|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Sob 20:47, 26 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Fogarty jesteś aż takim fanem Buttona? Przyznaję że z jednej strony jestem zaskoczony zaś z drugiej Cię rozumiem bo Jenson na tle rozkapryszonych gówniarzy i płaczliwych primadonn współczesnej F1 jest całkiem sympatycznym facetem a także niezłym zawodnikiem. A modele jego pojazdów chyba warto mieć, bo nie sposób żyć przeszłością i wiecznie wspominać Petersona, Gillesa Villenouva czy Senne.
PS. Co do Daytony to Fuckin' Eurosport w tym roku nie przewidział żadnych relacji z tego kultowego wyścigu koncentrując się za to na mistrzostwach bambusów w piłce kopanej, jeździe figurowej i czymś o nazwie "bowls"(cokolwiek to jest...). Szlag by to wszystko trafił....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Sob 20:55, 26 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
fogarty napisał: | Mojego nowego nabytku miałem nie prezentować, bo pewnie i tak nikogo nie zainteresuje |
I to pisze gość, który ma największą oglądalność na forum... co za kokieteria.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Sob 20:58, 26 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Generalnie wiekszosc imprez sportu samochodowego za wyjatkiem Cyrku pod tytulem F1 jest traktowana przez Telewizje po macoszemu a juz z imprez gdzie scigaja sie oldtimery to mozna wogole zapomniec .
A F1 po oststnim sezonie i miszczu Vettelu olewam zupelnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fogarty
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:37, 26 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
petrzask napisał: | Fogarty jesteś aż takim fanem Buttona? Przyznaję że z jednej strony jestem zaskoczony zaś z drugiej Cię rozumiem bo Jenson na tle rozkapryszonych gówniarzy i płaczliwych primadonn współczesnej F1 jest całkiem sympatycznym facetem a także niezłym zawodnikiem. A modele jego pojazdów chyba warto mieć, bo nie sposób żyć przeszłością i wiecznie wspominać Petersona, Gillesa Villenouva czy Senne. |
No właśnie. Może nie jestem fanem, ale lubię faceta i życzę mu tytułu .
petrzask napisał: | Co do Daytony to Fuckin' Eurosport w tym roku nie przewidział żadnych relacji z tego kultowego wyścigu koncentrując się za to na mistrzostwach bambusów w piłce kopanej, jeździe figurowej i czymś o nazwie "bowls"(cokolwiek to jest...). Szlag by to wszystko trafił.... |
Taaa, prawdę mówiąc nawet nie sprawdzałem zakładając relację na przynajmniej drugim kanale a tu zonk , na obu kanałach kopana, która wywołuje u mnie alergiczną wysypkę.
Pablo13 napisał: | I to pisze gość, który ma największą oglądalność na forum... co za kokieteria. |
Sam przyznasz, ze McLaren z 2010 to nie to samo, co choćby Tyrrell z 1977. Ale od dzisiaj będę wklejał wszystko .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Sob 21:45, 26 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Sam przyznasz, ze McLaren z 2010 to nie to samo, co choćby Tyrrell z 1977. |
Taaa , przyznaję, wtedy nawet ja pasjonowałem się formułą i jej pojazdami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Sob 23:05, 26 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
fogarty napisał: |
Taaa, prawdę mówiąc nawet nie sprawdzałem zakładając relację na przynajmniej drugim kanale a tu zonk , na obu kanałach kopana, która wywołuje u mnie alergiczną wysypkę. |
To dziwne, ale u wielu sympatyków motorsportu piłka kopana wywołuje w najlepszym przypadku alergie, ale równie często odruchy wymiotne lub biegunkę. Ciekawe dlaczego?
A wracając do Daytony to chyba po raz pierwszy mamy tam naszego człowieka w postaci Kuby Germaziaka który w dodatku jedzie pięknym czerwonym Porsche w kultowych barwach MOMO. Ale my tego nie możemy zobaczyć bo jakiś jałop w Eurosporcie doszedł do wniosku że ważniejszy jest jakiś "bowls"!!!. Masakra!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
petrzask
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Sob 23:23, 26 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ha! szukając live timigu znalazłem relacje dźwiękową z Daytony na stronie Grand Amu! Można sobie posłuchać jak za komuny wyścigu pokoju
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raf
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 1:38, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Rajdy oldtimerow czy tam youngtimerow, to chyba nie do konca jest sciganie sie.
Wypozyczenie "rajdowego" Fiata 125p kosztuje 40.000 PLN,
co jak uslyszalem, to usiadlem, bo za tyle moim zdaniem mozna sobie zrobic auto bazowo mocniejsze, lepsze, szybsze... i miec je na wlasnosc,
ale nie wiem jakie sa zasady dopuszczenia samochodu to takiego np. Rally Monte Carlo Historique, czy lapie sie wszystko z tamtych lat,
czy tylko te auta, ktore rzeczywiscie jechaly... - wtedy liczba marek jest ograniczona, fakt.
Wiem natomiast, ze wpisowe to jest ok. 4500 EUR,
czyli kwota relatywnie niebagatelna.
A urywki sa pokazywane tu i tam, tylko, ze dla mnie taki "powrot do historii" to jak robienie replik Regularow przez Mattela - niby to samo, a klimatu zero.
Ale moge sie mylic i wierze, ze wiele osob to po prostu lubi.
Ja - nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Nie 3:05, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Rafal jakie pol roku temu bylem na Torze SPA Frankochamps na wyscigu strych aut; Ferrari Maseratti Alfy Gullwingi -Faceci cisneli cacka, az mi bylo zal -widac bylo od razu ze goscie przyjechali sie scigac a nie ukadac sie w stajniach jak w F1
Liczyl sie wynik i uczciwe miejsce na pudle, to bylo cos czego dawno juz nie widzialem w sporcie jako takim
Sa rajdy turystyczne i sa takie na ostro
W wyscigach na torach jest tylko na ostro ,kto oszczedza i uwaza ,zeby sie laker nie porysowal, ma pewne miejsce w dole tabeli
Co do reedycji tez ich nie trawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raf
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 3:52, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
To tu widze pelna zgode,
a jednoczesnie potwierdzenie, ze rajsy nazwijmy to umownie "historique",
to jakas tam zabawa w rajd wlasnie,
ale WYSCIGI (na torze) nawet starych aut (nie mowiac o tym, ze wymienione przez Ciebie marki, to male smoki - delikatnie mowiac),
TO JUZ MOZE BYC CZYSTY SPORT i prawdziwa rywalizacja - WIERZE.
Ale tor, to nie szuter, zawijasy - tor to tor, to zupelnie co innego.
Bo wyscig, to przeciez nie rajd. O tym chcialem powiedziec.
Zreszta - dla mnie motoryzacja skonczyla sie plus minus w polowie lat dziewiecdziesiatych, potem elektronika, systemy, komplikacja, moduly, to - nie dla mnie. Samochod, ktory zaczyna swiecic na moj widok - DENERWUJE MNIE. Chce mechaniki i rozwiazan mechanicznych, nawet na bogato, ale jednak - mechanicznych, a nie elektronicznych jak np. elektroniczne wspomaganie - czyli co - bez pradu kierownica przestaje dzialac? MASAKRA. Dziekuje bardzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jajacek
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:25, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
No proszę. Jednak przycinamy tą historię w różnych miejscach. Stawiamy granice i zanurzamy się w świecie kółek zębatych. Nie wiem czy to dobrze. I czy wytrzymuje próbę ciśnienia. Bo w końcu jak się człek potknie na ulicy o jakiegoś skromniutkiego Ferrari czy Lambo to chwilkę postoi żeby rozetrzeć bolące od potknięcia miejsce. Mówię to ja Ortodoks i beton jeżeli chodzi o ramy czasowe. 1945 rok i koniec. No góra 1950. I co? Tu kusi Aston Martin, tam znowu Daimlerek oczkiem łypnie. I już dziura w ścianie się robi, a z chwilę sito przypomina. Mam wielki żal, że E type nie powstał w 1939 roku, a Ferrari 250 GTO rok wcześniej. Ale to tak jest. Auto czasem zaświeci i zapiszczy radośnie na widok właściciela. A niech piszczy. Ma być wygodne i dobrze służyć swojemu panu.
Czasem fajnie jest popatrzeć na gadżeciarskie współczesności. Moim skromnym zdaniem taki Veyron, czy Maybach wcale nie jest bezpłciowy. A co do wyścigów i rajdów. Swego czasu na Discovery emitowano film o wyścigach zabytków. I rzeczywiście nie czuło się żeby ci przebogaci automobiliści wyjechali na niedzielną przejażdżkę. Zresztą to wrażenie potwierdzały stłuczki i to czasem poważne. A przecież to nie są pojazdy po 100 dolarów za sztukę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jajacek
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:35, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Oczywiście na pytanie czy to dobrze, że oglądamy się wstecz i podobają się nam starsze auta odpowiadam - to dobrze. Ten świat kółek zębatych jest jakiś bardziej zrozumiały i logiczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fogarty
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:21, 30 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Dojechały okazje z wyprzedaży Dicoriego:
- dwa klasyki
- obowiązkowy prototyp*
*jeśli ktoś miał przed laty:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo13
–-–-–-–-–
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(
|
Wysłany: Śro 20:15, 30 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
fogarty napisał: | Dojechały okazje z wyprzedaży Dicoriego:
- obowiązkowy prototyp*
*jeśli ktoś miał przed laty:
|
No wiadomo, nostalgiczny obiekt westchnień. Jak widać na powyższym zestawieniu całkiem realnie Matchbox oddał bryłę tego pojazdu.
Chociaż podobno to nawet nie w pełni prototyp, ponieważ nie jeżdżący...
Polecam artykuł w ostatnim Classicauto tym, którzy jeszcze nie czytali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|