|
www.forum143.fora.pl Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:37, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | Co do optymalnosci i cen konstrukcji - Wszystko stoi na Połkach w magazynie - Plyta podlogowa jest czesto wykorzystywana w 10 samochodach podobnie rzecz ma sie z elementami zawieszenia-(logiczne) i zespolami silnik + skrzynia . |
Zgodziłbym się z Tobą, gdyby własnie nie nadszedł MALUTKI SKOK technologiczny.
Oczywiście żaden to skok, po prostu poszczególne firmy, po przygotowaniu technologicznym swojego serwisu do pracy z nowymi materiałami - czego onegdaj nie zrobił Audi i poległ - a co wcale nie jest proste a zwłaszcza tanie - przeszły na nowsze materiały i metody ich łączenia.
Zatem: wiodące firmy przechodzą na znacznie lepsze stale = odchudzenie płyt podłogowych + odlewane, rozległe kształtki aluminiowe + płaty elementów ruchomych wykonane z aluminium.
Streszczałem się - modyfikacji jest znacznie więcej. To, co było w Audi A2 porażką, wchodzi teraz szeroko do produkcji, bo, jak wspomniałem, dopiero teraz serwis da sobie z tymi nowościami radę.
Co do silników i układu przeniesienia napędu - tu również wchodzą nowe generacje, bo EURO podnosi się, ilość biegów gearbox'a doszła już do 9. a walka o niższe zużycie paliwa nigdy nie skończy się...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Nie 1:21, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Niezaleznie jednak od skoku technologicznego -niech sobie ta płyta bedzie z amelinum ciagle wystepuje ona w 10 pojazdach koncernu tu najlepsi sa VW/Audi /Skoda/Seat .Galopkasty wariacje na temat dawno wynalezionej konstrukcji -silniki obecnie jak w maluchu z 5 turbinami i kompresorami co z tego bedzie za pare lat nie wiadomo,najwazniejsze zeby dotrwały do konca gwarancji -zuzycie paliwa testowe i realne to dwa swiaty i jak patrze jak moj kolega piluje Passata 1.4 to mnie zeby bolą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:26, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | Niezaleznie jednak od skoku technologicznego -niech sobie ta płyta bedzie z amelinum ciagle wystepuje ona w 10 pojazdach koncernu tu najlepsi sa VW/Audi /Skoda/Seat .Galopkasty wariacje na temat dawno wynalezionej konstrukcji -silniki obecnie jak w maluchu z 5 turbinami i kompresorami co z tego bedzie za pare lat nie wiadomo,najwazniejsze zeby dotrwały do konca gwarancji -zuzycie paliwa testowe i realne to dwa swiaty i jak patrze jak moj kolega piluje Passata 1.4 to mnie zeby bolą |
A co powiesz na piłowanie S-Klasy z silniczkiem diesel 2143 ccm o mocy 150kW ???
Jakby trochę sucho, ale turla się po autostradzie...
Downsizing-Downspeeding...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
teelek07
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk/Antwerpia
|
Wysłany: Pon 0:51, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Na temat obecnej polityki modelowo silnikowo designerskiej mojej ulubionej Firmy sie nie wypowiadam bo na chwile obecna musial bym uzywac słów powszechnie uwazanych za obrazliwe .Jechalem takim cudem na tescie -ale malo pali probowal ratowac oblicze pan z firmy - to wyzerowałem zuzycie i dalem w rure do pierwszej predkosci autostradowej dla limuzyny (=/-180km/h) na odcinku A4 ca 25 km miedzy Aachen a Kolonia i z powrotem wynik pomine milczeniem bo nie wypada kopac lezacego Pan z firmy- ze w miescie lepiej -Nie sadze -odpowiedziałem grzecznie raczej majac na uwadze to ,ze w koncu przestana mnie zapraszac
Juz kiedys w latach 80 Firma przerabiala podobny model z 6 cylindowym motorkiem -dostojny cruising problem polega na tym ze przekroj klienteli sie nieco zmienil -mysle ze niewielu bedzie desperatow ktorzy sie taka opcja silnikowa ukażą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kraeuter
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 7:33, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
teelek07 napisał: | Na temat obecnej polityki modelowo silnikowo designerskiej mojej ulubionej Firmy sie nie wypowiadam bo na chwile obecna musial bym uzywac słów powszechnie uwazanych za obrazliwe .Jechalem takim cudem na tescie -ale malo pali probowal ratowac oblicze pan z firmy - to wyzerowałem zuzycie i dalem w rure do pierwszej predkosci autostradowej dla limuzyny (=/-180km/h) na odcinku A4 ca 25 km miedzy Aachen a Kolonia i z powrotem wynik pomine milczeniem bo nie wypada kopac lezacego Pan z firmy- ze w miescie lepiej -Nie sadze -odpowiedziałem grzecznie raczej majac na uwadze to ,ze w koncu przestana mnie zapraszac
Juz kiedys w latach 80 Firma przerabiala podobny model z 6 cylindowym motorkiem -dostojny cruising problem polega na tym ze przekroj klienteli sie nieco zmienil -mysle ze niewielu bedzie desperatow ktorzy sie taka opcja silnikowa ukażą |
To była wersja dla dostojnego emeryta. Ta aktualna jest... no właśnie, bo współczesny emeryt, jeśli kupuje MB, to wg. badań jest to C albo B
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|