Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna www.forum143.fora.pl
Forum miłośników modeli samochodów w skali 1/43
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klinika starego diecastownika ;)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Adaptacje, modyfikacje, przeróbki, waloryzacje, tuning...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daro84




Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:16, 24 Lip 2016    Temat postu:

Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy oraz prezentacje innych modeli po odbudowie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Wto 23:12, 26 Lip 2016    Temat postu:

Jajacek napisał:
Kolejni pacjenci dojechali, a wśród nich Atlantic. Austin Atlantic.

Fajne auto. Porównywane przez niektórych dziennikarzy do Porsche 356. Że niby był odpowiednikiem Porsche. Dziwne porównanie bo Austin to w porównaniu z porszawką to pełny barok. No i pod maską bardziej bogato. Że o tym całym designie nie wspomnę.

Chyba zachowam mu tą samą kolorystykę.

Wspaniały Austin! Nigdy nie widziałem tego modelu.

Nie wiem dlaczego by go porównywać do Porsche 356... Confused
Jeśli chodzi o stylistykę to najbardziej kojarzy się z BMW 501/502.

Kolorystyka jak najbardziej słuszna. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jajacek




Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 1:06, 27 Lip 2016    Temat postu:

Czemu porównywać? Ano dtatego, że jak Niemce se zafundowały sportowe auto to Angliki też musiały. Podobieństw nie było żadnych. Osiągi były zupełnie przyzwoite, a misternie wykonana karoseria dobrze świadczyły o brytyjskich rzemieślnikach. Auto miało dwa stojące znaczki firmowe na masce, co miało chyba oznaczać nieco wyniosłą elegancję.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Śro 1:14, 27 Lip 2016    Temat postu:

Jajacek napisał:
Czemu porównywać? Ano dtatego, że jak Niemce se zafundowały sportowe auto to Angliki też musiały. Podobieństw nie było żadnych. Osiągi były zupełnie przyzwoite, a misternie wykonana karoseria dobrze świadczyły o brytyjskich rzemieślnikach. Auto miało dwa stojące znaczki firmowe na masce, co miało chyba oznaczać nieco wyniosłą elegancję.

[link widoczny dla zalogowanych]


OK
A nie zauważasz podobieństwa stylistycznego z BMW?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jajacek




Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:13, 27 Lip 2016    Temat postu:

Pablo13 napisał:
Jajacek napisał:
Czemu porównywać? Ano dtatego, że jak Niemce se zafundowały sportowe auto to Angliki też musiały. Podobieństw nie było żadnych. Osiągi były zupełnie przyzwoite, a misternie wykonana karoseria dobrze świadczyły o brytyjskich rzemieślnikach. Auto miało dwa stojące znaczki firmowe na masce, co miało chyba oznaczać nieco wyniosłą elegancję.

[link widoczny dla zalogowanych]


OK
A nie zauważasz podobieństwa stylistycznego z BMW?


Jak najbardziej. Wyglądają jak bliscy krewni. Brytyjczycy po wojnie mieli jakieś pociągi do niemieckiego wzornictwa. BMW inspirowało kilku projektantów z wysp. A może to tylko podobieństwa związane z panującymi wówczas trendami? Trudno powiedzieć. Jakby się trochę poupierać to w ozdobach i znakach można by się doszukać źródeł z Adlera, Zundappa i Bóg wie czego jeszcze. Faktem jest, że autko przy całej swojej przyciężkawej sylwetce było dość żwawe. Jak na razie Dinuś stanął w kolejce do restauracji, a że na brak zajęć jakoś ostatnio nie narzekam to jakiś czas minie zanim stanie na półce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Śro 22:16, 27 Lip 2016    Temat postu:

Jajacek napisał:
Pablo13 napisał:
Jajacek napisał:
Czemu porównywać? Ano dtatego, że jak Niemce se zafundowały sportowe auto to Angliki też musiały. Podobieństw nie było żadnych. Osiągi były zupełnie przyzwoite, a misternie wykonana karoseria dobrze świadczyły o brytyjskich rzemieślnikach. Auto miało dwa stojące znaczki firmowe na masce, co miało chyba oznaczać nieco wyniosłą elegancję.

[link widoczny dla zalogowanych]


OK
A nie zauważasz podobieństwa stylistycznego z BMW?


Jak najbardziej. Wyglądają jak bliscy krewni. Brytyjczycy po wojnie mieli jakieś pociągi do niemieckiego wzornictwa. BMW inspirowało kilku projektantów z wysp. A może to tylko podobieństwa związane z panującymi wówczas trendami? Trudno powiedzieć. Jakby się trochę poupierać to w ozdobach i znakach można by się doszukać źródeł z Adlera, Zundappa i Bóg wie czego jeszcze. Faktem jest, że autko przy całej swojej przyciężkawej sylwetce było dość żwawe. Jak na razie Dinuś stanął w kolejce do restauracji, a że na brak zajęć jakoś ostatnio nie narzekam to jakiś czas minie zanim stanie na półce.

Tak, Adler jak najbardziej.
A zarazpowojenne Bristole? Jak BMW 326-328... Są ładne modele od NEO. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jajacek




Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:30, 27 Lip 2016    Temat postu:

NEO to już raczej nie dla mnie. Wzięło mnie na antyki i jak na razie trzyma. Stary Matchbox, Dinky, Corgi i parę innych. I tak walczę z półkami z żalem usuwając to i tamto żeby postawić sobie coś nowego. Bristol był prawie żywcem rżnięty z BMW. Nawet koła chłopaki kopiowali. Jak nie przymierzając Sowieci. Zdobyli Rzeszę to potraktowali kilka tematów jak wojenne zdobycze. I to dosłownie. Ale taki to był czas, a Adolf sam to sprowokował. No i przez to później jeden sobie budował Bristole, inny Ursusy, a jeszcze inny Moskwicze. I nie trzeba się było tłumaczyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo13
–-–-–-–-–
–-–-–-–-–



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 6228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wstyd się przyznać, że Poznań. :(

PostWysłany: Śro 23:29, 27 Lip 2016    Temat postu:

Jajacek napisał:
NEO to już raczej nie dla mnie. Wzięło mnie na antyki i jak na razie trzyma. Stary Matchbox, Dinky, Corgi i parę innych. I tak walczę z półkami z żalem usuwając to i tamto żeby postawić sobie coś nowego. Bristol był prawie żywcem rżnięty z BMW. Nawet koła chłopaki kopiowali. Jak nie przymierzając Sowieci. Zdobyli Rzeszę to potraktowali kilka tematów jak wojenne zdobycze. I to dosłownie. Ale taki to był czas, a Adolf sam to sprowokował. No i przez to później jeden sobie budował Bristole, inny Ursusy, a jeszcze inny Moskwicze. I nie trzeba się było tłumaczyć.

Wiem, wiem Jacek, że NEO nie twoje klimaty, ale odnotowuję z potrzeby kronikarskiego obowiązku.
Odnośnie czasów zaraz po II WW dopiszę tylko, że niewiele brakowało, a słynny garbus byłby angielskim pojazdem/hitem.
Pogardzili, nie docenili to sobie musieli potem Morrisy Minory zafundować... Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jajacek




Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:45, 30 Lip 2016    Temat postu:

Może dobrze, że tak się stało. Dobrze dla VW i Morrisa. Zresztą co by to była za nazwa Peoplecar (PC) Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 23:58, 31 Lip 2016    Temat postu:

Wyobrażacie sobie w po-drugo-wojennej GB niemiecki samochód? Shocked

A pamiętacie, jaki problem stworzyło sprowadzenie niemieckiego dźwigu do stoczni (+jego obsługi) podczas prac nad Titanic'em?

Fobia niemiecka byłaby wśród Brytyjczyków zbyt silna... Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teelek07




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 1631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk/Antwerpia

PostWysłany: Pon 7:53, 01 Sie 2016    Temat postu:

Bristol to piekna marka -maja tylko jeden na cały swiat punkt sprzedaży w Londynie -modele powojenne to razrabotki dokumentacji BMW -ktora Bristol otrzymał po wojnie wraz z dokumentacja silnikow lotniczych Głównym inzynierem Bristola byl Fritz Fiedler projektant BMW przed wojną -przyjechał do Londynu wraz z planami Aut Podobnie zreszta jak niektore maszyny do Produkcji i Formy odlewnicze
W Bristolu mieli wolne moce przerobowe bo nie było juz produkcji wojennej wiec przestawili sie na Auta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jajacek




Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:14, 01 Sie 2016    Temat postu:

Z początku to nawet zachowywali dwie charakterystyczne nereczki. Autka może troszkę kontrowersyjne jeśli chodzi o stylizacje. Zwłaszcza te wyścigowe. Kilka razy przymierzałem się do dinkowego 450 S i ciągle mi gdzieś uciekało. Auto wyjątkowej urody i w dodatku z dwoma statecznikami. Wszystko podobno opracowane z użyciem tunelu. Kiedyś go dopadnę Wink

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kraeuter




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 0:09, 03 Sie 2016    Temat postu:

Zdecydowanie niszowa i kolekcjonerska firma.
Smaczny kąsek dla koneserów Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jajacek




Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:39, 25 Mar 2017    Temat postu:

Ogórki postawiłem. Miały być popsute bo jakiś Niemiec pomylił ogórki z ziemniakami i schował je w piwnicy. A w piwnicy jak to w piwnicy. Wilgoć i ciemno. Więc ogórki zapleśniały, podgniły i przestały być atrakcyjne. Ale przy dokładniejszych oględzinach okazało się, że ogórasy są zdrowe, albo może nie aż tak chore jak się na początku wydawało. Powstał więc plan aby je odrestaurować. Mają być atrakcyjne więc wybrałem dwie niemieckie znane firmy, które nadadzą ogórkom nowego kolorytu. Jeden z nich niestety opuści moje magazyny. Który to będzie? zobaczymy Wink A na razie faza kiszenia z pokrywką.







Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jajacek dnia Sob 22:42, 25 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jajacek




Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:00, 25 Mar 2017    Temat postu:

Oprócz ogórków trwają żmudne prace nad przywróceniem Fodenowi pełnej sprawności transportowej. Platforma została zbudowana przy pomocy frezarki o polu roboczym 2 na 4 metry z odpadów kasetonu reklamowego. Platforma wygięta została z 1,5 mm blachy aluminiowej, a to co jest pod nią wyrżnęła w/w frezarka z blachy o grubości 5 mm. Sam Foden pozostanie w takim stanie jak widać na obrazku, natomiast lora będzie pięknie pomalowana i ozdobiona wyplotowanym napisem.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum143.fora.pl Strona Główna -> Adaptacje, modyfikacje, przeróbki, waloryzacje, tuning... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 8 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin