|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Nie 17:15, 02 Gru 2012 Temat postu: Moje auta w 1:43 |
|
|
Stary model w tych kolorach kiedys nie kupilem i zalowalem do teraz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mercedes LP333 Tankwagen Hoyer
[link widoczny dla zalogowanych]
Mercedes 207 D Kastenwagen ASG
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Nie 21:42, 02 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Mercedes LP333 Tankwagen Hoyer - jakiej firmy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pon 10:51, 03 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Bardzo ładne modele. MB Hoyer podoba się ze względu na niespotykany już w dzisiejszych czasach układ osi, a bus ma kultowe dla miłośników transportu malowanie ASG. Masz więcej modeli pojazdów użytkowych w zbiorze czy raczej nastawiać się na osobówki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Pon 21:04, 03 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
LP333 to Altaya / IXO seria Camions d'autrefois
Fajny model w kultowym malowaniu - wozy Hoyera naleza oprocz Talkego i Kuhne und Nagel do najczesciej zbieranych modeli flotowych
Zbieram generalnie to co z Gwiazda na masce obojetnie czy Osobowka Ciezarowka czy autobus -przekroj czasowy od 1896 do dzis
OProcz tego mam pare Volvo Jaguarow i Volkswagenow - ale tylko te co sa dla mnie piekne i mam tez DS-a bo tez piekny i Ferrari 250 Berlinetta Lusso bo najpiekniejsza -moim zdaniem oczywiscie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Wto 0:07, 04 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | LP333 to Altaya / IXO seria Camions d'autrefois
Fajny model w kultowym malowaniu - wozy Hoyera naleza oprocz Talkego i Kuhne und Nagel do najczesciej zbieranych modeli flotowych
|
O, to jestem zaskoczony, nie spodziewałem się, że to gównIXO
Czasami im coś wyjdzie...
Dlaczego klientela tak upodobała sobie tego przedsiębiorcę?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Wto 0:08, 04 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 9:18, 04 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Pablo13 napisał: | teelek07 napisał: | LP333 to Altaya / IXO seria Camions d'autrefois
Fajny model w kultowym malowaniu - wozy Hoyera naleza oprocz Talkego i Kuhne und Nagel do najczesciej zbieranych modeli flotowych
|
O, to jestem zaskoczony, nie spodziewałem się, że to gównIXO
Czasami im coś wyjdzie...
Dlaczego klientela tak upodobała sobie tego przedsiębiorcę? |
Proste: bo nie jest aż tak zły, jak niektórzy twierdzą, co więcej, ciągle poprawia się. Klasyfikacje zero-jedynkowe prowadzą czasem do nikąd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Wto 9:29, 04 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Bruno Hoyer firma nazwana tak na czesc papy zalozyciela Walthera Hoyera ktory dzialal na polu transportu mleka juz w latach 20 XX wieku dziala od 1946 roku .Zaczynali od przerabianych we wlasnym warsztacie ciezarowek wojskowych na mlekowozy wslawili sie miedzy innymi tym ze niezaleznie od tego czy DDRowcom sie to podobalo czy nie mlekow ich cysternach dojezdzalo do Berlina .W miare rozwoju firmy do produktow spozywczych doszly chemikalia i w tym sie wyspecjalizowali -przewoz materialow plynnych niebezpiecznych - firma jest olbrzymia ma przedstawicielstwa na calym swiecie juz w latch 60 byli w Stanach ,caly czas w rekach rodziny Hoyer .Szoferowac dla Hoyera to oznacza ze jest sie dobrym zawodnikiem.Pracowalem przy montazu konstrucji stalowych w Depot transportow niebezpiecznych w Dormagen .Firma jest zawsze na biezaco z technologiami ulatwiajacymii zycie kierowcom .Furpark zawsze swiezy i zadbany -kas tez niezla i ludzkie traktowanie pracownikow powoduje ze pracuja tam rodziny pokoleniami- dlatego kultowa
PS
Nas pomimo ,ze bylismy z firmy podwykonawczej traktowano tak samo jak pracownikow Hoyera pracujacych na bazie .W tamtch czasach rzadki to przypadek
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Wto 19:51, 04 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki Wojtek za przybliżenie historii i specyfiki przedsiębiorstwa Hoyer.
Kraeuter napisał: |
Proste: bo nie jest aż tak zły, jak niektórzy twierdzą, co więcej, ciągle poprawia się. Klasyfikacje zero-jedynkowe prowadzą czasem do nikąd... |
Zapewne chodziło Ci o srIXO...
Tak, poprawia się, owszem, już osiągają poziom pierwszych Minichampsów... jak im się uda.
Jednak większość ich wytworów to tylko nieudolne zmagania Chińczyka z materią, często mam wrażenie, że nie zadają sobie nawet trudu przejrzenia fotek w necie przed projektowaniem modelu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo13 dnia Wto 19:57, 04 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:05, 04 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Pablo13 napisał: | Dzięki Wojtek za przybliżenie historii i specyfiki przedsiębiorstwa Hoyer.
Kraeuter napisał: |
Proste: bo nie jest aż tak zły, jak niektórzy twierdzą, co więcej, ciągle poprawia się. Klasyfikacje zero-jedynkowe prowadzą czasem do nikąd... |
Zapewne chodziło Ci o srIXO...
Tak, poprawia się, owszem, już osiągają poziom pierwszych Minichampsów... jak im się uda.
Jednak większość ich wytworów to tylko nieudolne zmagania Chińczyka z materią, często mam wrażenie, że nie zadają sobie nawet trudu przejrzenia fotek w necie przed projektowaniem modelu. |
Oj - rzeczywiście widziałeś pierwsze, żywiczne Minichampsy???
Były chyba nawet lepsze od pierwszych BBR-ów, ale mimo wszystko...
Co do Ferrari z IXO, bo te znam bliżej -> powszechnie mylone (lub równane) są z masówką z DeA itd. a de facto wspólny bywa tylko wstępny odlew skorupy - mimo tej samej nazwy i samego miejsca pochodzenia to zupełnie inne modele - lampy, koła, szyby, wnętrze, elementy nakładane, blaszki, nadruki... zupełnie nie wiem, czemu pokutuje opinia, że to to samo (pomimo około 3-krotnej różnicy w cenie). Może to robota "gazetkowców"...
Też czepliwy jestem, ale, jak wspomniałem, wyłączyłem jakiś czas temu zero-jedynkowość...
W sumie przecież - zmasakrować można każdy model ...obraz, rzeźbę, film...
PS. Lubię ten cytat: "Donata ma być pieprzoną wdową po bezrobotnym górniku? I umrzeć przy porodzie? Co to kur... ma być?!"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kraeuter dnia Wto 21:33, 04 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Wto 21:09, 04 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Oj, dobra nie pogrążaj ich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Śro 0:38, 05 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
W IXO rzeczywiscie modele sa strasznie nierowne ,ale jesli chodzi o Mercedesy wiekszosc im sie udala na tyle ze mozna je spokojnie postawic do gabloty dla mnie najgorsza jest pagoda potem 190 SL i niestety W115
Najnowszy zakup -lubie przedwojenne modele silberpfeili i rekordwagenow .niezalaznie czy Mercedesy czy Auto Uniony
[link widoczny dla zalogowanych]
Mercedes Benz W125 World Record Car 1938 - licze na cala serie -do tej pory modele Rekord Carow byly dostepne jako Handmade-y w cenie ktora nie odpowiadala ich jakosci i dokladosci wykonania .
Pablo kiedys napisales ze nie cenisz modeli Vitesse .Dla mnie Mercedes 170 V byl piekny jak go kupilem 18 lat temu teraz budzi sentyment -ale jest model za ktory cenie sobie Vitesski
Mercedes 600 Pullman W140
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 0:43, 05 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Cytat: | W IXO rzeczywiscie modele sa strasznie nierowne ,ale jesli chodzi o Mercedesy wiekszosc im sie udala na tyle ze mozna je spokojnie postawic do gabloty dla mnie najgorsza jest pagoda potem 190 SL i niestety W115
|
Dlaczego niestety? Akurat tutaj jest wybór pomiędzy udanym PMA i jeszcze lepszym AA.
Mówisz, że jesteś zadowolony z tego W140 Pullman? No dobra, jak uważasz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:16, 05 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Pablo13 napisał: | Cytat: | W IXO rzeczywiscie modele sa strasznie nierowne ,ale jesli chodzi o Mercedesy wiekszosc im sie udala na tyle ze mozna je spokojnie postawic do gabloty dla mnie najgorsza jest pagoda potem 190 SL i niestety W115
|
Dlaczego niestety? Akurat tutaj jest wybór pomiędzy udanym PMA i jeszcze lepszym AA.
Mówisz, że jesteś zadowolony z tego W140 Pullman? No dobra, jak uważasz... |
A ja mam "zwykłego" MB Bm140 od Vitesse.
Jest sporo krótszy + mam go nieco krócej, niż 18 lat - bo około 17
ALE
TEŻ jestem ZADOWOLONY
Bo ciągle pamiętam okoliczności, chwilę, kiedy go nabyłem...
A przecież JAKOŚĆ nie ma nic wspólnego z miłymi wspomnieniami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raf
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 12:38, 05 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
TU sie ze starszym kolega zgodze,
bo jako ktos kto od dziecka stawial na zabawki (Matchbox,
potem Dinky, Corgi), to musze przyznac,
ze w modelu tez lubie nie tyle jakosc (te rowniez),
ale i klimat:
Zywiczny Milestone, El Camino 1959, jakosc taka sobie,
ale klimat zdecydowanie - tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|