aspekt sprawy, iż model cały czas bardzo mi się podoba, pomimo tego, że nie jest to wierna kopia z Le Mans.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 18:35, 20 Paź 2010    Temat postu:

Kris napisał:
Tak się zastanawiam, czy ze względu na niezgodność koloru, oraz kilku elementów z org. nie zmazać nr. startowych. Co Wy na to ?
Z drugiej strony jak będzie wyglądał ten samochód bez zderzaków, z osłoną na masce w cywilu Confused

Numery mogą być namalowane "sitem", wtedy musiałbyś je spolerować.
Jeśli to kalkomanie, wystarczy delikatnie nawilżyć zdrapać i... spolerować resztki. Bez zderzaków też będzie dobrze wyglądał...
ALE: proponowałem Ci, żebyś znalazł inny 250 GT SWB, czerwony o nr #19 - inny wyścig, inny rok Question

Kris napisał:
Problem także w tym, że coś może pójść nie tak i zepsuję całkowicie model. Trzeci aspekt sprawy, iż model cały czas bardzo mi się podoba, pomimo tego, że nie jest to wierna kopia z Le Mans.


No, to masz problem Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Śro 18:36, 20 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 15:41, 21 Paź 2010    Temat postu:

Kraeuter napisał :
Cytat:
Numery mogą być namalowane "sitem", wtedy musiałbyś je spolerować.
Jeśli to kalkomanie, wystarczy delikatnie nawilżyć zdrapać i... spolerować resztki. Bez zderzaków też będzie dobrze wyglądał...
ALE: proponowałem Ci, żebyś znalazł inny 250 GT SWB, czerwony o nr #19 - inny wyścig, inny rok Question

Dziękuję za wyjaśnienie techniki. Właśnie o to mi chodziło - teraz wiem na 100% nic nie ruszam, żeby nie spaprać Very Happy
Odnośnie następnego zakupu. Modele kupuję w kraju, więc z ładnymi ,,cywilami Ferrari'' jest trudno. Pod kolekcji tematycznej np. Le Mans tworzyć na razie nie zamierzam, choć podziwiam ludzi, którzy swego czasu brali udział w tego rodzaju wyścigach ,,dosiadając'' tych pięknych klasycznych samochodów.
Po Twojej ostatniej zagadce zapoluję na Lusso w rozsądnej cenie - może mi się uda Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:27, 12 Maj 2011    Temat postu:

Ze względu, iż często modeli nie kupuję mam dużo czasu na zastanowienie się nad kolejnym zakupem.
Gdy rok temu kupiłem 911 w 1/87 zakochałem się w tym modelu, zresztą pierwsze umizgi miały miejsce około 25 lat temu, gdy oglądając prospekt zobaczyłem te piękne krągłości.
Model ma tylko/aż trzy małe wady : na jednej feldze mały naddatek materiału, lekko wystająca górna uszczelka szyby czołowej, oraz nie domalowana uszczelka dolna nad progiem. Można by jeszcze napisać o źle ,,patrzących halogenach’’, ale podsumowując jestem zadowolony z modelu.

Porsche 911 3.2 COUPE 1984 Spark id. - S2039
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kris dnia Pią 15:17, 13 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fogarty




Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:04, 12 Maj 2011    Temat postu:

Gratuluję nowego modelu, naprawdę świetny Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
flopio
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pią 12:34, 13 Maj 2011    Temat postu:

Mój rocznik Wink Świetny model i samochód, jedna z najładniejszych 911-tek jak dla mnie. Gratuluję zakupu!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Pojazdy historyczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin