Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Artykuły prasowe.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Na luzie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 23:37, 29 Mar 2014    Temat postu:

teelek07 napisał:
Co do optymalnosci i cen konstrukcji - Wszystko stoi na Połkach w magazynie - Plyta podlogowa jest czesto wykorzystywana w 10 samochodach podobnie rzecz ma sie z elementami zawieszenia-(logiczne) i zespolami silnik + skrzynia .


Zgodziłbym się z Tobą, gdyby własnie nie nadszedł MALUTKI SKOK technologiczny.

Oczywiście żaden to skok, po prostu poszczególne firmy, po przygotowaniu technologicznym swojego serwisu do pracy z nowymi materiałami - czego onegdaj nie zrobił Audi i poległ - a co wcale nie jest proste a zwłaszcza tanie - przeszły na nowsze materiały i metody ich łączenia.

Zatem: wiodące firmy przechodzą na znacznie lepsze stale = odchudzenie płyt podłogowych + odlewane, rozległe kształtki aluminiowe + płaty elementów ruchomych wykonane z aluminium.

Streszczałem się - modyfikacji jest znacznie więcej. To, co było w Audi A2 porażką, wchodzi teraz szeroko do produkcji, bo, jak wspomniałem, dopiero teraz serwis da sobie z tymi nowościami radę.
Co do silników i układu przeniesienia napędu - tu również wchodzą nowe generacje, bo EURO podnosi się, ilość biegów gearbox'a doszła już do 9. a walka o niższe zużycie paliwa nigdy nie skończy się... Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Nie 1:21, 30 Mar 2014    Temat postu:

Niezaleznie jednak od skoku technologicznego -niech sobie ta płyta bedzie z amelinum ciagle wystepuje ona w 10 pojazdach koncernu tu najlepsi sa VW/Audi /Skoda/Seat .Galopkasty wariacje na temat dawno wynalezionej konstrukcji -silniki obecnie jak w maluchu z 5 turbinami i kompresorami co z tego bedzie za pare lat nie wiadomo,najwazniejsze zeby dotrwały do konca gwarancji -zuzycie paliwa testowe i realne to dwa swiaty i jak patrze jak moj kolega piluje Passata 1.4 to mnie zeby bolą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:26, 30 Mar 2014    Temat postu:

teelek07 napisał:
Niezaleznie jednak od skoku technologicznego -niech sobie ta płyta bedzie z amelinum ciagle wystepuje ona w 10 pojazdach koncernu tu najlepsi sa VW/Audi /Skoda/Seat .Galopkasty wariacje na temat dawno wynalezionej konstrukcji -silniki obecnie jak w maluchu z 5 turbinami i kompresorami co z tego bedzie za pare lat nie wiadomo,najwazniejsze zeby dotrwały do konca gwarancji -zuzycie paliwa testowe i realne to dwa swiaty i jak patrze jak moj kolega piluje Passata 1.4 to mnie zeby bolą


A co powiesz na piłowanie Laughing S-Klasy z silniczkiem diesel 2143 ccm o mocy 150kW ???
Jakby trochę sucho, ale turla się po autostradzie... Confused
Downsizing-Downspeeding... SUPER


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Pon 0:51, 31 Mar 2014    Temat postu:

Na temat obecnej polityki modelowo silnikowo designerskiej mojej ulubionej Firmy sie nie wypowiadam bo na chwile obecna musial bym uzywac słów powszechnie uwazanych za obrazliwe .Jechalem takim cudem na tescie -ale malo pali probowal ratowac oblicze pan z firmy - to wyzerowałem zuzycie i dalem w rure do pierwszej predkosci autostradowej dla limuzyny (=/-180km/h) na odcinku A4 ca 25 km miedzy Aachen a Kolonia i z powrotem wynik pomine milczeniem bo nie wypada kopac lezacego Pan z firmy- ze w miescie lepiej -Nie sadze -odpowiedziałem grzecznie raczej majac na uwadze to ,ze w koncu przestana mnie zapraszac Laughing
Juz kiedys w latach 80 Firma przerabiala podobny model z 6 cylindowym motorkiem -dostojny cruising problem polega na tym ze przekroj klienteli sie nieco zmienil -mysle ze niewielu bedzie desperatow ktorzy sie taka opcja silnikowa ukażą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 7:33, 31 Mar 2014    Temat postu:

teelek07 napisał:
Na temat obecnej polityki modelowo silnikowo designerskiej mojej ulubionej Firmy sie nie wypowiadam bo na chwile obecna musial bym uzywac słów powszechnie uwazanych za obrazliwe .Jechalem takim cudem na tescie -ale malo pali probowal ratowac oblicze pan z firmy - to wyzerowałem zuzycie i dalem w rure do pierwszej predkosci autostradowej dla limuzyny (=/-180km/h) na odcinku A4 ca 25 km miedzy Aachen a Kolonia i z powrotem wynik pomine milczeniem bo nie wypada kopac lezacego Pan z firmy- ze w miescie lepiej -Nie sadze -odpowiedziałem grzecznie raczej majac na uwadze to ,ze w koncu przestana mnie zapraszac Laughing
Juz kiedys w latach 80 Firma przerabiala podobny model z 6 cylindowym motorkiem -dostojny cruising problem polega na tym ze przekroj klienteli sie nieco zmienil -mysle ze niewielu bedzie desperatow ktorzy sie taka opcja silnikowa ukażą

To była wersja dla dostojnego emeryta. Ta aktualna jest... no właśnie, bo współczesny emeryt, jeśli kupuje MB, to wg. badań jest to C albo B Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Na luzie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin